Przetargi.pl
Przebudowa i przystosowanie remizy w Choceniu do funkcji społeczno - kulturalnych - etap 1 i 2

Urząd Gminy w Choceniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, ul. Sikorskiego 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846617 , fax. 054 2846740
  • Data zamieszczenia: 2010-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Choceniu
    ul. Sikorskiego 4 4
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846617, fax. 054 2846740
    REGON: 00053711900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i przystosowanie remizy w Choceniu do funkcji społeczno - kulturalnych - etap 1 i 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i przystosowanie remizy w Choceniu do funkcji społeczno - kulturalnych - etap 1 i 2. Istniejący budynek będzie funkcjonować jako obiekt na potrzeby społeczno - kulturalne mieszkańców Gminy Choceń z funkcją biblioteki i salą dydaktyczno - konferencyjną. Projektowana przebudowa polegać będzie na rozbudowie obiektu w części wejścia, nadbudowie piętra w części środkowej obiektu oraz rozbudowie istniejącej wieży obserwacyjnej. Bilans powierzchni Powierzchnia użytkowa - 813,88 m2 Kubatura - 2557,92 m3 Powierzchnia zabudowy istniejąca/projektowana/suma - 565/65/630 Wymiary budynku - 10,03x30,18m 12,90x26,60 m Wysokość budynku - 2 kondygnacje - 8,43 m Zakres wszystkich robót podzielono na dwa etapy: Etap 1, dotyczy rozbudowy i nadbudowy obiektu, wykonania wieży obserwacyjnej, tarasu widokowego i obejmuje: 1. Roboty budowlane: - rozbiórki, dobudowa i roboty remontowe, - elewacja i roboty zewnętrzne, 2. Roboty elektryczne: - demontaż istniejącej instalacji i przebudowa układu zasilania, - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych, - instalacja oświetlenia, - instalacja gniazd wtykowych, - WLZ i tablice rozdzielcze, 3. Instalacja wod. - kan., c.o. i wentylacji mechanicznej, - wentylacja łazienek, - wentylacja nawiewno - wywiewna - ciąg wentylacyjny W1 - N1, - instalacja wodno - kanalizacyjna, - instalacja C.O. Dodatkowo należy wykonać demontaż instalacji sanitarnej wewnątrz obiektu, polegający na usunięciu rur wodno - kanalizacyjnych i C.O. Po zakończeniu I etapu robót oraz doprowadzeniu niezbędnych urządzeń wodno - kanalizacyjnych i elektrycznych przez pomieszczenie garażu do przebudowanej remizy, należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego. Etap 2 dotyczy wykonania sali dydaktyczno - konferencyjnej wraz z wyposażeniem, kotłowni olejowej, wentylacji mechanicznej i obejmuje: 1. Roboty budowlane: - stan zerowy - wykopy, fundamenty i roboty przygotowawcze, - roboty stanu surowego - ściany, dach, okna i drzwi, - roboty wykończeniowe - tynki, posadzki, elewacja 2. Instalacja C.O. i wentylacji mechanicznej: - wentylacja nawiewno - wywiewna - ciąg wentylacyjny W-N, - instalacja C.O., - kotłownia olejowa 3. Technologia kotłowni olejowej: - kotłownia olejowa 4. Elektryczne zalicznikowe instalacje zewnętrzne: - zasilanie agregatu chłodniczego, - główny wyłącznik prądu, - instalacja gniazd wtykowych, - instalacja oświetleniowa 5. Wyposażenie sali: - telebim, aparatura audio i oświetlenie specjalne, lustra 6. Wyposażenie w meble nowej placówki: - biurka i krzesła. 3.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3.3. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót związanych z przedmiotem zamówienia: - zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót (kosztorysy ofertowe - ślepe). Wymieniona dokumentacja stanowi załączniki do SIWZ. I tak: - Załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - Załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiary robót (kosztorysy ofertowe - ślepe)- załączone przedmiary uważać należy za materiały pomocnicze. - Załącznik nr 4 do SIWZ - projekt umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy ofertowe sporządzone w następujący sposób: - dla etapu 1 - komplet 5 szt. kosztorysów ofertowych zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, - dla etapu 2 - komplet 6 szt. kosztorysów ofertowych zgodnie z załączonymi przedmiarami robót oraz podać łączną wartość całego zamówienia w ofercie. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i dostarczenie polisy OC najpóźniej w dniu podpisania umowy. 9) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 10) Po zakończeniu każdego etapu robót, ale przed odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11) Do zakresu Wykonawcy należy opracowanie organizacji ruchu na czas budowy i zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 12) Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami. UWAGA: W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedmiarami a dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wykonawca jest zobowiązany do zweryfikowania przedmiarów i uwzględnienia tego w ofercie w celu umożliwienia wykonania umowy zgodnie z celem, któremu ma służyć. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (propozycje w ofercie) innych odpowiedników rynkowych, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Wykonawca przedmiotu zamówienia, wybrany w oparciu o tak sporządzoną ofertę, odpowiadać będzie jednak za dobór tych materiałów lub technologii, a w zakresie jego obowiązków (na własny koszt) znajdować się będzie ewentualna korekta dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 40 000,00 PLN , słownie: czterdzieści tysięcy złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kowalu nr 12 9557 0006 0011 8239 2000 0007 z dopiskiem Przebudowa i przystosowanie remizy w Choceniu do funkcji społeczno - kulturalnych - etap 1 i 2 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. 6. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chocen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach