Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach piwnicy

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek ogłasza przetarg

  • Adres: 42690 Brynek, ul. Grabowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 857 491 , fax. 322 857 491
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek
    ul. Grabowa 3
    42690 Brynek, woj. śląskie
    tel. 322 857 491, fax. 322 857 491
    REGON: 27253624400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach piwnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach piwnicy. 2. Zakres robót 2.1. Rozbiórka wiatrołapu, opis str. 9-12 Projektu budowlanego 2.2. Rozbudowa budynku o parterową część wejściową, opis str. 12 – 13 Projektu budowlanego 2.3. Przebudowa strefy wejściowej w istniejącym budynku, opis str. 13 – 14 Projektu budowlanego 2.4. Przebudowa pomieszczenia świetlicy na pomieszczenia biurowe. 2.5. Wymiana wszystkich okien w budynku na okna o współczynniku przenikania ciepła okna Uw = 0,9 W/(m2*K) 2.6. Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, opis str. 16 Projektu budowlanego. 2.7. Przebudowa kominów ponad dachem, opis str. 16 Projektu budowlanego 2.8. Elewacja – izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian piwnic i murów funamentowych z wykonaniem licowania cokołu płytkami ceramicznymi. 2.9. Przebudowa instalacji elektrycznej w związku z przebudową i rozbudową budynku 2.10. Rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania 2.11. Wykonanie drenażu budynku 2.12. Osuszanie piwnic opis str. 12 Projektu budowlanego 2.13. Wentylacja mechaniczna z centralą nawiewno- wywiewną i wymiennikiem ciepła w pomieszczeniach piwnic. 3. Kolejność robót.  Przebudowa i remont budynku będzie prowadzony w czynnym obiekcie należy zatem tak zaplanować kolejność robót by utrudnienia wynikłe z prowadzonych prac były jak najmniejsze i umożliwiały funkcjonowanie budynku.  W związku z koniecznością przeniesienia serwera z pomieszczenia nr 2 do pomieszczenia nr 5 na parterze budynku należy najpierw przebudować pomieszczenie świetlicy na pomieszczenia biurowe, następnie przeprowadzić remont pomieszczenia nr 5, po przeniesieniu serwera do wyremontowanego pomieszczenia nr 5 można przystąpić do przebudowy pomieszczenia nr 2 hallu z klatką schodową.  Roboty rozbiórkowe istniejącego wiatrołapu i budowę nowej strefy wejściowej tak zorganizować by możliwe było funkcjonowanie budynku administracyjnego, a jest to jedyne wejście do budynku.  Na czas rozbiórki i budowy nowej strefy wejściowej należy wykonać bezpieczne przejście przez teren budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Opis części zamówienia Część 1 obejmuje: poz. 2.1. do 2.11. Roboty budowlane i termomodernizacja Część 2 obejmuje: poz. 2.13. Wentylacja mechaniczna z centralą nawiewno- wywiewną i wymiennikiem ciepła w pomieszczeniach piwnic. Część 3 obejmuje: poz. 2.12. Osuszanie piwnic metodą elektrofizyczną. W ofercie należy opisać proponowane rozwiązania oraz przedłożyć referencje z wykonanych robót potwierdzających skuteczność osuszania. Ponadto w okresie 3 lat Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania procesu suszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach