Przetargi.pl
Przebudowa i remont wybranych pomieszczeń w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (numer sprawy: ZP-585/2020)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont wybranych pomieszczeń w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (numer sprawy: ZP-585/2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie przebudowy i remontu wybranych pomieszczeń trzeciego piętra części A budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie. 2. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane „dokumentacją projektową”. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i dostaw ujętych w dokumentacji projektowej, a w szczególności: 1) w zakresie branży budowlanej: a) demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, b) demontaż parapetów, c) rozbiórkę ścianek działowych murowanych zaznaczonych do wyburzenia, d) wykonanie zamurowań otworów przeznaczonych do likwidacji, e) doprowadzenie stropu nad 3 piętrem do wymaganej klasy odporności pożarowej REI60: - poprzez obudowę dolnych półek belek stalowych dwuteowych, od strony pomieszczeń warstwą płyt ogniochronnych, zabezpieczających belki do klasy REI60 lub - poprzez wykonanie natrysku grub. 20 mm z rozdrobnionej wełny mineralnej i zaczynu cementowego na dolnych półkach stalowych belek stropowych nad parterem, owiniętych siatką stalową tynkarską, f) osadzenie nowych nadproży w ścianach wewnętrznych murowanych, g) wykonanie nowych otworów w ścianach działowych, h) poszerzenie otworów drzwiowych, i) usunięcie warstw posadzkowych w obszarze objętym opracowaniem (pomieszczenia i korytarz), j) skucie warstwy wylewki cementowej na stropie, k) wyrównanie podłoża warstwą wylewki cementowej, l) ułożenie warstwy odcinającej z folią PE 0,5 mm na wyrównanym podłożu, m) wykonanie nowych podłoży na stropie, n) montaż nowych parapetów, o) montaż ścianek działowych z płyt GKB/GKBI na konstrukcji systemowej, z wypełnieniem przestrzeni międzypłytowej wełną mineralną w pełnej szerokości profili, p) montaż stolarki drzwiowej, q) wykonanie obudowy ościeży, w miejscu poszerzanych otworów drzwiowych, r) wykonanie tynków kategorii 4 w miejscu zamurowań dotychczasowych otworów drzwiowych i wnęk ściennych, s) skucie odparzonych i spękanych fragmentów tynków i wykonanie nowych w kategorii 4, t) doprowadzenie istniejących, nieskuwanych tynków, do kategorii 4, u) wykonanie okładziny z gresu na ścianach pomieszczeń sanitarnych oraz nad blatem w pokoju socjalnym o jakości odpowiadającej kategorii 4 dla tynków, v) wykonanie powłok bezspoinowych na ścianach i ściankach pomieszczeń, w) montaż sufitów podwieszonych hybrydowych modułowych w połączeniu z sufitem z płyt GKB/GKBI na konstrukcji systemowej, x) ułożenie nowych posadzek gresowych na warstwie kleju, y) zabezpieczenie przed nasiąkaniem spoin płytek ściennych i podłogowych, poprzez spoinowanie żywicą, z) wykonanie wylewek samopoziomujących, aa) ułożenie posadzek bezspoinowych ze spawanych wykładzin rulonowych winylowych, wykładzin rulonowych winylowych antypoślizgowych oraz wykładzin dywanowych, na wylewce samopoziomującej, bb) montaż stolarki i ślusarki drzwiowej, cc) montaż ścianek kabin ustępowych oraz ścianek pryszniców, dd) obudowa projektowanych przewodów instalacji wod-kan pod stropem nad 2 piętrem oraz projektowanego pionu kanalizacji sanitarnej płytami GKBI na ruszcie systemowym; 2) w zakresie branży elektrycznej: a) wykonywanie nowych instalacji elektrycznych skoordynowanych z innymi pracami budowlanymi i instalacyjnymi, b) układanie tras dla kabli i przewodów elektrycznych, c) montaż kabli i przewodów elektrycznych zgodnie z projektem oraz zgodnie z określoną technologią, d) montaż opraw oświetlenia z podłączeniem, e) badania i pomiary elektryczne przewodów oraz zabezpieczeń elektroenergetycznych wszystkich instalacji elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołów; 3) w zakresie branży sanitarnej: a) demontaż istniejących przyborów oraz instalacji wod-kan w obrębie remontowanych i przebudowywanych pomieszczeń, b) wymiana pionów kanalizacyjnych w obrębie remontowanych i przebudowywanych pomieszczeń, c) ewentualna wymiana pionów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w obrębie pomieszczeń przebudowywanych i remontowanych (ocena stanu technicznego istniejących instalacji i klasyfikacja ich do wymiany podczas prac modernizacyjnych), d) wykonanie nowych podejść wody i kanalizacji do projektowanych przyborów, e) wykonanie wpustów podłogowych, f) wykonanie wentylacji mechanicznej wyciągowej w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, g) wymiana wskazanych elementów instalacji centralnego ogrzewania; 4) w zakresie branży teletechnicznej: a) modyfikacja systemu sygnalizacji pożaru (SSP), b) rozbudowa instalacji okablowania strukturalnego (OS), c) rozbudowa systemu kontroli dostępu (KD), d) rozbudowa systemu monitoringu (CCTV); 5) dostawa i montaż wyposażenia wskazanych pomieszczeń zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wyposażenia stanowiącej element Dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, ze wskazaniem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZP-585/2020”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia i cenie ofertowej za wykonanie zamówienia, b) okresie gwarancji oraz terminie wykonania zamówienia, c) warunkach płatności i terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu; 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./ /UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej i wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej nie będzie zobowiązany do ponownego złożenia oświadczenia po upływie terminu składania ofert./ 3. Korzystając z dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach