Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Inspekcji Weterynaryjnej w Gorlicach – etap 4.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Kościuszki 41 a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 352-67-02 , fax. 18 352-67-02
  • Data zamieszczenia: 2023-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gorlicach
    Kościuszki 41 a
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 352-67-02, fax. 18 352-67-02
    REGON: 491898696
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/piwgorlice,m,306360,kontakt.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Inspekcji Weterynaryjnej w Gorlicach – etap 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Lokalizacja: Działka nr 2215/4 ul. Kościuszki 41A , 38-300 Gorlice2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac: – położenie kostki brukowej ok 310 m , 80 mb obrzeży oraz przekopanie wyrównanie i posianie trawnika ok 200 m2, do wykonawcy należy dostarczenie wszystkich niezbędnych surowców kliniec, podsypka itd. Zlecający posiada kostkę brukową i obrzeża;-wykonanie odprowadzenia wody opadowej ziemią z rynien spustowych z całego budynku do studzienki zanikowej wraz z jej przebudową i wykonaniem pokrywy z włazem długość odprowadzenia ok 75m;-wymiana okuć blacharskich wymiana rynien i odmalowanie dachu na istniejącej części budynku;-wykonanie na parterze istniejącego budynku ocieplenia posadzki wraz z wylewką , przebudowa ścian (wydzielenie sali konferencyjnej, dwóch pomieszczeń biurowych oraz łazienki z ubikacją) –wykonanie instalacji elektrycznej, grzewczej oraz łazienki z ubikacją dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych (wg. uzgodnionego projektu)wraz z tynkami i malowaniem ścian i sufitów.- odnowienie istniejącej części biurowej wymiana paneli podłogowych na płytki w pomieszczeniach biurowych, wykonanie wylewki wyrównującej oraz położenie płytek w korytarzu ,skucie schodów i wykonanie stropu ,wymiana drzwi wewnętrznych biurowych , przebudowa ścianek działowych, remont instalacji grzewczej wraz z przyłączem nowego pieca CO, remont łazienki –(wymiana płytek wykonanie ubikacji wg. uzgodnionego projektu ) wykonanie poprawek murarskich i odmalowanie ścian i sufitów-wykonanie poprawek blacharskich i pomalowanie dachu na starej części budynku .Pace obejmują dostawę i montaż drzwi biurowych wewnętrznych szt. 12 , wykonanie instalacji grzewczej wraz z grzejnikami, wykonanie wylewek wraz z ociepleniem-wygłuszeniem. Zlecający posiada piec CO.-wykonawca ponosi koszty zakupu oraz transportu wszystkich potrzebnych do realizacji zadania materiałów budowlanych , oraz armatury i grzejników.-wykonawca ponosi koszty zakupu i montażu klimatyzacji do wszystkich pomieszczeń biurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000, 00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a) wykonanych robót:należy złożyć wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ichrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotębudowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości roboty nie mniejszej niż 150 000, 00 złbrutto.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone.Dowodami są referencje oraz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne dokumentyb) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:należy złożyć wykaz osób (załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:a. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów;Dla wykazanych osób należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymaganeuprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawobudowlane - na załączniku nr 3.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) przynależność dowłaściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż doposiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izbysamorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach