Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących ogłasza przetarg
- Adres: 47223 Kędzierzyn-Koźle, ul. Mostowa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 812 209 , fax. 774 812 209
- Data zamieszczenia: 2018-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
ul. Mostowa 7
47223 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 774 812 209, fax. 774 812 209
REGON: 4144700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i modernizacja węzła sanitarnego i szatni przy Sali gimnastycznej w ZSTiO w Kędzierzynie-Koźlu oraz dostosowanie pomieszczeń węzła sanitarnego i szatni przy Sali gimnastycznej w ZSTiO w Kędzierzynie-Koźlu dla osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zakresów: Zakres I przebudowa i modernizacja węzła sanitarnego i szatni przy Sali gimnastycznej CPV: 45000000-7; 45400000-1; 45420000-7; 45300000-0 Zakres II dostosowanie pomieszczeń węzła sanitarnego i szatni przy Sali gimnastycznej dla osób niepełnosprawnych CPV: 45000000-7; 45400000-1; 45420000-7; 45300000-0 Przedmiotem zamówienia dla I zakresu jest przebudowa i modernizacja węzła sanitarnego i szatni przy Sali gimnastycznej Zakres I robót obejmuje: -Roboty rozbiórkowe -Roboty izolacyjne -Roboty dekarskie -Roboty murarskie -Roboty tynkarskie i okładzinowe -Roboty posadzkarskie -Roboty malarskie -Roboty stolarskie -Dostawa i montaż systematycznych kabin sanitarnych -Dostawa i montaż akcesoriów, galanterii -Roboty elektryczne -Wywóz i utylizacja odpadów -Instalacje wody zimnej i ciepłej -Instalacje kanalizacji socjalno-bytowej -Instalacja wentylacji mechanicznej Przedmiotem zamówienia dla II zakresu jest dostosowanie pomieszczeń węzła sanitarnego i szatni przy Sali gimnastycznej dla osób niepełnosprawnych Zakres II robót obejmuje: -Roboty rozbiórkowe -Roboty murarskie -Roboty tynkarskie i okładzinowe -Roboty posadzkarskie -Roboty malarskie -Roboty stolarskie -Dostawa i montaż systemowych kabin sanitarnych -Dostawa i montaż akcesoriów, galanterii -Wywóz i utylizacja odpadów Z uwagi na wspólne roboty dla obu zakresów Zamawiający nie może podzielić zamówienia na części, gdyż wiązało by się to z utrudnieniem prowadzenia prac. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1. Dokumentację projektową sporządzoną przez: Usługi Projektowe Krystyna Król, ul. Pamięci Sybiraków 17/II, 47-200 Kędzierzyn-Koźle; 2. Przedmiary robót (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny); 3. STWiO. opublikowane na stronie Zamawiającego www.zstio.net Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 5. Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych. 6. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7. Koszty pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna). 8. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty składane razem z ofertą na dzień składania ofert: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 2. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa Wykonawcy. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 1 i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ potwierdzające spełnienie warunków postępowania. 4. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2 i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2A i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego lub zamierza powierzyć część robót podwykonawcy 6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A i 6A i określone w pkt 6.5 niniejszej SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Ligota Turawska
Dodano: 2024-07-25 - Przebudowa drogi w miejscowości Bielice
Dodano: 2024-07-25 - Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - remont pokrycia dachowego
Dodano: 2024-07-24 - Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12