Przetargi.pl
Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynkach Szkoły Podstawowej nr 39 przy ul. Przedwiośnie 47/49 we Wrocławiu.

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynkach Szkoły Podstawowej nr 39 przy ul. Przedwiośnie 47/49 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie części pomieszczeń w budynkach Szkoły Podstawowej nr 39 przy ul. Przedwiośnie 47/49 we Wrocławiu w zakresie budynku głównego i budynku dobudówki, tj.: 1.1. wydzielenia korytarza - łączącego stary budynek z budynkiem dobudowanym (etap 1 dokumentacji), 1.2. przebudowy pomieszczenia pedagoga (parter dobudówka) na WC (etap 2 dokumentacji), 1.3. wydzielenia korytarza z pomieszczenia pok. nauczycielskiego (parter - stary budynek), umożliwiającego dostęp do biblioteki (etap 3 dokumentacji). 2. Roboty objęte etapem 1 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 2.1. wykonanie wyburzeń w istniejących ścianach konstrukcyjnych w celu wydzielenia korytarza z przestrzeni istniejących sal lekcyjnych; 2.2. wydzielenie korytarza i 3 nowoprojektowanych pomieszczeń - świetlicy ( w budynku dobudówki), sekretariatu oraz gabinetu dyrektora (w budynku głównym szkoły); 2.3. wymianę wykładziny PCV w nowowydzielanych pomieszczeniach; 2.4. w pomieszczeniach w budynku głównym szkoły ( tzn. komunikacji, sekretariacie oraz gabinecie dyrektora) należy zdemontować istniejąca podłogę drewnianą na legarach wysokości ok. 8 cm; 2.5. obudowę istniejących grzejników w pomieszczeniu świetlicy; 2.6. montaż nawietrzaków okiennych w istniejących oknach w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 2.7. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń świetlicy, sekretariatu oraz gabinetu dyrektora; 2.8. wykonanie instalacji elektrycznych, komputerowych, teletechnicznych i alarmowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 2.9. wykonanie obudowy systemowej istniejącego stropu nad pomieszczeniami w części budynku głównego szkoły, do odporności REI 60; 2.10. wydzielenie stref pożarowych - budynek główny raz budynek dobudówki, montaż drzwi pożarowych EI60 w ścianie między dwoma budynkami; 2.11. zabezpieczenie wszelkich przejść instalacyjnych przez ścianę oddzielenia pożarowego do EI120; 2.12. malowanie pomieszczeń wydzielanych w ramach etapu 1. 3. Roboty objęte etapem 2 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 3.1. wykonanie 2 nowoprojektowanych pomieszczeń - toalety męskiej oraz toalety damskiej przystosowanej także dla osób niepełnosprawnych; 3.2. wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z nadprożami w istniejącej ścianie między pom. pedagoga a komunikacją; 3.3. wykonanie ścianek działowych systemowych z płyt G-K, systemowych ścianek w kabinie toalety męskiej, ścianki murowanej z bloczków gr. 12 cm, wydzielających nowoprojektowane pomieszczenia; 3.4. demontaż podłogi podniesionej w istniejących 2 salach lekcyjnych wys. ok 7 cm, wymiana wykładziny PCV w tych pomieszczeniach; 3.5. obudowę nowoprojektowanych grzejników w toaletach; 3.6. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń toalet; 3.7. wykonanie instalacji sanitarnych w nowoprojektowanych toaletach, montaż armatury sanitarnej oraz innych urządzeń wyposażenia stałego; 3.8. wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach toalet; 3.9. zamurowanie istniejącego okna w pom. Pedagoga wraz z tynkowaniem; 3.10. wymiana drzwi do istniejących 2 sal lekcyjnych, wykonanie nadproży; 3.11. wykonanie posadzek oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych w nowoprojektowanych toaletach; 3.12. wykonanie sufitów podwieszanych w toaletach; 3.13. malowanie pomieszczeń. 4. Roboty objęte etapem 3 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 4.1. demontaż drewnianej podłogi podniesionej wys.ok. 9 cm w pomieszczeniach nr 00/K3N, 00/01N oraz części pom. nr 00/04N; 4.2. montaż nowej wykładziny PCV w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 4.3. montaż obudów istniejących grzejników w pom. 00/K3N i 00,004N; 4.4. w związku z likwidacją podłogi podniesionej w pomieszczeniach istniejące drzwi do korytarza z części wejściowej należy zdemontować, pozostawiając tylko otwór w ścianie istniejącej; 4.5. zamurowanie istniejących drzwi do biblioteki wraz z tynkowaniem; 4.6. wykonanie nowych drzwi do biblioteki, montaż nadproża; 4.7. likwidacja części ściany konstrukcyjnej w przejściu z biblioteki na zewnątrz budynku głównego w części tylnej, wykonanie nowego podciągu; 4.8. wykonanie okładzin systemowym pożarowych do REI60 na stropie istniejącym nad parterem we wszystkich pomieszczeniach objętych opracowaniem; 4.9. wyburzenie istniejących ścian działowych; 4.10. wykonanie nawietrzaków okiennych w istniejących oknach; 4.11. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń; 4.12. malowanie pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach