Przetargi.pl
Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów gm. Uścimów

Gmina Uścimów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-109 Stary Uścimów,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8523026 , fax. 081 8523026
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uścimów
    21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie
    tel. 081 8523026, fax. 081 8523026
    REGON: 00054773800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów gm. Uścimów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów 1) Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów polegający na wymianie urządzeń technologicznych dla zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości Q h=51m3/h, obejmujący wymianę urządzenia hydroforowego - 2 szt ,i pomp płaskich - 4szt na zestaw hydroforowy o wydajności Q =55m3/h z pompą płuczną o wydajności Q =100m3/h , wymianę odżelaziaczy i przewodów instalacji technologicznej, instalacji spędzonego powietrza, instalacji dozowania chloru. Zgodnie z założeniami technologicznymi linia uzdatniania wody składać się z czterech filtrów ciśnieniowych o średnicy 1400 mm o powierzchni filtracyjnej jednego filtra 1,54 m3 wypełnionych złożem mieszanym: kwarcowym i katalitycznym z aeratorem o średnicy 800mm. Filtry ciśnieniowe wykonane ze stali niskowęglowej pracować będą automatycznie dzięki wyposażeniu w komplet zaworów hydraulicznych i sterownikiem A148 z programatorem czasowym i rozdzielaczem do sterowania układem zaworów w odżelaziaczu. Płukanie złoża pompą płuczną, z odprowadzeniem ścieków z płukania do istniejącego osadnika i rzeki. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza z rur ze stali kwasoodpornej. Woda surowa napowietrzana będzie za pomocą sprężarki, a zruszenie złoża w filtrach za pomocą dmuchawy. Zakres remontu budowlanego (robót budowlanych) budynku stacji uzdatniania wody polega na podziale hali technologicznej na dwa pomieszczenia, wykonanie ściany z betonu komórkowego 12 cm - 2,15 m3, uzupełnienie tynków wewnętrznych kat.III. - 38,66m2, wymianie stolarki okiennej -13 szt., wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej- 5 szt, i wewnętrznej 4 szt, oraz wymiana drzwi technologicznych- 1szt.. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi ( glazura) na klej - 78,82 m2, posadzki z płytek ceramicznych (GRES)na klej - 97,04m2, cokolik 10 cm z płytek ceramicznych GRES na klej- 54,6m, malowanie farba emulsyjna ścian i sufitów- 257,14 m2, ocieplenie budynku styropianem grubości 10cm z wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki - 222,22m2, wymiana obróbek blacharskich z blachy: podokienniki i obróbka okap- 34,81 mb, rynny dachowe o średnicy 15 cm- 50,25m i rury spustowe o średnicy 12 cm - 24,0 m. Zakres robót technologicznych obejmuje: demontaż hydroforów o poj. 4000 dm3, demontaż odżelaziaczy D 1400 - 2 szt, demontaż aeratora - 2 szt., demontaż pomp płaskich - 4 szt., demontaż instalacji technologicznej z rur stalowych o śr. 76 - 273mm z armatura - 130,0m, Montaż odżelaziaczy D=1400 - 4 szt, montaż aeratora D 800 - 1 szt. ,montaż zestawu hydroforowego o wydajności Q =55m3/h - 1 szt, wykonanie rurociągów technologicznych z rur PCW-U,PN10 o śr. 63-225 z armaturą - 169m, wykonanie instalacji sprężonego powietrza z armatura z rur ze stali nierdzewnej Dn 25-32mm - 23 m, montaż sprężarki bezolejowej o wyd. 150dm3/min - 1 szt., montaż dmuchawy o wyd. 2,51 m3/min, wykonanie instalacji dozowania chloru z rur PCW-U, PN-10 o śr. 25 mm- 5m, montaż chloratora c 52 - szt. wymiana umywalki - szt, wymiana ustępu z płuczką - 1szt.,wymiana podgrzewacza wody - 1 szt, montaż wentylatora dachowego Qmax=580m3/h, Zakres robót w zakresie instalacji elektrycznej obejmuje: wymiana tablicy rozdzielczej TPW - 1 kpl, wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230,24V, instalacji siły i odbiorów technologicznych - 1 kpl. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również: * przygotowanie placu budowy, * zapewnienie dostawy wody do gospodarstw domowych i posesji w trakcie trwania robót, * wykonanie badań, wszelkich prób (szczelności, itp.) i kompleksowego rozruchu technologicznego, w ramach którego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z właściwym prowadzeniem rozruchu technologicznego * sporządzenie instrukcji obsługi stacji uzdatniania wody i przeszkolenie pracowników wskazanych przez użytkownika, * osiągnięcie dobrej jakości wody, wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik - analiza wody wykonana w laboratorium posiadającym akredytację, * sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, * uzyskanie we współdziałaniu z Zamawiającym pozwolenia na użytkowanie obiektu 3) Szczegółowy zakres robót określają: * dokumentacja projektowa, *specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, * przedmiary robót. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi (w tym przedmiary robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 4) Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów * Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 6) W przypadku gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej * Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację. 7. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. a) oferent musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym; b) oferent nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, z wyjątkiem przypadków kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 2) posiadają wiedzę i doświadczenie. a) udokumentują wykonanie jako wykonawca w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania 2 inwestycji polegających na budowie (budowie, remoncie, przebudowie lub modernizacji) stacji uzdatniania wody o zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości nie mniejszej niż Q h=45m3/h, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) Wykonawca musi dysponować 3 osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone: - kierownik budowy - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych-bez ograniczeń. - kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownik robót elektrycznych i AKPiA- wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają ubezpieczenie od prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł. b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 600 000,00 zł. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6) spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ, 2) koncesję, zezwolenie lub licencję, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstawa do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy;- wg. załącznika nr 7 do SIWZ jeżeli dotyczy 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 6) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7) Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg. załącznika nr 5 do SIWZ. 8) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika nr 6 do SIWZ. 9) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 10) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00zł. 2. Dokumenty, o których mowa pkt.1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt. 2. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełna odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// uscimowug.bip.e-zeto.com/public/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach