Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń sanitarnych (WC i łazienki na piętrze budynku) oraz sekretariatu Urzędu Miejskiego w Supraślu, ul. J. Piłsudskiego 58, wraz z wykonaniem rozwiązań naprawczych w funkcjonowaniu w/w pomieszczeń sanitarnych i pomieszczeń sanitarnych na parterze budynku zlokalizowanego na działce nr ewid. 1520, jedn. ewid. Supraśl, obręb ewid. Supraśl

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 50659148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń sanitarnych (WC i łazienki na piętrze budynku) oraz sekretariatu Urzędu Miejskiego w Supraślu, ul. J. Piłsudskiego 58, wraz z wykonaniem rozwiązań naprawczych w funkcjonowaniu w/w pomieszczeń sanitarnych i pomieszczeń sanitarnych na parterze budynku zlokalizowanego na działce nr ewid. 1520, jedn. ewid. Supraśl, obręb ewid. Supraśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń sanitarnych (WC i łazienki na piętrze budynku) oraz sekretariatu Urzędu Miejskiego w Supraślu, ul. J. Piłsudskiego 58, wraz z wykonaniem rozwiązań naprawczych w funkcjonowaniu w/w pomieszczeń sanitarnych i pomieszczeń sanitarnych na parterze budynku zlokalizowanego na działce nr ewid. 1520, jedn. ewid. Supraśl, obręb ewid. Supraśl. Zakres zadania obejmuje: 1) przebudowę i remont pomieszczeń sanitarnych (WC i łazienki na piętrze budynku) oraz sekretariatu Urzędu Miejskiego w Supraślu, ul. J. Piłsudskiego 58, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego: Projektem architektoniczno – budowlanym „Przebudowa i remont pomieszczeń sanitarnych (WC i łazienki na piętrze budynku) oraz sekretariatu Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. Józefa Piłsudskiego 58, działka nr ewidencyjny 1520, jedn. ewid. Supraśl, obręb ewid. Supraśl” składającym się z trzech części: a) architektonicznej wraz z uzupełnieniem, w zakresie: • wbudowanej zmywarki szer. 45 cm w projektowanym aneksie kuchennym sekretariatu wraz z jednoczesnym przesunięciem projektowanych elementów: lodówki i zlewozmywaka oraz ścianki działowej oddzielającej aneks kuchenny od szaf wbudowanych, • wykonania blatu kamiennego zamiast blatu z płyty MDF w projektowanym aneksie kuchennym sekretariatu, • wymiany stolarki drzwiowej do gabinetu Burmistrza w sekretariacie na stolarkę z izolacją akustyczną/wyciszeniem, • wymiany wykładziny w sekretariacie na podobną jak w gabinecie Burmistrza, • wyburzenia dwóch cokolików w przebudowywanym i remontowanym pomieszczeniu sanitarnym na piętrze budynku, • przesunięcia pionu wentylacyjnego kanalizacji sanitarnej z nadproża okiennego w projektowanej łazience na piętrze w inną lokalizację, • wrysowania istniejącej wentylacji w projektowanym przedsionku WC, w celu poprowadzenia wentylacji również do kabiny WC, • rezygnacji z sufitu podwieszanego w projektowanych pomieszczeniach WC i łazienki, • wymiany sufitu podwieszanego w sekretariacie; b) instalacji sanitarnych; c) instalacji elektrycznych. 2) wykonanie rozwiązań naprawczych w funkcjonowaniu pomieszczeń sanitarnych (WC i łazienki na piętrze budynku) i pomieszczeń sanitarnych na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego „Opracowanie rozwiązań naprawczych w funkcjonowaniu toalet Urzędu Miejskiego w Supraślu”, w nawiązaniu do przedmiotowej przebudowy i remontu, w poniżej przedstawionym zakresie: a) na parterze budynku: • instalacji kanalizacji sanitarnej - usprawnienia jej drożności, w celu zapobieżenia przelewania się nieczystości przez miskę ustępową oraz usprawnienia drożności wentylacji kanalizacji sanitarnej, w celu zlikwidowania nieprzyjemnego zapachu, • instalacji wody zimnej - tak by jej stan techniczny nie wpływał negatywnie na funkcjonowanie wyremontowanej instalacji wody zimnej i ciepłej na piętrze budynku, • instalacji wody ciepłej – przywrócenia prawidłowego jej funkcjonowania, w celu właściwego jej poboru, • wentylacji toalet – usprawnienia jej działania, w celu szybkiej likwidacji nieprzyjemnych zapachów; b) na piętrze budynku w odniesieniu do załącznika nr 1 do zapytania ofertowego: Projektu architektoniczno – budowlanego „Przebudowy i remontu pomieszczeń sanitarnych (WC i łazienki na piętrze budynku) oraz sekretariatu Urzędu Miejskiego w Supraślu (…)”: • instalacji kanalizacji sanitarnej – usprawnienia drożności wentylacji kanalizacji sanitarnej, w celu zlikwidowania nieprzyjemnego zapachu, • instalacji wody zimnej i ciepłej – tak by prawidłowe ciśnienie wody zimnej i ciepłej umożliwiało właściwy jej pobór; • wentylacji toalet - prawidłowego jej działania, w celu szybkiej likwidacji nieprzyjemnych zapachów. 3) ponadto należy uwzględnić w przedmiotowej przebudowie i remoncie pomieszczeń sanitarnych: WC i łazienki na piętrze budynku oraz sekretariatu Urzędu Miejskiego w Supraślu, ul. J. Piłsudskiego 58, elementy nie ujęte w dokumentacji technicznej: a) przewidzianą kabinę prysznicową w projektowanej łazience bez cokoliku lub z cokolikiem o minimalnej wysokości jako rozszerzenie treści załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, b) dodatkową zabudowę całego aneksu kuchennego w sekretariacie jako rozszerzenie treści załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, c) dodatkowe rozwiązanie problemu przedostawania się do Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku zapachów pochodzących z kanalizacji sanitarnej pomieszczenia sanitarnego jako rozszerzenie treści załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, d) dodatkowe wykonanie układu klimatyzacyjnego nr 21 w sekretariacie zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego: Projektem budowlanym „Instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń budynku Ratusza Miejskiego w Supraślu, ul. J. Piłsudskiego 58”, UWAGI: Kolorystykę i strukturę użytych materiałów wykończeniowych Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 2 000 zł, 2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); c) wadium UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach