Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń budynku administracyjnego Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.

Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-535 Miłków, Miłków 300
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7131048 wew. 131 , fax. 075 7131754
  • Data zamieszczenia: 2014-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
    Miłków 300 300
    58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7131048 wew. 131, fax. 075 7131754
    REGON: 23029624100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: LEŚNICTWO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń budynku administracyjnego Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie pomieszczeń budynku administracyjnego Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane: 1)Roboty rozbiórkowe i budowlane w pomieszczeniach: a.Pomieszczenie biurowe nr 3; b.Pomieszczenie gospodarcze nr 8; c.Pomieszczenie biurowe nr 5; d.Pomieszczenie biurowe nr 6; e.Pomieszczenie gospodarcze nr 7a; f.Pomieszczenie biurowe nr 9; g. Pomieszczenie magazynowe nr 9a; h.Pomieszczenie magazynowe nr 17a; i.Pomieszczenie biurowe nr 17; j.Gabinet Zastępcy Dyrektora nr 19. 2)Roboty dotyczące wykonania gładzi na ścianach wraz ze szpachlowaniem. 3)Roboty malarskie w pomieszczeniach. Kolory farb Zamawiający uzgodni z Wykonawcą na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 4)Roboty budowlane dotyczące montażu wykładziny PCV w pomieszczeniach nr 9, 12 i 13. 5)Roboty budowlane dotyczące montażu wykładziny dywanowej w pomieszczeniach biurowych nr 6 i 6a. 6)Wymiana stolarki drzwiowej i parapetów. 7)Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, wody użytkowej i technologicznej. Prace te obejmują także montaż grzejników płytowych i grzejników kanałowych posadowionych w istniejących kanałach wieloprzewodowych. Wymienione roboty budowlane dotyczą holu, korytarza oraz pomieszczeń biurowych od nr 1 do nr 19. 8)Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach nr 12 i 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą: 1)Projektu budowlanego wykonania przebudowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Projektu budowlanego wykonania przebudowy i remontu - załącznik nr 2 do SIWZ; 3)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ; 4)Przedmiaru robót - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby: 1)Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku, w którym będą prowadzone roboty budowlane w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót i uwzględnienia ich w cenie oferty. 2)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca powinien wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 3)Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy robót, który jest konieczny z punktu widzenia: wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot niniejszego zamówienia, bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 3.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań; 2)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy liczony od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany. Za dzień wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany będzie uważany dzień podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego stwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy bez wad, bądź protokołu odbioru stwierdzającego należyte usunięcie wad wskazanych w protokole odbioru końcowego. 3)W okresie gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę, trwającej co najmniej 36 miesięcy i nie dłużej niż 120 miesięcy, Wykonawca wykonywać będzie przeglądy gwarancyjne bezpłatnie w odniesieniu do wykonanej klimatyzacji. Koszty wymiany części zamiennych obciążać będą Zamawiającego. 4)Zamawiający w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy przekaże Wykonawcy teren placu budowy. 5)Zamawiający informuje, iż prowadzone przez Wykonawcę roboty budowlane będą odbywać się w czynnym obiekcie. 6)Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia, w tym odnoszących się do rękojmi za wady i gwarancji jakości, zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. 2.Kwota wadium wynosi 6 000,00 złotych (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed terminem składania ofert. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ S. A. nr konta: 78 2030 0045 1110 0000 0082 5820 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na Przebudowę i remont pomieszczeń budynku administracyjnego Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji poręczenia,gwarancja poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, 3)kwotę gwarancji poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach