Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Nosowie wraz z wyposażeniem

Gmina Suchań ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5624015 w. 23 , fax. 091 5624015
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
    ul. Pomorska 72 72
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5624015 w. 23, fax. 091 5624015
    REGON: 81168597000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchan.pl http://bip.suchan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Nosowie wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: A. Przebudowę i remont budynku świetlicy: 1)wykonanie instalacji przeciwwodnych, 2)roboty murowe, 3)remont pokrycia dachowego, 4)stolarka okienna i drzwiowa, 5)wykonanie tynków i malowanie wewnętrzne, 6)wykonanie podłoża i posadzki, 7)elewacja, 8)kanalizacja deszczowa i sanitarna, 9)wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna, 10)wykonanie wentylacji, 11)wykonanie instalacji c.o., 12)wykonanie instalacji elektrycznej, 13)wykonanie instalacji odgromowej. B. Remont pomieszczeń sklepu: 1)roboty murowe, 2)stolarka okienna i drzwiowa, 3)wykonanie podłoża i posadzki, 4)wykończenie wewnętrzne, 5)wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna, 6)wykonanie wentylacji, 7)wykonanie instalacji c.o., 8)wykonanie instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do specyfikacji: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem publicznym, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Spełnienie ww. warunków należy potwierdzić składając dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego są zobowiązani złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (dotyczy kierownika budowy), do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za wystarczające doświadczenie zawodowe, wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej (budowa lub remont) o wartości brutto wynoszącej przynajmniej 300 000 złotych. 3)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie dotyczącym kierownika budowy, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość netto zaoferowana w składanej ofercie przetargowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach