Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
- Data zamieszczenia: 2013-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
ul. Januszowicka 15A 15A
53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
REGON: 93104008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynkach Szkoły Podstawowej nr 39 przy ul. Przedwiośnie 47/49 we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie części pomieszczeń w budynkach Szkoły Podstawowej nr 39 przy ul. Przedwiośnie 47/49 we Wrocławiu w zakresie budynku głównego i budynku dobudówki, tj.: 1.1. wydzielenia korytarza - łączącego stary budynek z budynkiem dobudowanym (etap 1 dokumentacji), 1.2. przebudowy pomieszczenia pedagoga (parter dobudówka) na WC (etap 2 dokumentacji), 1.3. wydzielenia korytarza z pomieszczenia pok. nauczycielskiego (parter - stary budynek), umożliwiającego dostęp do biblioteki (etap 3 dokumentacji). 2. Roboty objęte etapem 1 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 2.1. wykonanie wyburzeń w istniejących ścianach konstrukcyjnych w celu wydzielenia korytarza z przestrzeni istniejących sal lekcyjnych; 2.2. wydzielenie korytarza i 3 nowoprojektowanych pomieszczeń - świetlicy ( w budynku dobudówki), sekretariatu oraz gabinetu dyrektora (w budynku głównym szkoły); 2.3. wymianę wykładziny PCV w nowowydzielanych pomieszczeniach; 2.4. w pomieszczeniach w budynku głównym szkoły ( tzn. komunikacji, sekretariacie oraz gabinecie dyrektora) należy zdemontować istniejąca podłogę drewnianą na legarach wysokości ok. 8 cm; 2.5. obudowę istniejących grzejników w pomieszczeniu świetlicy; 2.6. montaż nawietrzaków okiennych w istniejących oknach w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 2.7. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń świetlicy, sekretariatu oraz gabinetu dyrektora; 2.8. wykonanie instalacji elektrycznych, komputerowych, teletechnicznych i alarmowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 2.9. wykonanie obudowy systemowej istniejącego stropu nad pomieszczeniami w części budynku głównego szkoły, do odporności REI 60; 2.10. wydzielenie stref pożarowych - budynek główny raz budynek dobudówki, montaż drzwi pożarowych EI60 w ścianie między dwoma budynkami; 2.11. zabezpieczenie wszelkich przejść instalacyjnych przez ścianę oddzielenia pożarowego do EI120; 2.12. malowanie pomieszczeń wydzielanych w ramach etapu 1. 3. Roboty objęte etapem 2 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 3.1. wykonanie 2 nowoprojektowanych pomieszczeń - toalety męskiej oraz toalety damskiej przystosowanej także dla osób niepełnosprawnych; 3.2. wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z nadprożami w istniejącej ścianie między pom. pedagoga a komunikacją; 3.3. wykonanie ścianek działowych systemowych z płyt G-K, systemowych ścianek w kabinie toalety męskiej, ścianki murowanej z bloczków gr. 12 cm, wydzielających nowoprojektowane pomieszczenia; 3.4. demontaż podłogi podniesionej w istniejących 2 salach lekcyjnych wys. ok 7 cm, wymiana wykładziny PCV w tych pomieszczeniach; 3.5. obudowę nowoprojektowanych grzejników w toaletach; 3.6. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń toalet; 3.7. wykonanie instalacji sanitarnych w nowoprojektowanych toaletach, montaż armatury sanitarnej oraz innych urządzeń wyposażenia stałego; 3.8. wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach toalet; 3.9. zamurowanie istniejącego okna w pom. Pedagoga wraz z tynkowaniem; 3.10. wymiana drzwi do istniejących 2 sal lekcyjnych, wykonanie nadproży; 3.11. wykonanie posadzek oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych w nowoprojektowanych toaletach; 3.12. wykonanie sufitów podwieszanych w toaletach; 3.13. malowanie pomieszczeń. 4. Roboty objęte etapem 3 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 4.1. demontaż drewnianej podłogi podniesionej wys.ok. 9 cm w pomieszczeniach nr 00/K3N, 00/01N oraz części pom. nr 00/04N; 4.2. montaż nowej wykładziny PCV w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 4.3. montaż obudów istniejących grzejników w pom. 00/K3N i 00,004N; 4.4. w związku z likwidacją podłogi podniesionej w pomieszczeniach istniejące drzwi do korytarza z części wejściowej należy zdemontować, pozostawiając tylko otwór w ścianie istniejącej; 4.5. zamurowanie istniejących drzwi do biblioteki wraz z tynkowaniem; 4.6. wykonanie nowych drzwi do biblioteki, montaż nadproża; 4.7. likwidacja części ściany konstrukcyjnej w przejściu z biblioteki na zewnątrz budynku głównego w części tylnej, wykonanie nowego podciągu; 4.8. wykonanie okładzin systemowym pożarowych do REI60 na stropie istniejącym nad parterem we wszystkich pomieszczeniach objętych opracowaniem; 4.9. wyburzenie istniejących ścian działowych; 4.10. wykonanie nawietrzaków okiennych w istniejących oknach; 4.11. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń; 4.12. malowanie pomieszczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 2 PRZY UL. PRETFICZA 24 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Brzegu przy ul. Piastowskiej 4
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa kaplicy cmentarnej z elementami infrastruktury technicznej oraz utwardzeniem terenu przy ul. Chwałowickiej w Jelczu-Laskowicach
Dodano: 2016-07-25 - Budowa Chodnika przy drodze powiatowej w Kurowicach
Dodano: 2016-07-08 - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 2 PRZY UL. PRETFICZA 24 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-05 - Realizacja zadań termomodernizacyjnych w placówkach oświatowych w Gminie -Termomodernizacja dachu na budynku Sali gimnastycznej w Z.S. w Niechlowie.
Dodano: 2016-07-04 - Realizacja zadań termomodernizacyjnych w placówkach oświatowych w Gminie Niechlów. 1. Wymiana stolarki okiennej na okna pcv w budynku szkolnym w Z.S. w Niechlowie . 2. Wymiana elementów ściennych z wypełnieniem pustaków szklanych oraz stolarki okiennej na okna pcv w sali gimnastycznej w Gimnazjum w Naratowie.
Dodano: 2016-07-04 - REMONT POMIESZCZEŃ KAPLICY NA I PIĘTRZE BUD. NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 45 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BRZEGU PRZY ULICY SIKORSKIEGO 6
Dodano: 2016-06-28 - REMONT DACHU BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 114 W JASTRZĘBIU
Dodano: 2016-06-27