Przetargi.pl
"Przebudowa i remont dwóch odcinków dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w Gminie Wiśniowa”

Gmina Wiśniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-124 Wiśniowa, Wiśniowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 775 062
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa
    Wiśniowa 150
    38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie
    tel. 172 775 062
    REGON: 69058221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa i remont dwóch odcinków dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w Gminie Wiśniowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dwóch odcinków dróg w miejscowościach Markuszowa i Szufnarowa w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w Gminie Wiśniowa. Przebudowę drogi gminnej G112462R Markuszowa Wysoka Szkoła w km 0+000-0+400 w tym: Roboty remontowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km nawierzchnia gr. 7 cm -70,20 m2 km Oczyszczanie nawierzchni drogowych, mechanicznie, nawierzchnia ulepszona ( bitum) – 2375,00 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 2375,00 m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną, mieszanka mineralno- asfaltowa mechanicznie – 120 t ; Wklejenie siatki z włókna szklanego, na powierzchni poziomej przy użyciu emulsji bitumicznej – 2375,00 m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 5 cm – 2375,00 m2; nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 5 cm– 200,00 m2; Remont drogi gminnej G112451R Wiśniowa Szufnarowa Rakówki w km 5+900-6+900, w tym: roboty remontowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na odległości do 1 km, nawierzchnia gr. 7 cm- 19,30 m2 Oczyszczanie nawierzchni drogowych, mechanicznie, nawierzchnia ulepszona ( bitum) – 3344,00 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 3344,00 m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną, mieszanka mineralno- asfaltowa, mechanicznie – 167,20 t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 5 cm – 3344,00 m2; nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstw po uwałowaniu 7 cm- pobocza – 1000,00 m2; wymiana uszkodzonych rur przepustowych na zjazdach ( rozebranie istniejącego zjazdu montaż rur przepustowych PCV typu Pragma fi 40, zasypanie gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem- 90 mb oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm – 850,00 m. Dopadowanie nawierzchni zjazdów do rzędnych wysokościowych nawierzchni jezdni uzupełnienie tłuczniem kamiennym śr grubości 10 cm wraz z zagęszczeniem – 125,00 m2; Montaż barier ochronnych jednostronnych stalowych ocynkowanych, masa 1 metra barier 24,0 kg – 64,00 m; 3.4. Podstawą wyceny ma być przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu spełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca albo Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wykorzystać środki pozabudżetowe. Zamówienie dotyczy operacji w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający jednocześnie informuje o możliwości unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania dofinansowania zgodnie z art. 93 ust 1a pzp,: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji - w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert - w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 PLN – dla I części zamówienia; 7 000,00 PLN – dla II części zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (zał. Nr 1 do SIWZ); ewentualne pełnomocnictwo, dowód wniesienia wadium (w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty w formie oryginału),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach