Przetargi.pl
Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Wilczna

Gmina Skaryszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 610 30 89 , fax. 48 610 30 89
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skaryszew
    ul. Słowackiego 6
    26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
    tel. 48 610 30 89, fax. 48 610 30 89
    REGON: 67022338500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Wilczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: Przebudowa i remont drogi w miejscowości Wilczna. Zamówienie obejmuje: - remont drogi gminnej w miejscowości Wilczna na odcinku 511m, - przebudowę drogi gminnej w miejscowości Wilczna na odcinku o długości 645m. W ramach robót drogowych należy wykonać między innymi: 1) roboty rozbiórkowe; 2) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 3) wykonanie przepustu fi 60cm pod drogą wraz ze ściankami czołowymi, 4) wykonanie koryta pod konstrukcję na głęb. 20cm z wywozem gruntu (lokalne poszerzenia), 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20cm )lokalne poszerzenia, nawierzchnia nad przepustem), 6) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; 7) ułożenie warstwy pośredniej z geokompozytu (siatka zespolona z geowłókniną na całej powierzchni jezdni), 8) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4cm; 9) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. 4cm (nad przepustem, lokalne poszerzenia, zjazd), 10) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W grubości średnio 4cm; 11) pobocza z mieszanki z kruszywa łamanego grub. 10cm, 12) ścinanie poboczy mechanicznie grubość do 10cm, materiał ze ścinki wywieziony poza teren budowy; 13) oznakowanie pionowe; 14) przełożenie istniejącej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej oraz krawężników lub obrzeży betonowych w celu dostosowania wysokościowego do jezdni drogi, 15) regulacja pionowa dla zaworów wodociągowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ – w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1. Dokumentacją projektową. 2. SST (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). 3. Przedmiarem robót. 3.4. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 600zł. (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Formularz 3.3. do SIWZ). 2.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r., poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach