Przetargi.pl
Przebudowa i remont świetlic wiejskich w miejscowościach Międzychód, Rusocin, Wieszczyczyn

Urząd Miasta i Gminy Dolsk ogłasza przetarg

  • Adres: 63-140 Dolsk, Plac Wyzwolenia 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2825001 , fax. 061 2825510
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Dolsk
    Plac Wyzwolenia 4 4
    63-140 Dolsk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2825001, fax. 061 2825510
    REGON: 00052817800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont świetlic wiejskich w miejscowościach Międzychód, Rusocin, Wieszczyczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest przebudowa i remont świetlic wiejskich w miejscowościach Międzychód, Rusocin i Wieszczyczyn Międzychód - wymiana konstrukcji pokrycia dachu 265,776 m2 , wykonanie nowego stropu - szt. 1, wykonanie nowego komina - szt. 1. wymiana stolarki okiennej szt. 6, ogrodzenie terenu wokół świetlicy 138 m, montaż furtki stalowej szt. 1, dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych - 1 kmpl, wykonanie miejsca pod śmietnik - 2 m2 . Rusocin - roboty rozbiórkowe pokrycia dachu 308,43 m2 , naprawa konstrukcji dachu 185,058 m2 , pokrycie dachu dachówką 308,43 m2 , prace tynkarsko-malarskie 290,169 m2 , montaż sufitów podwieszanych z lampami 61,139 m2 , naprawa komina szt. 1, wymiana posadzek 89,645 m2 , stolarka okienna - szt. 9, instalacja wodno-kanalizacyjna w pomieszczeniu sanitarnym - 1 kmpl, wywóz materiałów na wysypisko 36,702 m3 ,. Wieszczyczyn - wykonanie ścianek działowych 6,016 m2 , prace malarskie 350,828 m2 , tynki i okładziny ścian 12,032 m2 , wymiana posadzki 116 m2 , wymiana stolarki okiennej - szt. 6, wymiana stolarki drzwiowej - szt. 5, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych szt. 1, wykonanie wentylacji 1 kmpl, wymiana instalacji kanalizacyjnej- 1 kmpl , wymiana instalacji wodnej - 1 kmpl., wymiana instalacji centralnego ogrzewania - 1 kmpl, prace rozbiórkowe - 1 kmpl, urządzenie terenu zieleni - 1088 m2 , urządzenie alejek żwirowych 161 m2 , dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych - 1 kmpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; - spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym: a. prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia, b. nie zalegają z opłatami ZUS lub KRUS, albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, d. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.2. Ocena spełnienia warunków określonych przez Wykonawców będzie dokonywana przez zastosowanie kryterium spełnia lub nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma oceną spełnia natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. 5.3. W przypadku określonym w art. 24 Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 5.5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców o odrzuceniu oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.6. Ocena określenia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez oferentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 6.1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 6.1.3.Kosztorys ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 6.1.4. Projekt umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 6.1.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, wymagane jest potwierdzenie przez organ wydający w wymaganym terminie, z którego powinno wynikać, że stan prawny ujawniony w zaświadczeniu się nie zmienił); 6.1.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert; ( w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, wymagane jest potwierdzenie przez organ wydający w wymaganym terminie, z którego powinno wynikać, że stan prawny ujawniony w zaświadczeniu się nie zmienił); 6.1.7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w jego imieniu; 6.1.8.Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej (względnie poświadczonej kopii); 6.1.9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający ma prawo żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane oświadczenia lub dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobligowani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączenia stosownego dokumentu potwierdzającego to pełnomocnictwo do składanej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dolsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach