Przetargi.pl
Przebudowa i remont istniejącej infrastruktury drogowej gdzie zastosowano podział zadań

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont istniejącej infrastruktury drogowej gdzie zastosowano podział zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Przebudowa i remont istniejącej infrastruktury drogowej gdzie zastosowano podział zadań” jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1329R ul. Sucharskiego oraz remoncie ul. Cichej położonych na os. Witkowice w Ropczycach. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 Części zamówienia - zadania, dla których zakres robót budowlanych przedstawia się następująco: 1) Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1329R ul. Sucharskiego wraz z budową chodnika dla pieszych oraz rowu krytego na dł. 506m w m. Ropczyce. - poszerzenie jezdni drogi na całkowitej długości 510 mb, - budowę chodnika po prawej stronie drogi i połączenie go już z istniejącym chodnikiem zlokalizowany w km 0+816, - odbudowę i zabezpieczenie istniejących rowów, - zakrycie istniejącego rowu odwadniającego, - budowę drenażu, - przebudowę i budowę przepustów pod drogą, - przebudowę istniejącej sieci gazowej na odcinku 46 mb, - zabezpieczenie rurociągów gazowych DN700 i dn400, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz operatu kolaudacyjnego. 2) Zadanie Nr 2 - Remont ulicy Cichej w Ropczycach na odcinku o długości 133 m. - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych, w-wa grub. 10cm, - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną wraz ze zjazdami, - mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno- bitumicznej grub. w-wy 4cm, - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm grub. w-wy 7cm, - mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej, - mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparką, - ułożenie korytek ściekowych 50x50x14, - wykonanie w-wy odsączającej z piasku w-wa grub.10cm. 3. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania każdej z części zamówienia zawarty został w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, które mają charakter pomocniczy, a ilości podane w nich mają charakter orientacyjny. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia wynosi 3 lata. 8. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców przystępujących do przetargu i składających ofertę wyłącznie na „Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1329R ul. Sucharskiego wraz z budową chodnika dla pieszych oraz rowu krytego na dł. 506m w m. Ropczyce” aby wnieść wadium w wysokości – 7 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 9. Wadium winno być załącznikiem do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach