Przetargi.pl
Przebudowa i remont II piętra Kliniki - odcinek A oraz fragmentu parteru - gabinety zbierania wywiadu Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont II piętra Kliniki - odcinek A oraz fragmentu parteru - gabinety zbierania wywiadu Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i remont II piętra Kliniki – odcinek A oraz fragmentu parteru – gabinety zbierania wywiadu Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części II piętra oraz gabinetów zbierania wywiadu na parterze budynku Kliniki Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, oddział w Gliwicach na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę wydanego w formie decyzji administracyjnej nr 1723/2017 z dnia 28.12.2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Projekt Budowlany, Projekty Wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary Robót. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a. wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, b. dostawy i zainstalowanie urządzeń wraz wykonaniem wszystkich wymaganych przepisami prób, pomiarów i uruchomieniem, c. opracowanie i przekazanie instrukcji eksploatacji zabudowanych urządzeń i instalacji w języku polskim, d. przeprowadzenie szkolenia pracowników obsługi, e. przeprowadzenie okresowych przeglądów technicznych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz wody lodowej w okresie obowiązywania gwarancji jakości. Poszczególne rodzaje robót budowlano-instalacyjnych obejmują:  demontaże ceramiki sanitarnej, armatury, okładzin ściennych, fragmentów instalacji, opraw oświetleniowych, wbudowanego wyposażenia, itp.;  demontaż tynków;  demontaż warstw wykończenia podłóg;  wyburzenia otworów drzwiowych;  wyburzenia ścian działowych;  demontaż konsoli rejestracji;  murowania nowych ścian;  zamurowania otworów drzwiowych;  rozprowadzenie nowych instalacji elektrycznych, słaboprądowych, sanitarnych w planowanym układzie funkcjonalno-przestrzennym;  montaż wentylacji oraz klimatyzacji  wykonanie nowych wylewek;  wykonanie nowych tynków na siatce w celu wzmocnienia ścian przed otarciami mechanicznymi;  montaż ościeżnic;  montaż konstrukcji sufitów podwieszanych i oświetlenia;  kładzenie płytek gresowych na podłogę i ściany (zgodnie z projektem wykonawczym);  malowanie ścian i sufitów;  montaż osłon ściennych;  montaż ceramiki sanitarnej i armatury;  montaż punktów poboru gazów medycznych;  montaż wyposażenia wraz z konsolą rejestracyjną;  montaż sufitów. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji powierzonego mu zadania zgodnie zapisami umowy o roboty budowlane, zgodnie ze sztuką budowlaną, normami i przepisami w oparciu o Projekt Budowlany i Projekty Wykonawcze z uwzględnieniem poniższych uwag:  dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami szorowalnymi klasy I oraz kładzenie płytek gresowych o wymiarach 60x60 na podłogę w pomieszczeniu socjalnym 2.001, WC 2.002 oraz rejestracji pominiętych w Projekcie;  kładzenie płytek ściennych 30x60 na ścianach zamiast malowania w pomieszczeniu 2.17;  kładzenie płytek gresowych rektyfikowanych, antypoślizgowych R10 o wymiarach 60x60 zamiast pierwotnie przyjętych 20x120 na podłogę w pomieszczeniu 2.17;  kładzenie płytek gresowych rektyfikowanych, antypoślizgowych R10 o wymiarach 60x60 zamiast pierwotnie przyjętych 20x120 na podłogę w pomieszczeniu 2.09. Jeżeli przed przystąpieniem do realizacji lub w trakcie jej trwania, Wykonawca napotka rozbieżności lub niejasności w dokumentacji, powiadomi o tym niezwłoczne Zamawiającego oraz projektanta celem ich wyjaśnienia. Szczególne warunki wykonania robót budowlanych: Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie służby zdrowia, w czasie zwykłej codziennej pracy oddziałów szpitalnych. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w sposób bezpieczny i jak najmniej uciążliwy dla pracowników, pacjentów i osób trzecich w porach uzgodnionych z Zamawiającym, stosując przy tym niezbędne zabezpieczenia. Prowadzone prace nie mogą zakłócać bieżącej działalności Zamawiającego: roboty szczególnie uciążliwe (hałas, pył) winny być prowadzone w dni robocze w godzinach od 15.00 do 21.00, w soboty od godziny 7.00 do godziny 21.00. Ponadto aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, Oddziału w Gliwicach roboty budowlane muszą zostać wykonane w kolejnych etapach pozwalających na częściowe przekazywanie do użytkowania poszczególnych części w następującej kolejności: 1) adaptacja Sali Konsyliarnej 1.005 na I piętrze na kabiny wywiadu poprzez zabudowę 5 ścinek działowych z płyt pokrytych wysokociśnieniowym laminatem HPL o łącznej długości 22,5 m; 2) szczelne wydzielenie lewej strony II p. od strony gdzie w dalszym ciągu będą przyjmowani pacjenci (pomieszczenia 2.11 do 2.17 z komunikacją 2.20); 3) wykucie otworu i montaż drzwi o szer. 120cm pomiędzy gabinetami 1036 i 1037 na I piętrze celem stworzenia tymczasowego gabinetu interwencyjnego; 4) roboty budowlano-instalacyjne gabinetów zbierania wywiadu na parterze; 5) roboty budowlano-instalacyjne strony lewej II p.; 6) przekazanie do użytkowania gabinetów zbierania wywiadu na parterze; 7) przekazanie do użytkowania gabinetów strony lewej; 8) roboty budowlano-instalacyjne strony prawej II p.; 9) przekazanie do użytkowania gabinetów strony prawej i całości zadania. 2. Zamawiający wymaga rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót i gwarancji na urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Informacja o możliwości złożenia oferty równoważnej: 1) Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika). Dopuszcza się zatem zastosowanie (zaproponowanie w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom opisanym w projekcie wykonawczym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane materiały. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który będzie się powoływał w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót opisujących niniejsze zamówienie jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jako takie należy rozumieć rozwiązania o parametrach nie gorszych niż podane przykładowo w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany uwzględnić w kosztorysie ofertowym rozwiązania równoważne i w danej pozycji kosztorysowej oznaczyć je słowem „RÓWNOWAŻNE” i załączyć do oferty dokumenty uwiarygodniające zgodność cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych zawartych w rozwiązaniach równoważnych wymaganiom Zamawiającego, zaoferowanych w złożonej ofercie. 3) Niezłożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu rozwiązań równoważnych będzie rozumiane jako ujęcie w kalkulacji ceny oferty materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający wymaga rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót i gwarancji na urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta przetargowa” - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy uproszczony, 3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 6 do SIWZ, 4) oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 7 do SIWZ, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP – załącznik nr 10 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach