Przetargi.pl
Przebudowa i remont drogi powiatowej Nr 3707E długości 1,902 km

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 78 00 , fax. 43 6782701
  • Data zamieszczenia: 2014-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 78 00, fax. 43 6782701
    REGON: 73093482600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont drogi powiatowej Nr 3707E długości 1,902 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont drogi powiatowej nr 3707E długości 1,902 km. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu zapoznania się ze specyfikacją i warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zakresem opracowania objęto odcinek drogi od km 0+000 (skrzyżowanie z ulicą Targową w Poddębicach) do km 1+315 (zakres robót objęty pozwoleniem na budowę) oraz od km 1+315 do 1+902 (zakres robót objęty zgłoszeniem). Opis techniczny do projektu zagospodarowania terenu od km 0+000 do km 1+315 jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Droga powiatowa nr 3707E od km 1+315 do 1+902 posiada nawierzchnię asfaltową szerokości 5,0 m, pobocza gruntowe zmiennej szerokości oraz rowy zmiennej szerokości. Skrzyżowanie zwykłe z drogą gminną w miejscowości Rąkczyn. Droga przebiega przez teren niezabudowany. Odwodnienie drogi do istniejących rowów. Rowy obustronne zmiennej szerokości 1,5 - 2,5 m, w większości zamulone i zakrzaczone. Głębokość rowów około 0,50 m. Całe przedsięwzięcie nie wymaga zmiany granic istniejącego pasa drogowego. Nie przewiduje się zmian parametrów geometrycznych ani użytkowych obiektu budowlanego. W zakresie robót budowlanych znajdują się : 1.remont istniejącej nawierzchni drogi powiatowej poprzez wykonanie remontu cząstkowego i wykonanie nowej warstwy ścieralnej z AC 11 S 50/70 grubości 5 cm, 2.przebudowa zjazdów do posesji z mieszanki mineralno - asfaltowej, 3.remont poboczy z kruszywa łamanego gr. 15 cm, szer. 1,25 m, 4.oczyszczenie, odmulenie i odkrzaczenie istniejących rowów. Parametry drogi przyjęto jak poniżej: -Droga klasy: Z -Prędkość projektowa: 50 km/h, -Szerokość jezdni: 5,0 m, -Szerokość poboczy: 1,25 m. Projektowa konstrukcja zjazdu indywidualnego: -Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm; -Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm gr. 12 cm; -Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 8 cm; -Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 7 cm; -Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm. Projektowa konstrukcja zjazdu na drogi boczne: -Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm; -Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm gr. 12 cm; -Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 8 cm; -Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 7 cm; -Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm. Zamawiający może dopuścić do użycia tylko te materiały, które odpowiadają, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Odbioru robót dokonuje Zamawiający wraz z inspektorem nadzoru, po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę. Odbioru robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności inspektora nadzoru i Wykonawcy. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz dokumentacją przetargową. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i użytkowego. Wykonawca udzieli min. 36 miesięcy gwarancji na roboty budowlane. W okresie od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich odbioru Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość wynagrodzenia umownego. Wspólny słownik zamówień: CPV : 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę CPV: 42233290-8 Instalowanie znaków drogowych Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1ustawy Pzp., powołuje się zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest do podania nazw(firm) tych podmiotów oraz zobowiązany jest do jego zatrudnienia w charakterze Podwykonawcy. Zmiana takiego Podwykonawcy musi być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 14 dni od daty przedłożenia propozycji, wyłącznie wtedy, gdy nowo wskazany Podwykonawca spełniał będzie warunki postawione przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach nr 54 9263 0000 0004 3850 2000 0002 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 320, III piętro w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Poddębicach. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach