Przetargi.pl
Przebudowa i przystosowanie pomieszczeń na pracownię perkusji oraz dla potrzeb kierownika gospodarczego znajdujących się na parterze budynku Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku

Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. F. Nowowiejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80847 Gdańsk, ul. Gnilna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 209 950 , fax. 583 209 950
  • Data zamieszczenia: 2017-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. F. Nowowiejskiego
    ul. Gnilna 3
    80847 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 209 950, fax. 583 209 950
    REGON: 27844500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Publiczna szkoła artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i przystosowanie pomieszczeń na pracownię perkusji oraz dla potrzeb kierownika gospodarczego znajdujących się na parterze budynku Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i przystosowaniu pomieszczeń na pracownię perkusji oraz dla potrzeb kierownika gospodarczego (zwanego dalej „Kierownikiem”) znajdujących się na parterze budynku Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje: 2.1 roboty w zakresie przebudowy pomieszczeń z przeznaczeniem na pracownię perkusji 2.1.1. roboty budowlane wewnętrzne, w tym: Prace rozbiórkowe - zdemontowanie istniejącej stolarki drzwiowej. Uwaga: część stolarki będzie ponownie wbudowana; - rozebranie ściany wydzielającej pracownię nr 1 od korytarza oraz pracownię nr 2 od korytarza; - w pomieszczeniach WC zdemontować istniejące przybory sanitarne oraz podejścia, skucie istniejącej posadzki wraz z podkładami oraz cokoły, skucie glazury ze ścian; - zdemontowanie osprzętu instalacji elektrycznej Uwaga: ze względu na bieżące użytkowanie części budynku niepodlegającej przebudowie, roboty rozbiórkowe instalacyjne należy w przypadkach wątpliwych konsultować z projektantami i użytkownikiem obiektu; Pozostałe prace budowlane - osadzenie profili stalowych ościeżnicowych; - wykonanie nowych ścian wg wytycznych akustycznych oraz zgodnie z rysunkami załączonymi do niniejszej SIWZ; - wykonanie okładzin stropów wg wytycznych akustycznych oraz zgodnie z rysunkami załączonymi do niniejszej SIWZ; - ułożenie wykładziny akustycznej w pracowni nr 1 i 2; - zamontowanie listew drewnianych cokołowych w pracowniach; - wykonanie cokołów z wykładziny termozgrzewalnej w korytarzu; - wykonanie okładzin ścian wg wytycznych akustycznych oraz zgodnie z rysunkami załączonymi do niniejszej SIWZ; - wykonanie wylewki samopoziomującej i wykonanie izolacji przeciwwodnej w pomieszczeniu WC i w magazynku; - w pomieszczeniu WC ułożenie glazury na ścianach do wysokości min. 2,0m. Narożniki wypukłe zabezpieczyć listwami aluminiowymi prostymi szer. 8mm anodowanymi zakotwionymi w warstwę kleju; - wykonanie parapetów z lastryko; - wymiana i obudowanie pionu wodnego w pomieszczeniu WC; - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach; - wykonanie i wymalowanie farbą emulsyjną odporną na szorowanie; - zamontowanie nowoprojektowanej stolarki drzwiowej zgodnej z zestawieniem stolarki załączonej do niniejszej SIWZ oraz drzwi z demontażu; - wykonanie podejścia pod nowe urządzenia sanitarne WC; - zamontowanie nowoprojektowanej armatury sanitarnej; - zamontowanie wentylatora wyciągowego w WC; - wykonanie instalacji elektrycznej i zamontowanie projektowanych opraw oświetleniowych oraz gniazd wtykowych 2.2 roboty w zakresie przebudowy pomieszczeń i przystosowaniem ich dla potrzeb Kierownika 2.2.1. roboty budowlane wewnętrzne, w tym: Prace rozbiórkowe - zdemontowanie istniejącej stolarki drzwiowej w pomieszczeniach pokazanych na rysunkach oraz drzwi do pokoju Kierownika zlokalizowanego w skrzydle pianistycznym; - rozebranie ścian wydzielających magazynek i korytarz; - w pomieszczeniu nr 1 zdemontowanie istniejących przyborów sanitarnych oraz podejść, skucie glazury ze ścian i zdemontowanie istniejących paneli ściennych z PCV; - zdemontowanie osprzętu instalacji elektrycznych Uwaga: ze względu na bieżące użytkowanie części budynku niepodlegającej przebudowie, roboty rozbiórkowe instalacyjne należy w przypadkach wątpliwych konsultować z projektantem i użytkownikiem obiektu. Pozostałe prace budowlane - wykonanie nowej ścianki zgodnie z rysunkiem A2 w systemie G-K na stelażu metalowym 75mm. W ściance wykonanie izolacji akustycznej z wełny mineralnej; - wykonanie otworu drzwiowego z pokoju Kierownika do magazynku; - uzupełnienie tynków ścian i sufitów; - uzupełnienie posadzki po likwidacji wpustu podłogowego oraz po rozebraniu ścian; - w pokoju Kierownika wykonanie fartucha z glazury na ścianie za zlewozmywakiem i na ścianie prostopadłej do wysokości min. 1,60m. Styk glazury i ściany zabezpieczyć listwami aluminiowymi prostymi szer. 8mm anodowanymi zakotwionymi w warstwę kleju; - zagruntowanie ścian, przeszpachlowanie i wymalowanie farbą emulsyjną; - zamontowanie nowoprojektowanej stolarki drzwiowej zgodną z zestawieniem stolarki oraz drzwi z demontażu. Drzwi do pokoju Kierownika o izolacyjności akustycznej 42dB będą pochodziły z demontażu, tj. z obecnego pokoju zlokalizowanego w skrzydle pianistycznym; - wykonanie podejścia pod zlewozmywak; - zamontowanie baterii zlewozmywaka; - wykonanie instalacji elektrycznej i zamontowanie projektowanych opraw oświetleniowych oraz gniazd wtykowych; 3. Pozostałe uregulowania dotyczące zakresu robót został określony w dokumentacji projektowej wraz z rysunkami, przedmiarze robót (który został załączony do niniejszej SIWZ wyłącznie w celach poglądowych), stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, przy użyciu materiałów, urządzeń i sprzętu, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, 2) wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej – na materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną, 3) zapewnienie kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania robót, 4) przeprowadzenia robót demontażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401.), 5) postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia z dn. 14.12.2012r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 1987 t.j. z późń. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519 t.j. z późn. zm..), 6) protokolarne przejęcie terenu budowy, 7) organizacja, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu objętego robotami z zachowaniem najwyższej staranności wraz z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia, 8) wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób nie zagrażający mieniu Zamawiającego i osób/instytucji trzecich, bezpieczeństwu budowy i pracujących na niej ludzi, zgodnie z wymogami przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska, 9) natychmiastowe usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 10) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenie wykonywanych robót przed ich zniszczeniem, 11) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inne prawem wymagane dokumenty, a w szczególności świadectwa jakości, certyfikaty, świadectwa wykonanych prób i zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru końcowego. Dokumentację powykonawczą należy wykonać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD, 12) dbanie o należyty stan i porządek na terenie robót i terenie przyległym do budowy, prowadzenie robót i dowozu materiałów na teren prac w sposób nie powodujący zabrudzenia i zniszczenia terenów sąsiednich i ciągów komunikacyjnych, 13) bieżące usuwanie z terenu budowy elementów pozostałych z rozbiórki: śmieci i innych odpadów budowlanych, gruzu do odpowiedniego zakładu utylizacji, włącznie z ich utylizacją, na własny koszt, 14) zabezpieczenie i przechowywanie przez Wykonawcę na terenie objętym budową dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia, które pozostaną pod jego opieką dopóki nie zostaną przejęte przez Zamawiającego. Pracownicy Zamawiającego będą mieli prawo dostępu do wszystkich dokumentów, 15) uczestniczenie w czynnościach odbioru, usunięcie stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach