Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg powiatowych z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1: Remont drogi powiatowej nr 1295F w m. Sokoła Dąbrowa. ZADANIE NR 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1295F w m. Zemsko. ZADANIE NR 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1341F w m. Goruńsko

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7421988, 7422494 , fax. 095 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7421988, 7422494, fax. 095 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg powiatowych z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1: Remont drogi powiatowej nr 1295F w m. Sokoła Dąbrowa. ZADANIE NR 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1295F w m. Zemsko. ZADANIE NR 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1341F w m. Goruńsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 Remont drogi powiatowej nr 1295F w m. Sokoła Dąbrowa. Obiekt podlegający pracą budowlanym, zlokalizowany jest na działce nr 338/1 w województwie Lubuskim, pow. międzyrzeckim, gminie Bledzew. Na remontowanym odcinku drogi występuje nawierzchnia asfaltowa o przekroju ulicznym. Stan ogólny nawierzchni jest dobry. Szerokość jezdni wynosi 6.00 m. Chodnik przylegający do drogi powiatowej posiada nawierzchnię betonową, która jest w bardzo złym stanie i wymaga remontu. Szerokość chodnika wynosi 1.50 m. Droga na tym odcinku wyposażona jest w urządzenia zapewniające odprowadzenie wód powierzchniowych poprzez kanalizację deszczową (wpust uliczny) oraz rury PCV 2 szt., które odprowadzają wodę do pobliskiego zbiornika wodnego. W miejsce rur zaprojektowano dwa ścieki podchodnikowe. Właścicielem terenu na którym będą prowadzone prace budowlane jest Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu. Zakres robót budowlanych wchodzących w skład inwestycji jest następujący: - rozebranie nawierzchni z betonu, - wywiezienie materiału z rozbiórki, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusowanie), - wykonanie korytowania, - ułożenie nawierzchni chodnika, - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej, - ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej, - ułożenie ścieków podchodnikowych. ZADANIE NR 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1295F w m. Zemsko. Obiekt podlegający pracą budowlanym, zlokalizowany jest na działce nr 76 w województwie Lubuskim, pow. międzyrzeckim, gminie Bledzew. Obecnie w miejscu planowanego chodnika znajduję się pas zieleni. Droga znajdująca się wzdłuż planowanej inwestycji posiada nawierzchnie bitumiczną, szerokość jezdni wynosi 6.00m. Wody opadowe z jezdni odprowadzane są za pomocną spadków podłużnych i poprzecznych do przyległego terenu . Właścicielem terenu na którym będą prowadzone prace budowlane jest Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu. Zakres robót budowlanych wchodzących w skład inwestycji jest następujący: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, - wywiezienie materiału z rozbiórki, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusowanie), - wykonanie nasypu, - wykonanie korytowania, - ułożenie nawierzchni chodnika oraz zjazdów, - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej, - ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej, - profilowanie rowu, - ułożenie ścieku przychodnikowego, - ułożenie ścieków podchodnikowych. Podstawowe dane i parametry projektowanego chodnika: -zakres budowy - od km 0+000.00 do km 0+272.24 -projektowana nawierzchnia - kostka betonowa, -szerokość chodnika - 2.0 m, -wysokość skrajni - 2,5 m -powierzchnia projektowanego chodnika - ok. 482 m2 -krawężnik betonowy 15 x 30 x 100 cm, -obrzeże betonowe 8 x 30 x 100 cm, -ściek podchodnikowy 50x60x15 cm x 2, -ściek przykrawężnikowy 2 x 10cm kostka betonowa typu holand. Podstawowe dane i parametry przebudowywanych zjazdów: -lokalizacja zjazdów km 0+028.420 oraz km 0+268.73, -nawierzchnia kostka betonowa. ZADANIE NR 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1341F w m. Goruńsko. Obiekt podlegający pracą budowlanym, zlokalizowany jest na działce nr 67 w województwie Lubuskim, pow. międzyrzeckim, gminie Bledzew. Obecnie w miejscu planowanego chodnika znajduje się pas zieleni. Droga znajdująca się wzdłuż planowanej inwestycji posiada nawierzchnię brukową, szerokość jezdni wynosi 3.20m. Wody opadowe z jezdni odprowadzane są za pomocną spadków podłużnych i poprzecznych do przyległego terenu. Właścicielem terenu na którym będą prowadzone prace budowlane jest Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu. Zakres robót budowlanych wchodzących w skład inwestycji jest następujący: - rozbiórka krawężników betonowych wraz z ławą fundamentową, - wywiezienie materiału z rozbiórki, - karczowanie krzaków i podszycia, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusowanie), - wykonanie wykopu, - wykonanie korytowania, - ułożenie nawierzchni chodnika oraz zjazdów, - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej, - ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej, - profilowanie rowu, - wykonanie ścieków podchodnikowych. Podstawowe dane i parametry projektowanego chodnika: -zakres budowy - od km 0+000.00 do km 0+404.54 -projektowana nawierzchnia - kostka betonowa, -szerokość chodnika - 2.0 m, -wysokość skrajni - 2,5 m -powierzchnia projektowanego chodnika - ok. 810 m2 -krawężnik betonowy 15 x 30 x 100 cm, -obrzeże betonowe 8 x 30 x 100 cm, -ściek podchodnikowy 50x60x15 cm, -nawierzchnia z kostki betonowej holand Podstawowe dane i parametry przebudowywanych zjazdów: -lokalizacja zjazdów km 0+287.13, km 0+362.68, -nawierzchnia kostka betonowa (czerwona). Zamawiający przed rozpoczęciem robót przekaże Wykonawcy 1 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót, a Wykonawca zobowiązuje się do jej wprowadzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową brutto (razem z podatkiem VAT). Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty robót oraz opracowań i zobowiązań wynikających z niniejszej SIWZ, opisu zakresu i sposobu prowadzenia robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na Wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez Wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. Wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Cenę ryczałtową za wykonanie całości zakresu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien ustalić na podstawie sporządzonego przez siebie przedmiaru robót w oparciu o udostępniony opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i inne ustalenia zawarte w niniejszej SIWZ. Udostępniany w ramach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar należy traktować jako udostępniany informacyjnie. Sporządzenie przedmiaru przez Wykonawcę jest zgodne z § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 Nr 202 poz. 2072), ponieważ Zamawiający udostępnia w ramach SIWZ opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i przewiduje zawarcie umowy z ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, dokumentacją projektową, umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, opisem zakresu i sposobu prowadzenia robót. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki płatności: rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturą za wykonane elementy robót wyszczególnione w Formularzu cenowym i odebrane protokolarnie - zgodnie z umową. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane roboty. Wykonawca wystawi fakturę końcową po uprzednio dokonanym odbiorze końcowym. Warunki rękojmi: Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dokonanego bez zastrzeżeń protokolarnego odbioru końcowego robót, na formularzu ofertowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 PLN, (słownie: tysiąc 00/100 złotych). - ZADANIE NR 1 2 500,00 PLN, (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych). - ZADANIE NR 2 3 500,00 PLN, (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych). - ZADANIE NR 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach