Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gorlicach ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, Kościuszki 41 a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 352-67-02 , fax. 18 352-67-02
- Data zamieszczenia: 2023-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gorlicach
Kościuszki 41 a
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 18 352-67-02, fax. 18 352-67-02
REGON: 491898696 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/piwgorlice,m,306360,kontakt.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Inspekcji Weterynaryjnej w Gorlicach – etap 4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Lokalizacja: Działka nr 2215/4 ul. Kościuszki 41A , 38-300 Gorlice2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac: – położenie kostki brukowej ok 310 m , 80 mb obrzeży oraz przekopanie wyrównanie i posianie trawnika ok 200 m2, do wykonawcy należy dostarczenie wszystkich niezbędnych surowców kliniec, podsypka itd. Zlecający posiada kostkę brukową i obrzeża;-wykonanie odprowadzenia wody opadowej ziemią z rynien spustowych z całego budynku do studzienki zanikowej wraz z jej przebudową i wykonaniem pokrywy z włazem długość odprowadzenia ok 75m;-wymiana okuć blacharskich wymiana rynien i odmalowanie dachu na istniejącej części budynku;-wykonanie na parterze istniejącego budynku ocieplenia posadzki wraz z wylewką , przebudowa ścian (wydzielenie sali konferencyjnej, dwóch pomieszczeń biurowych oraz łazienki z ubikacją) –wykonanie instalacji elektrycznej, grzewczej oraz łazienki z ubikacją dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych (wg. uzgodnionego projektu)wraz z tynkami i malowaniem ścian i sufitów.- odnowienie istniejącej części biurowej wymiana paneli podłogowych na płytki w pomieszczeniach biurowych, wykonanie wylewki wyrównującej oraz położenie płytek w korytarzu ,skucie schodów i wykonanie stropu ,wymiana drzwi wewnętrznych biurowych , przebudowa ścianek działowych, remont instalacji grzewczej wraz z przyłączem nowego pieca CO, remont łazienki –(wymiana płytek wykonanie ubikacji wg. uzgodnionego projektu ) wykonanie poprawek murarskich i odmalowanie ścian i sufitów-wykonanie poprawek blacharskich i pomalowanie dachu na starej części budynku .Pace obejmują dostawę i montaż drzwi biurowych wewnętrznych szt. 12 , wykonanie instalacji grzewczej wraz z grzejnikami, wykonanie wylewek wraz z ociepleniem-wygłuszeniem. Zlecający posiada piec CO.-wykonawca ponosi koszty zakupu oraz transportu wszystkich potrzebnych do realizacji zadania materiałów budowlanych , oraz armatury i grzejników.-wykonawca ponosi koszty zakupu i montażu klimatyzacji do wszystkich pomieszczeń biurowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000, 00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a) wykonanych robót:należy złożyć wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ichrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotębudowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości roboty nie mniejszej niż 150 000, 00 złbrutto.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone.Dowodami są referencje oraz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne dokumentyb) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:należy złożyć wykaz osób (załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:a. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów;Dla wykazanych osób należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymaganeuprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawobudowlane - na załączniku nr 3.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) przynależność dowłaściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż doposiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izbysamorządu zawodowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka i translokacja chałupy z Lipnicy Wielkiej na teren Muzeum-OPE
Dodano: 2024-05-07 - Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice
Dodano: 2024-05-07 - Robota budowlana polegająca na pracach remontowych w budynkach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie
Dodano: 2024-05-06 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
Dodano: 2024-05-02 - Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa ul. 3 Maja
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap IV
Dodano: 2024-05-02 - Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022"
Dodano: 2024-04-30 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
Dodano: 2024-04-29 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją zieleni w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Zielona Wieczysta”, dla ZZM w Krakowie
Dodano: 2024-04-29