Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczenia diagnostyki pojazdów o D.M.C. pow. 3,5 t.

Miejska Komunikacja Samochodowa Spółka z o.o. w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6823292, 6823598 , fax. 014 6823292, 6823598
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Komunikacja Samochodowa Spółka z o.o. w Dębicy
    ul. Sandomierska 3 3
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6823292, 6823598, fax. 014 6823292, 6823598
    REGON: 85049050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks.debica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczenia diagnostyki pojazdów o D.M.C. pow. 3,5 t.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu pomieszczenia diagnostyki pojazdów o D.M.C .pow.3,5 t Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o. o. w Dębicy ul. Sandomierska 3, przy użyciu materiałów,którymi dysponuje Wykonawca. Przedmiot
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132524
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniania warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Pzp. 2.Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty przebudowy i remontu pomieszczenia diagnostyki pojazdów liczone od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ i jego załącznikach. 4.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 5.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 zp, Zamawiający żąda złożenia: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp.-załącznik nr 4 do SIWZ 7.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamawiający żąda : 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót modernizacyjnych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów,że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ 2) Wykazu osób i podmiotów,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentów stwierdzających,że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,posiadają wymagane uprawnienia,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,zamawiający żąda: Polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane 5) Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia 6) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacj zamówienia w tygodniach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mks.debica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną