Przetargi.pl
Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 044 6478919
  • Data zamieszczenia: 2012-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Słowackiego 5
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6494101 do 03, fax. 044 6478919
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową tj. : Załącznik nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik nr 8 do SIWZ Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 9 do SIWZ Przedmiary robót (złączony pomocniczo) Załącznik nr 10 do SIWZ Pozwolenie na budowę Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się z pomieszczeniami gdzie prowadzone będą prace remontowe. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych wymienioną wyżej dokumentacją oraz wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych w tym: - zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i interesantom sądu na czas prowadzenia robót, - składowania i wywozu odpadów powstających w trakcie realizacji robót, - wyniesienia mebli biurowych i sądowych z remontowanych pomieszczeń i ponownego ich wniesienia po zakończeniu prac remontowych, - po zakończeniu remontu, posprzątania pomieszczeń w których prowadzone były prace remontowe. Zamawiający zastrzega, że prace remontowe, Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić w godzinach pracy sądu, a w wyjątkowych przypadkach np. wyburzenia, przekucia, prace powodujące hałas, poza godzinami pracy sądu. W takim przypadku Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania przed rozpoczęciem prac do Oddziału Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Piotrkowi Trybunalskim: - ogólnej listy osób (pracowników) którzy będą wykonywać prace remontowe, wraz z podaniem numerów i serii dowodów osobistych. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, należy przedłożyć Zamawiającemu uaktualnioną listę. - każdorazowo z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, przed rozpoczęciem prac wykonywanych poza godzinami pracy sądu, listy osób (pracowników) którzy będą wykonywać prace remontowe. Roboty powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego. Zakres poszczególnych etapów robót, został określony w dokumentacji projektowej tj. rysunek nr 02 i 03. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, szczegółowy harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót. Wymagane jest aby Wykonawca w harmonogramie rzeczowo- finansowy uwzględnił sukcesywność wykonywania etapów prac w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający informuje ze względu na to, że prace remontowe prowadzone będą w wielu pomieszczeniach usytuowanych w różnych miejscach funkcjonującego sądu, nie będzie możliwe wskazanie miejsca poboru wody i energii elektrycznej. Wykonawca zobowiązany będzie w cenie ofertować nie uwzględniać kosztów zwianych z poborem energii elektrycznej i wody. 2. Kody CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia protokolarnego odebrania przez Zamawiającego poszczególnych etapów robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot oraz przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach