Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05800 Pruszków, ul. Armii Krajowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 588 002 , fax. 227 287 138
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Armii Krajowej 42404
05800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 227 588 002, fax. 227 287 138
REGON: 31029000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i modernizacja Szpitala Powiatowego w Pruszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku szpitalnego (zgodnie z PFU – etap 1-Nowa Izba Przyjęć, Zespół Wejścia Głównego) w trybie zaprojektuj i wybuduj. 2.2 Szczegółowy zakres prac opisuje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacja techniczna oraz program funkcjonalno – użytkowy, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje cały zakres rzeczowy wynikający z ww. dokumentacji w zakresie standardu i jakości tam opisanych oraz wszystkie czynności jakie okażą się niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności przygotowanie i utrzymanie placu budowy, usługi specjalistyczne, w tym geodezyjne, czynności odbiorowe, w tym odbiory specjalistyczne. W przypadku niespójności lub niezgodności dokumentacji projektowej z pozostałymi dokumentami, wiążący jest zakres rzeczowy wynikający z dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1 Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: – 79 660,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt zł). 10.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 11.09.2017 godz. 9:30 Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (tj. 11.09.2017 do godz. 9:30) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego lub w kasie SPZZOZ (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz). 10.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu; 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. Gwarancjach bankowych; 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 10.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Pekao O/Pruszków nr 75 1240 5918 1111 0000 4912 2770, z dopiskiem „WADIUM” i oznaczyć ZP.272.11.2017 – Przebudowę i modernizację Szpitala Powiatowego w Pruszkowie. 10.5 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium złożone w innej formie niż pieniądz należy złożyć (w formie oryginału) w KASIE SPZZOZ w Pruszkowie, ul. Armii Krajowej 2/4 – Budynek Administracji. Uwaga: Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 10.6 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.7 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10.8 Zwrot wadium (art. 46): 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji, w której Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy, któremu zostało zwrócone wadium, została wybrana jako najkorzystniejsza – Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16