Gmina Pszczew ogłasza przetarg
- Adres: 66-330 Pszczew, Rynek 13
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7492310 , fax. 095 7492312
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczew
Rynek 13 13
66-330 Pszczew, woj. lubuskie
tel. 095 7492310, fax. 095 7492312
REGON: 21096680000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i nadbudowa Przedszkola Samorządowego w Pszczewie - instalacja wentylacji mechanicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła w ramach przebudowy i nadbudowy Przedszkola Samorządowego w Pszczewie. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez firmę: CERTO-BUD Szymon Sapor ul. Spokojna 19B/9 64-330 Opalenica, składająca się z: a) Projekt budowlany stanowiący zał. nr 5 do SIWZ, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej o wydajności 4000m3/h 350 Pa z odzyskiem ciepła w ramach przebudowy i nadbudowy Przedszkola Samorządowego w Pszczewie, Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają: projekt budowlany zał. nr 5 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do SIWZ oraz przedmiar robót - zał. nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 1 000,00 PLN, słownie: jeden tysiąc złotych. Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, sposób przekazania: - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 37 8367 0000 0023 1925 6000 0003 2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ w gwarancjach bankowych 4/ w gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił przetarg Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wykonawcy, który: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów oferentów, których oferta nie zostanie wybrana zamawiający przekaże do banku. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki zgodne z art. 46 ust 4a ustawy pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca wykaże się wykonaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: udokumentuje doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia związanego z realizacją robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej dokumentując odpowiednimi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wzmocnienie fundamentów oraz przebudowa poddasza na lokal socjalny w budynku zlokalizowanym w Cybince przy ul. Szkolnej 2
Dodano: 2016-06-16 - Wzmocnienie fundamentów oraz przebudowa poddasza na lokal socjalny w budynku zlokalizowanym w Cybince przy ul. Szkolnej 2
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej hali gimnastycznej w Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach
Dodano: 2016-04-15 - REMONT TOALETY W BUDYNKU URZĘDU KONTROLI SKARBOWEJ W ZIELONEJ GÓRZE ZLOKALIZOWANYM W GORZOWIE WLKP. PRZY UL KAZIMIERZA WIELKIEGO 65.
Dodano: 2015-09-21 - Przebudowa kotłowni centralnego ogrzewania z paliw płynnych na paliwa stałe zasilanej węglem ekogroszek w Domu Pomocy Społecznej w Glińsku
Dodano: 2015-08-19 - Remont sali szkoleniowej
Dodano: 2015-08-12 - Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego przy ul. Piłsudskiego 24 w Nowej Soli
Dodano: 2015-08-04 - Montaż instalacji klimatyzacji grzewczo-chłodzącej systemu VRF firmy PANASONIC w budynku Sądu Okręgowego w Gorzowie Wielkopolskim oraz w pomieszczeniach biurowych II Wydziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Szczecinie
Dodano: 2015-07-14 - Przebudowa budynku Domu Kultury Małyszyn położonego przy ul. Małyszyńskiej 8 w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2015-06-24 - REMONT TOALETY W BUDYNKU URZĘDU KONTROLI SKARBOWEJ W ZIELONEJ GÓRZE ZLOKALIZOWANYM W GORZOWIE WLKP. PRZY UL KAZIMIERZA WIELKIEGO 65
Dodano: 2015-06-16