Przetargi.pl
Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku położonego przy ul.Kościuszki 17 w Sępólnie Krajeńskim

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3894210 , fax. 52 3894220
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
    ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3894210, fax. 52 3894220
    REGON: 09235094900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku położonego przy ul.Kościuszki 17 w Sępólnie Krajeńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku położonego w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Kościuszki 17 w wyniku którego powstaną 3 lokale mieszkalne, niestanowiące lokali socjalnych. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia zabudowy: 206,44 m2, Kubatura : 822 m3, W wyniku realizacji zadania powstaną: Lokal Nr 1 o powierzchni użytkowej 52,48 m2 Lokal Nr 2 o powierzchni użytkowej 53,19 m2 Lokal Nr 3 o powierzchni użytkowej 53,95 m2 Łączna powierzchnia użytkowa powyższych trzech lokali mieszkalnych wynosi 159,62 m2, Zakres zadania obejmuje: 1) Roboty budowlane - rozebranie niektórych ścian i postawienie nowych, wykucie otworów drzwiowych w ścianach zewnętrznych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, licowanie ścian płytkami glazurowanymi (46,238 m2), malowanie ścian, wykonanie posadzek z paneli (141,90 m2), 2) Roboty elektryczne - demontaż istniejących instalacji i położenie nowych, 3) Roboty instalacyjne - rozprowadzenie instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych po lokalach, 4) Roboty budowlane - ocieplenie i malowanie ścian zewnętrznych (164,739 m2), krycie dachów papą termozgrzewalną (209,383 m2), wykonanie obróbek blacharskich. 2.3 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 8, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 9 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. 2.4. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia w cenie oferty: a) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego; b) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych. 2.5. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. W celu ustalenia terminu wizji należy się kontaktować z Panią Jadwigą Jagodzińską - 052 389 42 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach