Przetargi.pl
Przebudowa i remont placu zabaw przy ul. Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 1327104500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont placu zabaw przy ul. Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu placu zabaw, przy ul. Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie. 2. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie zaświadczenia Starosty Piaseczyńskiego, o nie wniesieniu sprzeciwu do wykonania przebudowy i remontu obiektów małej architektury służących rekreacji dzieci – placu zabaw, przy ul. Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie na działce nr ew. 7/27, obręb 02-02, jednostka ew. Konstancin-Jeziorna – miasto, nr rej. ARB.6743.675.2016.MP z dnia 21 października 2016 r. oraz dokumentacji technicznej, tj.: projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, autorstwa Woźnicki Zdanowicz Architekci z września 2016 r., stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ 3. Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ, należy traktować tylko jako materiał pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 4. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 5. Podczas wykonywania robót teren budowy należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 nr 47 poz. 401). 6. Wykonawca ma obowiązek właściwego zabezpieczenia roślinności na okres prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Materiały z rozbiórki i demontażu istniejących urządzeń należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej (składowisko, przy ul. Słowiczej 5 w Konstancinie-Jeziornie). Należy uwzględnić transport materiału na odległość do 10 km. 8. Wykonawca powinien uwzględnić w swej ofercie koszty utylizacji nadmiaru gruntu/gruzu – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – oraz dostarczyć Zamawiającemu stosowne zaświadczenie o przekazaniu urobku, tj. Kartę Przekazania Odpadów. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 10. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 11. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 13. Nakłada się na Wykonawcę obowiązek dołączenia do oferty : 1) aktualnych Certyfikatów, wydanych przez akredytowane jednostki certyfikujące na poszczególne urządzenia, potwierdzających spełnianie normy PN-EN 1176. Z treści Certyfikatów musi jednoznacznie wynikać, że dotyczą one urządzeń planowanych do zastosowania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Certyfikatu na nawierzchnię bezpieczną elastyczną z granulatu, wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, atestu PZH, raportu z badań dotyczących krytycznej wysokości upadku wg. Normy PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki). 3) kart katalogowych i/lub innych dokumentów przedstawiających rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny być przedstawione wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. 14. Wszystkie urządzenia, planowane do zastosowania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania określone w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2, oraz posiadać dokumenty, o których mowa w ust. 13. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 1) elementy łączące poszczególne części urządzeń rekreacyjno-zabawowych oraz łańcuchy huśtawek były wykonane ze stali nierdzewnej, a wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami/nakładkami; 2) Średnica gniazda w huśtawce typu „bocianie gniazdo” wynosiła minimum 100 cm. 15. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, o której mowa w ust. 2. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 17. Wykonawca może zastosować równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność przedstawionych urządzeń na podstawie złożonej dokumentacji, o której mowa w ust. 13 powyżej. Oferowane urządzenia równoważne muszą spełniać wszystkie wymagania określone w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2, oraz wymagania określone w ust. 14 powyżej, z następującymi zastrzeżeniami: 1) dopuszczalne jest zastosowanie urządzeń, których wymiary spełniają następujące warunki: a) żaden z głównych wymiarów urządzenia, tj. długość, szerokość i wysokość, nie będzie odbiegał o więcej niż 15% od wymiarów podanych w projekcie; b) suma wszystkich głównych wymiarów urządzenia, tj. długość, szerokość i wysokość, nie będzie mniejsza o więcej niż 10% w stosunku do sumy tych wymiarów podanych w projekcie; c) suma długości i szerokości urządzenia nie będzie mniejsza o więcej niż 10% w stosunku do sumy tych wymiarów podanych w projekcie; d) w przypadku zabawki „pająk linowy” minimalna wysokość urządzenia powinna wynosić 300 cm. 2) dopuszczalne są niewielkie korekty umiejscowienia urządzeń na placu zabaw w stosunku do projektu, tym niemniej wszystkie oferowane urządzenia zabawowe, z uwzględnieniem ich stref bezpieczeństwa, powinny mieścić się w zakresie całkowitej powierzchni placu zabaw określonej w projekcie; 18. Prace budowlane mogą być prowadzone wyłącznie w dni robocze, z wyłączeniem sobót, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00. Zabrania się prowadzenia robót w soboty, niedziele i święta. 19. Wyłoniony Wykonawca sam wystąpi do Zakładu Gospodarki Komunalnej o wskazanie miejsca poboru wody i zrzutu ścieków na potrzeby budowy i poniesie koszty usługi. 20. Wykonawca wystąpi o przydział energii elektrycznej na potrzeby budowy i będzie sam ponosił koszty jej zużycia. 21. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1053). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.06 .2017. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach