Przetargi.pl
Przebudowa i remont stadionu LKS w Grabowie

Gmina Grabów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-150 Grabów, ul. 1 Maja 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2734121 , fax. 063 2734373
  • Data zamieszczenia: 2010-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabów
    ul. 1 Maja 21 21
    99-150 Grabów, woj. łódzkie
    tel. 063 2734121, fax. 063 2734373
    REGON: 31101911900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabow.com.pl www.grabow.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont stadionu LKS w Grabowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: - budowa boiska wielofunkcyjnego do gier zespołowych o wymiarach 22,1(21,50)x40,50(40,20)m o nawierzchni syntetycznej na istniejącej płycie z asfaltobetonu po wykonaniu warstwy wyrównawczej, do piłki ręcznej, siatkowej, do tenisa ziemnego, dwa boiska do koszykówki - remont istniejącej bieżni długości 400 mb , czteroma torami biegowymi o szerokości 1,22 o łącznej szerokości 4,88 m, łuki bieżni kołowe o promieniu wewnętrznym 28,30, o nawierzchni żużlowej - boisko do piłki plażowej o wymiarach 13,0x24,0 m o nawierzchni z piasku drobnego bez części organicznych - skocznia do skoku w dal i trójskoku o wymiarach zeskoczni 2,75x9,00, rozbieg szerokości 1,22m długości 40,00 m - budowa boiska treningowego do piłki nożnej o wymiarach 20,00x37,00m o nawierzchni trawiastej - budowa trybun dla widzów w dwóch blokach jako dwurzędowe z 76 miejscami siedzącymi każdy blok , konstrukcja trybun typowa prefabrykowana o konstrukcji stalowej z profili zamkniętych - montaż dwóch kabin dla trenerów i zawodników rezerwowych na 6 miejsc każda, konstrukcja kabin stalowa ocynkowana lub powlekana, obudowa ze szkła akrylowego gr. 3mm, siedziska kubełkowe z PCV - istniejąca scena widowiskowa o wymiarach 4,00x8,00 m do remontu i przedstawienia w nowe miejsce - wykonanie ciągu pieszo-jezdnych od bramy do bieżni z kostki betonowej grubości 8 cm na powierzchni 166m2 , dojścia piesze, place przed sceną, plac epod trybuny z kostki betonowej grubości 6 cm na powierzchni 482 m2 - wykonanie ogrodzenia - zamontowanie ławek szt. 24, 1 stojaka na rowery oraz koszy szt. 5 - sadzenie drzew i krzewów szt.14, wykonanie trawników parkowych na pow. O,10 ha - wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia 2. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca powinien zapoznać się z terenem budowy (wizji w terenie). 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz kosztorysach nakładczych, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znaków towarowych oraz nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie nakładczym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów, zgodnie z zapisem § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009r, Nr 226, poz.1817) 6. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów bądź urządzeń równoważnych nie posiadających tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych uwzględnionych przewidzianych w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będzie powodowało odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 07-06-2010 roku, godz. 10:00 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: Bank Spółdzielczy w Grabowie nr 03 8539 0001 0000 0101 2006 0080 (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcę. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 11 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabow.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach