Przetargi.pl
,,Przebudowa i remont nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Radymno w 2022 - III”

Gmina Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37-550 Radymno, ul. Lwowska 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radymno
    ul. Lwowska 38
    37-550 Radymno, woj. podkarpackie
    REGON: 650900536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa i remont nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Radymno w 2022 - III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem nawierzchni dróg w 5 miejscowościach położonych na terenie Gminy Radymno. Roboty są o charakterze ciągłym.Część 1 – Zakres odcinkówKorczowa, droga wewnętrzna ''Do Małka'' dz. nr ewid. gr. 953.2. Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 111724R Chałupki Chotynieckie - Łapajówka, dz. nr 42.3. Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 111728R Budzyń - Granica, dz. nr 284.4. Przebudowa drogi wewnętrznej ''Grabowiec - Sośnica Brzeg'' w miejscowości Grabowiec, dz. nr ewid. gr. 193/1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:2.1. Załącznik nr I – Dokumentacja techniczna tj. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót (pomocniczo) nie stanowi samodzielnej podstawy do wyceny ma jedynie charakter pomocniczy. Powinien być brany pod uwagę z całością dokumentacji, 2.2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami w sprawie zamówienia publicznego.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem nawierzchni dróg w 5 miejscowościach położonych na terenie Gminy Radymno. Roboty są o charakterze ciągłym.Część 2 – Zakres odcinkówRemont drogi gminnej nr 111725 R Chałupki – Tuchla w km 0+570 – 0+970 - (zadanie współfinansowane przez Nadleśnictwo Jarosław).2) Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części,3) Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:2.1. Załącznik nr I – Dokumentacja techniczna tj. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót (pomocniczo) nie stanowi samodzielnej podstawy do wyceny ma jedynie charakter pomocniczy. Powinien być brany pod uwagę z całością dokumentacji, 2.2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1) 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dotyczy I części zamówienia;2) w zakresie II części zamówienia zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Nie wniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu,3.2. gwarancjach bankowych,3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Radymnie nr konta: 54 9107 0007 2001 0002 7052 0010. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.2.17.2022.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powyżej.5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, tj. Gmina Radymno ul. Lwowska 38, 37-550 RadymnoZ treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowei nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.6. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa1.4.1 Określenie warunków:w zakresie I części zamówieniaa) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej:• dwa zamówienia na robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto, których przedmiotem jest budowa, przebudowa, remont lub modernizacja dróg (wykonanie podbudowy, nawierzchni mineralno – bitumicznych oraz poboczy)Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.Przez wykonanie robót należy rozumieć:1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.W zakresie II części zamówieniaa)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej:• dwa zamówienia na robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto, których przedmiotem jest budowa, przebudowa, remont lub modernizacja dróg (wykonanie podbudowy, nawierzchni mineralno – bitumicznych oraz poboczy)Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.Przez wykonanie robót należy rozumieć:1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane* tj:• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane* bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowejWarunek dotyczy obu części zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony dla obu części, jeśli oferent wykaże raz spełnione powyższe warunki.* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65).1.4.2 Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: minimum jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt.1.4.1. a) samodzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach