Przetargi.pl
przebudowa i remont drogi dojazdowej i parkingów do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu przy ul. Żeromskiego 34

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Sękowskiego 2B 2B
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa i remont drogi dojazdowej i parkingów do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu przy ul. Żeromskiego 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i remontu drogi dojazdowej i parkingów do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu obejmujące swoim zakresem trzy etapy realizacji: a)Etap I - Przebudowa i remont drogi dojazdowej do budynku: -poszerzeniu drogi, -wykonanie podbudowy i nawierzchni drogi -przełożenie linii energetycznej wraz z słupami oświetleniowymi, -przełożenie przyłącza gazowego do budynku, -wykonanie odwodnienia nawierzchni wraz z kolektorem deszczowym -rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki, -budowa nowego ogrodzenia z siatki b)Etap II - rozbudowa istniejącego parkingu -wykonanie podbudowy, nawierzchni parkingu i obramowania, -przełożenia linii energetycznej zasilającej budynek PCPR -częściowa rozbiórka istniejącego parkingu c) Etap III - remont i przebudowa parkingu za budynkiem PCPR -demontaż istniejącej nawierzchni asfaltowej, -wykonanie podbudowy, nawierzchni i obramowania parkingu -wykonanie podbudowy i nawierzchni pod garaż -wykonanie odwodnienia parkingu wraz z kolektorem deszczowym Powierzchnia drogi etap I około: 613 m2 Powierzchnia parkingu etap II około: 231 m2 Powierzchnia parkingu etap III około: 701 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Mielcu, nr konta 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008 z dopiskiem Wadium - przebudowa i remont drogi dojazdowej i parkingów do siedziby PCPR w Mielcu . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach