Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE LIDZBARK W ROKU 2018

Lidzbark-Nadleśnictwo 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 13230 Lidzbark, Nadleśnictwo Lidzbark
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 961 512 , fax. 236 963 161
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lidzbark-Nadleśnictwo 1
    Nadleśnictwo Lidzbark 1
    13230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 961 512, fax. 236 963 161
    REGON: 13001439800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lidzbark.olsztyn.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL LP - Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE LIDZBARK W ROKU 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na przebudowie i remoncie dróg leśnych podzielone na następujące części: Cz. 1 zamówienia: Przebudowa drogi leśnej „Białe Błota” o nr inw. 220/538 w leśnictwie Sarnia Góra wraz ze zjazdem na drogę publiczną – DW544 Lidzbark - Brodnica Cz. 2 zamówienia: Remont drogi leśnej „Chraplówka” o nr inwentarza 220/601 w leśnictwie Gródki Cz. 3 zamówienia: Remont drogi leśnej „Gródki - Płośnica” o nr inwentarza220/483 w leśnictwie Gródki Cz. 4 zamówienia: Remont drogi leśnej „Janowo-Kiełpiny” o nr inwentarza 220/610 w leśnictwie Kiełpiny Cz. 5 zamówienia: Remont drogi leśnej „Karmowa” o nr inwentarza 220/1009 w leśnictwie Filice Cz. 6 zamówienia: Remont drogi leśnej „Konopaty - Bryńsk” o nr inwentarza 220/485 w leśnictwie Bryńsk Cz. 7 zamówienia: Remont drogi leśnej „Torfy” o nr inwentarza 220/877 w leśnictwie Kiełpiny Cz. 8 zamówienia: Remont drogi leśnej „Żakownia” o nr inwentarza 220/802 w leśnictwie Słup Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamawiający wymaga, by wykonawcy udzielili gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres, co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag. Wymagany przez Zamawiającego okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady wynosi 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 3.2 Ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 3.2.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną, lub więcej części zamówienia. 3.2.2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.2.3 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.2.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, 3.3 Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, robotników wykonujących prace budowlane wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy oraz dróg dojazdowych, z których Wykonawca korzystał przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na każdą część zamówienia, na którą oferta jest składana w kwocie 3 000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wymaganą wysokością Wadium jest suma wadiów dla części, na które składana jest oferta. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0287 5200 z dopiskiem: „wadium SA.270.5.2018” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1 - sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.6. Treść poręczenia/gwarancji gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji/poręczenia Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach