Przetargi.pl
Przebudowa i rewitalizacja parku w Ruszowie

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rewitalizacja parku w Ruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rewitalizacja parku w Ruszowie zgodnie z: 1. dokumentacją projektową zawierającą: a) Projekt przebudowy i rewitalizacji parku Ruszowie b) Projekt budowlany - oświetlenie parku położonego w Ruszowie c) Projekt budowlany - operat wodnoprawny - przebudowa i rewitalizację parku w Ruszowie - staw parkowy d)Przedmiar robót dla oświetlenia parku położonego w Ruszowie, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. e)Przedmiar robót na staw parkowy, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. f) Przedmiar robót dla przebudowy i rewitalizacji parku w Ruszowie - pielęgnacja, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania g) Przedmiar robót dla przebudowy i rewitalizacji parku w Ruszowie - I A, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania h) Przedmiar robót dla przebudowy i rewitalizacji parku w Ruszowie -I B, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania i) Przedmiar robót dla przebudowy i rewitalizacji parku w Ruszowie - część II, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania 2.Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - przebudowa i rewitalizacja parku w Ruszowie staw parkowy. 3.Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla oświetlenia parku położonego w Ruszowie, wykonaną przez Instalacje Elektryczne - inż. Ryszard Stanuch. 4.Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - przebudowa i rewitalizacja parku w Ruszowie. W/w opracowania stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. 6.Ustala się następujący harmonogram realizacji zamówienia: 6.1.Etap I - termin wykonania - do 30 czerwca 2011r. a)roboty rozbiórkowe, ziemne i porządkowe, b) wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów, karczowanie zarośli, c)ogrodzenie od strony północnej, d)nawierzchnie szutrowe, e)schody i murki oporowe, f)pomost i mostek, g)stawianie słupów oświetleniowych stylizowanych, h)roboty ziemne do instalacji elektrycznej, i)układanie kabli, j)przewierty pod ulicą, 6.2. Etap II - termin wykonania - do 30 czerwca 2012r. a)nasadzenie roślin, b)barierka, c)pergola i trejaż, d)pawilon parkowy, e)elementy wyposażenia - tablica informacyjna, f)nasadzenie roślin wokół stawu, g)nawierzchnie szutrowe wokół stawu, h)schody i murki oporowe przy stawie, i)pomost i mostek przy stawie, j)aerator, k)elementy wyposażenia - ławki, l)elementy wyposażenia - kosze na śmieci, ł)czasza stawu m)ujęcie brzegowe wody i rurociąg doprowadzający wodę do stawu n)mnich spustowy, o)ubezpieczenia skarp cieku Czerna Mała i stawu 6.3. Etap III - termin wykonania - do 29 czerwca 2013r. a)roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym tj. w okresie jednego roku od zakończenia robót wymienionych w etapie II 7. Wykonawca sporządza geodezyjną dokumentację powykonawczą. 8. Ustala się następujące warunki płatności. 8.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 8.2. Wartość robót budowlanych nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy 8.3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu poszczególnych etapów robót. 8.4. Zamawiający dokona odbioru częściowego stanowiącego podstawę do wystawienia faktury częściowej po zakończeniu poszczególnych etapów robót. 8.5. Faktura końcowa za roboty wymienione w etapie III jest wystawiana przez wykonawcę po dokonaniu odbioru ostatecznego i podpisania protokołu. 8.6. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach