Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg publicznych i wewnętrznych oraz innych nawierzchni utwardzonych na terenie Gminy Świętochłowice

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg publicznych i wewnętrznych oraz innych nawierzchni utwardzonych na terenie Gminy Świętochłowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w zakresie przebudowy i remontu dróg publicznych i wewnętrznych oraz innych nawierzchni utwardzonych na terenie Gminy Świętochłowice. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć (5) następujących części: Część I Podniesienie parametrów technicznych (nośności drogi) odcinka drogi powiatowej S9806 – ul. Bukowa na odcinku od km 0+460 do km 0+678. Część II Remont odcinka drogi powiatowej S9802 – ul. Wojska Polskiego na odcinku od km 0+497do km 0+664. Część III Remont nawierzchni jezdni, chodnika, pasów postojowych oraz ciągu pieszo-rowerowego drogi gminnej ul. Jodłowej oraz nawierzchni chodnika drogi gminnej ul. Konstytucji 1997 roku. Część IV Przebudowa ciągu komunikacyjnego – drogi wewnętrznej wraz z budową sieci oświetlenia ulicznego przy ul. Zubrzyckiego 12-18 w Świętochłowicach Część V Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Chrobrego, remont nawierzchni ciągów pieszych na terenie ZSO nr 1 przy ul. Licealnej oraz przebudowa nawierzchni placu szkolnego przy ZSO nr 2 przy ul. Sudeckiej. Zamawiający na potrzeby realizacji każdej wyodrębnionej części przedmiotu zamówienia dopuszcza wyłącznie kruszywa łamane pochodzenia naturalnego. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wynoszący minimum 36 miesięcy liczonych od daty bezusterkowego odbioru robót. Wskazany wymagany minimalny okres gwarancji dotyczy każdej części zamówienia. Natomiast na zabudowane materiały i wyroby budowlane - gwarancji dostawcy lub ich producenta, licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń - dotyczy każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rysunkach, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 2 do specyfikacji, które to dokumenty wraz z opisem przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać łącznie. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy P.z.p. Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Klauzule społeczne Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia polegające na: 1) prowadzeniu pojazdów używanych do realizacji zamówienia, 2) wykonywaniu robót rozbiórkowych, 3) wykonywaniu robót w pobliżu czynnych linii komunikacyjnych, UWAGA ; nie dotyczy części V zamówienia 4) wykonywaniu robót, przy prowadzeniu których występują działania substancji chemicznych, UWAGA ; nie dotyczy części V zamówienia, 5) wykonywaniu robót w strefach pracy sprzętu zmechanizowanego, 6) wykonywaniu robót pod lub nad lub w pobliżu przewodów linii elektroenergetycznych, UWAGA ; nie dotyczy części V zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 1) 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dotyczy I części zamówienia, 2)10 .000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dotyczy II części zamówienia, 3)10 .000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dotyczy III części zamówienia, 4) 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) dotyczy IV części zamówienia, 5) 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) dotyczy V części zamówienia, w terminie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 25.06.2018r. do godz. 10,00. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie ZPU.271.20.2018” – remonty dróg” 5.Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 25.06.2018r. r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w terminie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 11.06.2018r. do godz. 10,00 w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, w kasie Urzędu mieszczącej się na niskim parterze budynku pok. Nr 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wadium w formie oryginału dokumentu wadialnego złożonego wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM. 7.Wadium wniesione przez jednego z wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 8.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 9.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający na pisemny wniosek wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy P.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy P.z.p. wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3 ) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający dodatkowo informuje, że szczegółowe uregulowania dotyczące wadium zawarte są w dziale III art. 45 do 46 ustawy P.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 20.Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) oświadczenia wskazane w rozdziale 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( wzór formularza stanowi załącznik nr 3), 3 ) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców składane w treści formularza ofertowego, o ile są znane wykonawcy - zarówno zakresy jak i podwykonawcy, 4) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1) ( w skrócie „RODO”) składane w treści formularza ofertowego, 5) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy P.z.p. (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 7) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca w przypadku osób fizycznych, 8) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach