Przetargi.pl
Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 4072P od drogi wojewódzkiej nr 432 do m. Dąbrowa oraz remont drogi powiatowej nr 2480P od m. Kaleje do m. Dąbrowa

Starostwo Powiatowe w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Adama Mickiewicza 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2837001 , fax. 061 2829321
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Śremie
    ul. Adama Mickiewicza 17 17
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2837001, fax. 061 2829321
    REGON: 63127612700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 4072P od drogi wojewódzkiej nr 432 do m. Dąbrowa oraz remont drogi powiatowej nr 2480P od m. Kaleje do m. Dąbrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i remontem drogi powiatowej nr 4072P od drogi wojewódzkiej nr 432 do miejscowości Dąbrowa oraz remont drogi powiatowej nr 2480P od miejscowości Kaleje do miejscowości Dąbrowa: -przebudowa drogi powiatowej nr 4072P Mechlin-Dąbrowa na odcinku od km 1+670 do km 2+030 -przebudowa drogi powiatowej nr 4072P Mechlin-Dąbrowa na odcinku od km 2+030 do km 2+310 -budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 4072P Mechlin-Dąbrowa na odcinku od km 1+670 do km 2+030 -budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 4072P Mechlin-Dąbrowa na odcinku od km 2+030 do km 2+310 -wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4072P Mechlin-Dąbrowa na odcinku od km 0+000 do km 1+670 i od km 2+310 do km 4+170 -wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2480P Czmoń-Dąbrowa na odcinku od km 1+600 do km 3+800, od km 3+969 do km 4+607 i od km 4+637 do km 6+750 2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1)w dokumentacji projektowej, 2)w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 3)w przedmiarach robót. 3.W związku z tym, że przedstawione w SST D.05.03.05a wymagania wobec kruszyw oraz mieszanek mineralno-asfaltowych opierają się na nieaktualnych Wytycznych Technicznych z 2008r. Zamawiający wyraża zgodę na możliwość zaprojektowania oraz badań i kontroli mieszanek zgodnie z normą PN-EN 13108-1 (AC) oraz PN-EN 13108-21 (ZKP) oraz dostosowanie do Wymagań Technicznych WT-2 Nawierzchnie asfaltowe 2010 i Wymagań Technicznych WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno-asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń na drogach krajowych. 4.Ze względu na lokalizację w strefie ochrony konserwatorskiej zewidencjonowanego stanowiska archeologicznego Mechlin stan 21 AZP 58 - 29/29, obszar AZP 58-28 konieczne jest przeprowadzenie badań archeologicznych na przedmiotowym obszarze. 5.Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji oraz przedstawi Zamawiającemu kartę przekazania odpadów do jednostki posiadającej zezwolenie na prowadzenie odzysku odpadów. 6.Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 36.000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 08.05.2013r. do godziny 11.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Starostwa Powiatowego w Śremie nr konta: SBL 03908400032102001307810003 z tytułem przelewu Wadium na przetarg nieograniczony na przebudowę i remont drogi powiatowej nr 4072P od drogi wojewódzkiej nr 432 do m. Dąbrowa oraz remont drogi powiatowej nr 2480P od m. Kaleje do miejscowości Dąbrowa. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sejfie Starostwa Powiatowego ul. Mickiewicza 17 Śrem, Wydział Finansów pok. nr 5 od poniedziałku do piątku od 8.00 - 15.15. 4.Kserokopię wadium (potwierdzenie przelewu lub kserokopię wadium w formie niepieniężnej) należy dołączyć do oferty. 5.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 6.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium, jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16.W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.srem.bip.net.pl/?c=321
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach