Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku Auli głównej, Remont pomieszczeń przyległych w budynku T na poziomie parteru Wydz. Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 39 w Łodzi

UNIWERSYTET ŁÓDZKI ogłasza przetarg

  • Adres: 90-136 Łódź, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 635-42-90 , fax. (42) 635-43-05
  • Data zamieszczenia: 2023-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
    ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
    90-136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 635-42-90, fax. (42) 635-43-05
    REGON: 000001287
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku Auli głównej, Remont pomieszczeń przyległych w budynku T na poziomie parteru Wydz. Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 39 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont budynku Auli głównej, Remont pomieszczeń przyległych w budynku T na poziomie parteru Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Rewolucji 1905r. nr 39 w Łodzi. Przewiduje się remont auli głównej oraz pomieszczeń przyległych w budynku T (parter) Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Obecnie pomieszczenia są wyposażone w komplet wymaganych instalacji sanitarnych, w tym: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej oraz instalacje elektryczne silno- i słaboprądowe, telekomunikacyjne. W ramach projektu przewiduje się modernizację wentylacji i klimatyzacji, modernizację instalacji kamer i montaż instalacji alarmowej, modernizację instalacji elektrycznej w niektórych pomieszczeniach, przebudowę instalacji sanitarnych wod-kan-co.W ramach robót należy wyremontować oraz wyposażyć aulę główną i pomieszczenia przylegające w całości w celu możliwości unowocześnionego korzystania z kompleksu oraz w celu dostosowania go do nowych wymagań użytkowych.Funkcja poszczególnych pomieszczeń pozostaje bez zmian.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ), kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) oraz tabeli wskazującej na zakres prac (stanowiącej Załącznik nr 12 do SWZ) – do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w następującej wysokości: 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł i 00/100)Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020, poz. 299, z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.98 ust. 6 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 Ustawy.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3.b)- 3.d), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:, nr konta: Pekao 20 1240 6292 1111 0011 0029 5974 z adnotacją - wadium do postępowania – 6/DIR/UŁ/2023. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 Ustawy. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:- w odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej:1. wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej zawierającej budowę lub remont auli i/lub sali konferencyjnej i/lub sali koncertowej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 1 900 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania, miejsca i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.2. wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje:a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 1 900 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), których zakres obejmował prace budowlane polegające na budowie lub remoncie auli i/lub sali konferencyjnej i/lub sali koncertowej w budynkach użyteczności publicznej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważnymi,b) co najmniej jedną osobę – kierownika robót w branży sanitarnej, wentylacji i urządzeń cieplnych, która posiada doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika robót na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 1 900 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), których zakres obejmował prace budowlane polegające na budowie lub remoncie pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, na których pełnił funkcję kierownika robót w branży sanitarnej, wentylacji i klimatyzacji oraz który posiada uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej, wentylacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń lub równoważnymi,c) co najmniej jedną osobą – kierownika robót w branży elektrycznej, która posiada doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika robót na co najmniej 2 budowach o wartości minimum 1 900 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), których zakres obejmował prace budowlane polegające na budowie lub remoncie pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, na których pełnił funkcję kierownika robót w branży elektrycznej oraz który posiada uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej bez ograniczeń lub równoważnymi,- lub posiadają inne tożsame uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo też posiadają zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.),- wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,d) wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wynosi minimum 5 osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach