Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg
- Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
- Data zamieszczenia: 2013-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
46-040 Ozimek, woj. opolskie
tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
REGON: 00052796000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozimek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont toalet w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku - segment 5 i 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont 12 toalet damskich i męskich w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku w segmencie 5 i 6. II.Ogólny zakres i opis przedmiotu zamówienia: Roboty rozbiórkowe; Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne w tym m.innymi: rurociągi PVC o śr. 160 - 110 mm - 129,6 mb; rurociągi z tworzyw sztucznych PEX-AL.-PEX system TECE o śr. 25-16 mm; umywalki 24 szt.; miski ustępowe - 24 szt.; baterie umywalkowe - 24 szt.; pisuary pojedyncze - 24 szt. Roboty budowlane wykończeniowe w tym m. innymi: izolacje przeciwwilgociowe i cieplne przeciwdżwiękowe - 200,7 m2; Posadzki z płytek ceramicznych 200,7 m2; Tynki wewnętrzne kat. III - 873,77 m2; Licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 556,04 m2; Gładzie gipsowe - 317 74 m2; Okładziny gipsowo-kartonowe - 200,7 m2; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - 518,44 m2 ; Stolarka drzwiowa wewnętrzna z ościeżnicami - 43,20 m2; Ścianki działowe systemowe z płyty HPL z drzwiami 94,86 m2; Przegrody pisuarowe systemowe - 9,0 m2. Roboty elektryczne w tym m. innymi: Oprawy oświetleniowe typu LED - 84 szt; Rozdzielnice elektryczne wnękowe - 12 szt. Wyposażenie ubikacji wraz z montażem Pojemniki na mydło w płynie - 24 szt.; Pojemniki na ręczniki - 12 szt.; Kosze na odpadki - 24 szt.; Pojemniki na papier toaletowy - 24 - szt.; Lustra - 24 szt.; Oznakowanie drzwi ubikacji - 12 szt. III.Szczegółowy opis zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. IV.Zaleca się, aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał wizji lokalnej terenu przyszłej inwestycji. V.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. VI.Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. VII.Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. VIII.Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności IX.Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć_tysięcy_złotych) 2.Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozimek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA ZESPOŁU SAUN ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚĆ KOŃCOWEJ KORYTARZA NA SZATNIE W BUDYNKU USŁUGOWO- SOCJALNYM STADIONU KUŹNICZKA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie 10 robót remontowo budowlanych zgodnie z wydanymi zaleceniami kominiarskimi dla budynków mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdujących się na terenie woj. śląskiego. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.40.2016.RB
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA ZESPOŁU SAUN ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚC KOŃCOWEJ KORYTARZA NA SZATNIE W BUDYNKU USŁUGOWO- SOCJALNYM STADIONU KUŹNICZKA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Dobrodzieniu oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Praszce
Dodano: 2016-06-21 - Remont części wspólnych budynku mieszkalnego 18 - rodzinnego nr inw. 1253/BM18R w Studzionce przy ul. Stenclówka 34, gmina Pszczyna, powiat pszczyński, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.22.2016.RB
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie robót remontowo budowlanych zgodnie z wydanymi zaleceniami kominiarskimi dla budynków mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdujących się na terenie woj. śląskiego oraz zabezpieczenie dostępu do budynku położonego w obrębie Lubomia, powiat wodzisławski, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.17.2016.RB
Dodano: 2016-05-19 - Wykonanie remontu balkonów budynków wielorodzinnych, stanowiących własność Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Opolu przy Al. Solidarności 2-8 i ul. Koszalińskiej 21-23
Dodano: 2016-04-21 - Remont elewacji budynku przy ul. Wrocławskiej 27 w Grodkowie
Dodano: 2016-04-15 - Prace renowacyjne i konserwatorskie czterech elewacji dziedzińca wewnętrznego budynku Muzeum wraz z konserwacją i restauracją malowideł ściennych (zegary słoneczne)
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie remontu balkonów budynków wielorodzinnych, stanowiących własność Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Opolu przy Al. Solidarności 2-8 i ul. Koszalińskiej 21-23
Dodano: 2016-04-04