Przetargi.pl
Przebudowa i remont parteru oraz remont i zmiana sposobu użytkowania części poddasza w budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy

Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Akademicka 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6833504 , fax. 14 6833504 wew. 13
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Dębicy
    ul. Akademicka 10 10
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6833504, fax. 14 6833504 wew. 13
    REGON: 00105746200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpdebica.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont parteru oraz remont i zmiana sposobu użytkowania części poddasza w budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu parteru oraz przebudowę, remont i zmianę sposobu użytkowania części poddasza w budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy z infrastrukturą techniczną wewnętrzną (przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, okablowania strukturalnego zasilającego urządzenia komputerowe, rozbudowę wewnętrznej instalacji C.O., p.poż). Parter: Wyburzenie ścian działowych i kominów wentylacyjnych w celu powiększenia pomieszczeń. Odkucie tynków na wysokości 100 cm. we wszystkich pomieszczeniach. Wykonanie osuszenia murów do poziomu gruntu metodą bezinwazyjną. Demontaż istniejących posadzek 480,67 m2. Demontaż istniejących sufitów : 318,71 m2, demontaż drzwi z ościeżnicami - 8 sztuk Demontaż skrzydeł drzwiowych - 13 sztuk Demontaż drzwi z ościeżnicami - 8 sztuk Wykonanie nowych ścian działowych i wstawienie nowych drzwi. Wykonanie otworu drzwiowego. Zamurowanie otworów drzwiowych. .Wykonanie nowych posadzek z paneli kl. 33/AC5 - 165,91m2. Uzupełnienie tynków w miejscach odkucia tynkiem renowacyjnym - 3 warstwy. Wykonanie nowych tynków na nowo projektowanych ścianach i zamurowaniach. Wykonanie nowych wentylacji - rury stalowe systemowe wybranego producenta. Demontaż istniejącej wełny mineralnej nad sufitem podwieszanym w pomieszczeniach przebudowywanych na pow. 100,91 m2. Montaż nowej wełny mineralnej nad sufitem podwieszanym w przebudowywanych pomieszczeniach na pow. 100,91 m2. Wykonanie nowej obudowy sufitów podwieszanych z płyt gk na ruszcie stalowym. Wykonanie obudowy z gk w celu obniżenia sufitu do poziomu belek stropowych. Wykonanie 3 x drzwi systemowych aluminiowych - harmonijkowych. Demontaż płyt gk w pomieszczeniu biurowym o pow. 9,5m2. Odkucie tynków w pomieszczeniu biurowym, wykonanie nowych tynków w pomieszczeniu biurowym, Wykonanie rozbudowy instalacji C.O. w przebudowanych pomieszczeniach. Wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej i oświetleniowej. Demontaż instalacji okablowania komputerowego w pomieszczeniu sali komputerowej. Montaż nowych drzwi wewnętrznych z ościeżnicami, montaż nowych skrzydeł drzwiowych. Malowanie ścian wszystkich pomieszczeń. Demontaż istniejących drzwi zewnętrznych wejściowych i bocznych ewakuacyjnych. Montaż nowych drzwi zewnętrznych wejściowych i ewakuacyjnych - aluminiowych, szklonych szybą antywłamaniową. Poddasze: Wykonanie nowego stropu. Wykonanie dobudowy schodów, poszerzenie spocznika - roboty wyburzeniowe. Wyburzenie ścian o wysokości 0,50m. Miejscowe wybranie zasypki w celu odsłonięcia muru. Wymurowanie ścianki działowej o klasie odporności ogniowej EI 30 w celu wydzielenia klatki schodowej. Wykonanie ocieplenia stropu. Wykonanie wylewki. Wykonanie wzmocnienia więźby dachowej, montaż okien dachowych systemowych ( z kołnierzem do zespoleń). ocieplenie poddasza wełną mineralną pomiędzy krokwiami. Wykonanie obudowy więźby dachowej płytami gk. na ruszcie stalowym. Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gk. na ruszcie stalowym ocieplonego wełną mineralną . Ocieplenie ścian szczytowych styropianem gr. 12 cm+ siatka z klejem. Piaskowanie konstrukcji drewnianej w miejscach widocznych. malowanie istniejącej konstrukcji więźby dachowej farbą ochronną + impregnacja. Wykonanie obudowy ścian poddasza i klatki schodowej płytami gk na kleju oraz na ruszcie stalowym. Podmurowanie ściany kolankowej poddasza w miejscach istniejących otworów okiennych - 40cm. Montaż nowych okien o wym. 90x50m - 6 sztuk. Wykonanie ocieplenia zewnętrznego oraz tynku akrylowego w miejscach podmurowania otworów okiennych. Wykonanie posadzki z paneli o klasie ścieralności 33/AC5. Wykonanie posadzek na klatce schodowej - z płytek gresowych o wymiarach 60x60 cm, gatunek I, kl. ścieralności 5 - gr. 11mm. Wykonanie rozbudowy instalacji C.O.. Wykonanie wentylacji poddasza. Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowa i zasilająca. Wykonanie instalacji okablowania komputerowego. Wykonanie i rozbudowa instalacji p. poż - 2 czujki dymu oraz 1 hydrant. Wykonanie nowych barierek i poręczy na klatce schodowej. Wstawienie 2 x drzwi na strych nieużytkowy o wym. 70x100 cm., drzwi pełne, aluminiowe o odporności ogniowej EI15. Wykonanie obudowy kominów wentylacyjnych płytami gk w częściach nieużytkowych poddasza. Malowanie ścian sali na poddaszu oraz klatki schodowej. Zapewnienie osobom niepełnosprawnym dostępu do Sali komputerowej na poddaszu przez zakup schodołaza gąsienicowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbpdebica.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach