Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń segmentu żywieniowego oraz rozbiórka piwnicy w budynku przy ul. O. Langego 6 w Siedlcach.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 63 257 04, 63 233 25 , fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Sienkiewicza 32
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 63 257 04, 63 233 25, fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
    REGON: 517282300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń segmentu żywieniowego oraz rozbiórka piwnicy w budynku przy ul. O. Langego 6 w Siedlcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej obejmującej przebudowę, ze zmianą sposobu użytkowania, budynku segmentu żywieniowego oraz rozbiórkę piwnicy zlokalizowanej przy ul. O. Langego 6 w Siedlcach. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby 20 pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia w okresie realizacji umowy było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złożył oświadczenie, zawierające liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez siebie oraz swoich podwykonawców. Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko pracownika oraz wykonywane przez niego czynności. Rodzaje czynności, wykonywanych przez pracowników Zamawiający określa poprzez odniesienie do przedmiaru robót. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wskazanymi w oświadczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu lub kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia wymaganej liczby pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). za każdego brakującego pracownika. 3. Ogólny zakres zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka piwnicy:  demontaż istniejących instalacji (gazowej, centralnego ogrzewania,  rozbiórka dachu piwnicy (pokrycie dachu z papy, płyty dachowe żelbetonowe, stopy żelbetonowe) ,  rozbiórka murów schodów i posadzek,  zasypanie piwnicy,  wywóz gruzu. b) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. c) demontaż wentylacji mechanicznej, d) rozbiórka ścian i skucie okładzin ściennych i posadzek, e) rozbiórka rynien, rur spustowych murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. nie nadających się do dalszego użytku, f) odbicie tynków zewnętrznych na ścianach i filarach, 2) Remont stropodachu: a) drobne naprawy pokrycia, b) pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową i ułożeniem na sucho papy perforowanej, c) wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej, d) montaż kominków wentylacyjnych, e) budowa wieloprzewodowych kominów wolnostojących z cegieł, f) obsadzenie kratek wentylacyjnych, g) tynki na kominach zewnętrznych, h) montaż rynien i rur spustowych wykonanych z blachy ocynkowanej, i) wykonanie jednowarstwowej izolacji z płyt styropapa. 3) Wymiana stolarki okiennej a) montaż okien jednodzielnych, b) montaż okien dwudzielnych, c) montaż okien aluminiowych. 4) Wykonanie elewacji budynku obejmujące między innymi: a) docieplenie ścian fundamentów i wykonanie izolacji pionowej z folii kubełkowej, b) ocieplenie ścian budynku, c) wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku silikonowego, d) wykonanie podokienników z blachy ocynkowanej. 5) Roboty wykończeniowe a) wykonanie ścianek działowych, b) wykonanie tynków wewnętrznych, c) wykonanie gładzi gipsowych, d) obsadzanie podokienników, e) dwukrotne malowanie wewnętrznych podłoży gipsowych farbą akrylową, f) ułożenie glazury, g) wykonanie podłoży i posadzek  wykonanie izolacji i warstw wyrównawczych,  wykonanie posadzki z cokolikiem z tworzyw sztucznych rulonowych typu tarket,  ułożenie terrakoty,  ułożenie płytek gresowych. h) montaż stolarki drzwiowej  drzwi wewnętrzne płytowe,  drzwi zewnętrzne i wewnętrzne aluminiowe, jedno i dwuskrzydłowe z samozamykaczem. 6) Roboty sanitarne  demontaż istniejących instalacji,  demontaż grzejników żeliwnych i stalowych,  instalacji wod. – kan.,  instalacja c.o. (grzejniki z odzysku),  przyłącze kanalizacji sanitarnej, 7) Roboty elektryczne  demontaż istniejących instalacji,  instalacja logiczna,  instalacja SWIN,  instalacja elektryczna. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zakres robót przedstawiono dokumentacji projektowej:  Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ Rozbiórka piwnicy. Przebudowa budynku segmentu żywieniowego przy ZSP nr 2 . Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni i stołówki na pomieszczenia biurowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Branża: architektura, sanitarna, elektryczna, c.o.  Specyfikacja techniczna wykonania odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Rozbiórka piwnicy. Przebudowa budynku segmentu żywieniowego przy ZSP nr 2 . Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni i stołówki na pomieszczenia biurowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Branża: architektura, sanitarna, elektryczna, c.o. 5. Przed sporządzeniem i złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji w terenie. 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający wskazał w przedmiocie zamówienia konkretną normę, aprobatę, specyfikację techniczną i techniczne sposoby odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wskazanym. W przypadku, gdy Wykonawca uwzględni w ofercie rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać że roboty budowlane wykonane z zastosowaniem takich rozwiązań spełniają wymagania Zamawiającego 7. Dokumentem pomocniczym do sporządzenia oferty są przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 8. W ramach realizacji roboty budowlanej Wykonawca jest zobowiązany do: 1) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę nr 274/2016 z dnia 25.10.2016 roku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) przestrzegania warunków bezpieczeństwa określonych w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) zapewnienia materiałów, o parametrach technicznych porównywalnych - nie gorszych niż wskazane w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) zaplanowania wykonywania robót budowlanych, po uprzednim zabezpieczeniu materiałów, urządzeń, pracowników i innych elementów, w terminach umożliwiających planowaną realizację zadań, 5) prowadzenia dokumentacji budowy - dziennika budowy i innych dokumentów wymaganych przez inspektora nadzoru, 6) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań wymaganych odrębnymi przepisami oraz uzyskania protokółów ich wykonania, 7) zamontowania tablicy informacyjnej budowy, 8) usunięcia (wywiezienia) materiałów uzyskanych z rozbiórki oraz odpadów powstałych podczas wykonywania robót, 9) wykonywania robót ingerujących w budynek główny w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników – (pracowników Działu Świadczeń Rodzinnych MOPR oraz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski S.A. oddział w Siedlcach nr rachunku 32 1050 1953 1000 0024 2547 4216 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu - Przebudowa i remont pomieszczeń segmentu żywieniowego oraz rozbiórka piwnicy w budynku przy ul. O. Langego 6 w Siedlcach.”. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X pkt 2 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – kopia dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium została załączona do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w oddzielnej kopercie w Kancelarii MOPR przed upływem terminu składania ofert; 2) innej niż pieniądz – kopię dokumentu złożono w ofercie, natomiast oryginał dokumentu w oddzielnej kopercie w Kancelarii MOPR przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach