Przetargi.pl
Przebudowa i przystosowanie części pomieszczeń w budynku DPS Weterana Walki i Pracy na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy w ramach realizacji projektu: „Przyjazny Dom”.

Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Pułaskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 368 09 04, 48 368 09 04 , fax. +48(48)3680901
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu
    Pułaskiego 9
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 368 09 04, 48 368 09 04, fax. +48(48)3680901
    REGON: 36672762600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cuwradom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i przystosowanie części pomieszczeń w budynku DPS Weterana Walki i Pracy na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy w ramach realizacji projektu: „Przyjazny Dom”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy i przystosowania części pomieszczeń w budynku DPS Weterana Walki i Pracy na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy w ramach realizacji projektu „ Przyjazny Dom”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch zadań: Zadanie I pn. Przebudowa części pomieszczeń w budynku DPS Zadanie II pn. Przystosowanie części pomieszczeń w budynku DPS 2. Zakres robót realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) W zakresie zadania I – Przebudowa części pomieszczeń w budynku DPS: a) Wykonanie robót sanitarnych w zakresie instalacji hydrantu przeciwpożarowego:  montaż rurociągów,  montaż armatury wody zimnej,  montaż osprzętu p. poż,  montaż urządzeń,  próby szczelności i badania instalacji,  wykonanie izolacji termicznej,  regulacja działania instalacji. b) Roboty remontowe i renowacyjne:  wykonanie nadproży i nowych otworów drzwiowych,  dobudowa ścian działowych,  roboty budowlane związane z instalacją wentylacji mechanicznej. c) Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne:  wykonanie kompletnych rurociągów z tworzyw sztucznych wraz z próbą szczelności, płukaniem, wykonaniem izolacji,  wykonanie robót towarzyszących, tj.: wykucie bruzd w ścianach, zamurowanie i zabetonowanie. d) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania:  demontaż grzejników żeliwnych wraz zaworami lub dwuzłączkami,  wykonanie rurociągów instalacji c.o. z tworzyw sztucznych wraz z rurami przyłącznymi,  płukanie instalacji c.o. wraz z wykonaniem prób ciśnieniowych,  wykucie z muru wsporników stalowych, zamurowanie przebić - miejsca po wspornikach. e) Wykonanie instalacji wentylacji. f) Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. 2) W zakresie zadania II – Przystosowanie części pomieszczeń w budynku DPS a) Roboty instalacyjne elektryczne b) Roboty remontowe i renowacyjne:  tynki, okładziny ścian, malowanie,  naprawa posadzek,  przygotowanie podłoża, wykonanie okładzin podłogowych,  montaż drzwi wewnętrznych, obsadzenie drobnych elementów w okładzinie ceramicznej. c) Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne:  montaż baterii umywalkowych, zlewozmywakowych, natryskowych,  montaż umywalek porcelanowych wraz z postumentami,  montaż zlewów, zlewozmywaków stalowych wraz z syfonami,  montaż kompletnych urządzeń sanitarnych (elementy montażowe, ustępy, przyciski do spłuczek. d) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania:  kompletowanie, montaż i wykonanie próby szczelności grzejników aluminiowych,  montaż grzejników stalowych,  montaż termostatycznych zaworów grzejnikowych, głowic termostatycznych, zaworów odcinających powrotnych,  wykonanie próby instalacji c.o. wraz z dokonaniem regulacji e) Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych. 2.1 Zamawiający informuje, iż w dokumentacji projektowej wskazana została kategoria obiektu budowlanego: XI. W opinii Zamawiającego dla robót budowlanych dotyczących tej kategorii należy zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 8%. Zamawiający przypomina równocześnie, iż zgodnie z przepisami prawa ustalenie właściwej stawki podatku VAT pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazanie podanej wyżej wysokości stawki, ma jedynie charakter pomocniczy. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, w szczególności zabezpieczenie istniejącej podłogi w korytarzu, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, 4) Wykonawca we własnym zakresie dokona utylizacji materiałów z rozbiórki - ewentualny zysk z tego tytułu winien skalkulować w cenie ofertowej. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA: realizacja robót winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia w bieżącym funkcjonowaniu obiektu, a etapy prac winny być uzgodnione z Dyrektorem DPS lub wyznaczoną osobą z Działu Gospodarczego CUWDPS w Radomiu. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów – załącznik 1A i 1B do SIWZ. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik nr 1C do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu w formie elektronicznej oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 369). Wzór oświadczeń określony jest jako załącznik 2A i 2B do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Zamawiający informację o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) zamieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert. Obowiązek złożenia odpowiedniego oświadczenia w wymaganym terminie w pełni obciąża Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach