Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Stryków w 2015 roku

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7198002 , fax. 42 7198193
  • Data zamieszczenia: 2015-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 42 7198002, fax. 42 7198193
    REGON: 47205783300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Stryków w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Stryków będących w zarządzie Powiatu Zgierskiego oraz Gminy Stryków, w ramach której zostaną wykonane typowe roboty drogowe oraz prace związane z infrastrukturą dróg tj. prace kanalizacyjne oraz oświetlenie uliczne. Zadanie zostało podzielone na 3 części: A, B i C 1. Zadanie A Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych w miejscowościach: Zelgoszcz, Klęk, Kiełmina, Dobra, Dobra Nowiny, Michałówek, Dobieszków, Stary Imielnik, 2. Zadanie B Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych w miejscowościach: Stryków, Sosnowiec Pieńki, Cesarka, Warszewice, Anielin, Bartolin, Sierżnia, Lipka, Niesułków Kolonia, Niesułków, 3. Zadanie C Budowa kanalizacji sanitarnej w Kiełminie. W ramach zadania A przebudowanych zostanie 12 700 mb dróg powiatowych nr 5129 E i 5130 E oraz przebudowanych zostanie 5 194 mb dróg gminnych oraz wyremontowanych 3400 mb dróg gminnych. Wybudowane zostanie oświetlenie uliczne w m. Klęk i Zelgoszcz (linia kablowa o łącznej długości 774 m i montaż 19 słupów oświetleniowych). W ramach budowy oświetlenia ulicznego wykonana zostanie linia kablowa o długości 431 m w miejscowości Klęk oraz zamontowanych zostanie 12 słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikiem i lampą sodową o mocy 70 W. W miejscowości Zelgoszcz przewiduje się budowę oświetlenia wzdłuż drogi powiatowej o długości 343 m wraz z budową słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED. W miejscach przejścia linii kablowej pod drogami i zjazdami na posesje kabel prowadzić należy w rurach osłonowych. Teren na całej trasie należy doprowadzić do stanu pierwotnego po uprzednim zagęszczeniu. W ramach zadania B przebudowanych zostanie 5 830 mb dróg powiatowych nr 5162 E i 1150 E oraz przebudowanych zostanie 4 327 mb dróg gminnych oraz wyremontowanych 3650 mb dróg gminnych. Wybudowane zostanie oświetlenie uliczne na ul. Dojazdowej w Strykowie, w Sosnowcu Pieńkach i Warszewicach (łączna długość linii kablowej 2 150 m i montaż 54 słupów oświetleniowych). Na ul. Dojazdowej przewidziano montaż 5 słupów oświetleniowych o wysokości 7 m z mocowaną oprawą typu LED, zasilanych linią kablową z istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej zlokalizowanej w stacji słupowej 41702. W Warszewicach przewidziano budowę linii oświetleniowej wzdłuż drogi gminnej, w skład której wchodzi 11 nowych słupów oświetleniowych o wysokości 7 m z montowaną oprawą oświetleniową typu LED, zasilanych z istniejącej rozdzielnicy w stacji słupowej nr 40844. W Sosnowcu Pieńkach wybudowane zostanie oświetlenie uliczne wzdłuż drogi gminnej o łącznej długości 1523 m. Zamontowanych zostanie 38 słupów oświetleniowych wraz ze źródłem światła typu LED. W miejscach przejścia linii kablowej pod drogami i zjazdami na posesje kabel prowadzić należy w rurach osłonowych. Teren na całej trasie należy doprowadzić do stanu pierwotnego po uprzednim zagęszczeniu. W ramach zadania C wybudowana zostanie sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV ? 200 o długości 1 710,9 mb, kanalizacja tłoczna PEHD ?110 o długości 271,90 m, zamontowana zostanie tłocznia ścieków oraz wykonane odejścia boczne do każdej nieruchomości (długość 535,65 m - 130 szt.) wraz z odtworzeniem nawierzchni. Inwestycja wykonana będzie w drodze powiatowej w m. Kiełmina. Wykonawca musi uzyskać zgodę zarządcy drogi na wejście w teren oraz opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas robót. Lokalizację dróg na planie gminy określa załącznik graficzny. Zakres robót obejmuje typowe roboty branży drogowej i prace związane z infrastrukturą dróg. Szczegółowy opis robót i detale konstrukcyjne zawarte zostały w załącznikach do SIWZ Roboty związane z budową kanalizacji oraz oświetlenia dróg oraz roboty drogowe na dwóch odcinkach dróg gminnych: w Niesułkowie, w ul. Dojazdowej w Strykowie będą prowadzone w oparciu o pozwolenie na budowę, pozostałe jako prace wymagające zgłoszenia ich rozpoczęcia. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zakup i wbudowanie określonej w dokumentacji ilości materiałów, zapewnienie nadzoru bezpośredniego, zapewnienie obsługi geodezyjnej, opracowanie i uzgodnienie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Odbiory robót zanikających oraz końcowych będą dokonywane w obecności przedstawicieli Zarządców dróg i sieci infrastruktury. Inwestycje oświetleniowe obejmują także obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez odpowiednie służby PGE Dystrybucja oraz odbiór pasa drogi powiatowej przez jej Zarządcę. Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w projektach budowlanych. Roboty budowlane prowadzone w oparciu o pozwolenie na budowę wymagają zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Zgierzu wraz z wszelkimi konsekwencjami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wprowadzoną do zasobu geodezyjno - kartograficznego Starostwa Powiatowego w Zgierzu (również w wersji elektronicznej - z rozszerzeniem plików .dwg lub .dxf) opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, w ciągu 45 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nich podane należy zweryfikować z projektami. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. Zamawiający informuje, iż umowa o zamówienie publiczne będzie zawarta odrębnie na każde zadanie. Oznaczenie wg CPV: 45.23.32.20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45.23.31.20 - 6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45.33.00.00 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, 45.31.61.10 - 9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogi Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om. Jednocześnie Zamawiający zastrzega - zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 10 w związku z art. 36b ust. 2 pkt 1) i informuje, o obowiązku osobistego wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w następujących terminach: 1) Zadanie A - do dnia 30.09.2015 r. 2) Zadanie B - do dnia 30.09.2015 r. 3) Zadanie C - do dnia 31.07.2015 r. 2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag oraz minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na kanalizacje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 250 000,00 PLN, (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na kanalizację sanitarną
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach