Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA STADIONU LEKKOATLETYCZNEGO PRZY UL. WITELONA 25 AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU.

Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-612 Wrocław, Al. I. J. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 473 554 , fax. 71 347 34 48
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
    Al. I. J. Paderewskiego 35
    51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 473 554, fax. 71 347 34 48
    REGON: 32786000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.wroc.pl/aktualnosc/przetargi-1014 oraz http://bip.awf.wroc.pl/,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA STADIONU LEKKOATLETYCZNEGO PRZY UL. WITELONA 25 AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego stadionu sportowego AWF znajdującego się przy ul. Witelona 25 we Wrocławiu, wraz ze zmianą towarzyszącej mu infrastruktury technicznej, budową trybuny z budynkiem techniczno- magazynowym oraz zmianą części ogrodzenia terenu. Przedmiotowa inwestycja ma na celu podniesienie standardu istniejącego obiektu do obecnych wymagań i potrzeb użytkowników, zgodnie z wytycznymi Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA) oraz Międzynarodowej Federacji Lekkiej Atletyki (IAAF). Realizacja zamówienia obejmuje udział wartości zamówienia ok. 23% ze środków MNiSW dotacja celowa z części 28 – Szkolnictwo wyższe i nauka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac został sprecyzowany w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ tj.: 1) DOKUMENTACJA PROJEKTOWA a) PROJEKT BUDOWLANY – Załącznik nr 2a do SIWZ, b) Projekt wykonawczy BRANŻA ARCHITEKTONICZNA – Załącznik nr 2b do SIWZ, c) Projekt wykonawczy BRANŻA KONSTRUKCYJNA – Załącznik nr 2c do SIWZ, d) Projekt wykonawczy BRANŻA SANITARNA – Załącznik nr 2d do SIWZ, e) Projekt wykonawczy INSTALACJE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE– Załącznik nr 2e do SIWZ. 2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT a) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT – Załącznik nr 3a do SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST-S)-ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI SANITARNYCH – Załącznik nr 3b do SIWZ, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST-IE-1) ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WEWNĘTRZNYCH – Załącznik nr 3c do SIWZ, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST-IE-2) ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ZEWNĘTRZNYCH– Załącznik nr 3d do SIWZ. 3) PRZEDMIARY w formacie PDF oraz PRD a) PRZEDMIAR BRANŻA BUDOWLANA – Załącznik nr 4a do SIWZ, b) PRZEDMIAR BRANŻA SANITARNA – Załącznik nr 4b do SIWZ, c) PRZEDMIAR BRANŻA ELEKTRYCZNA– Załącznik nr 4c do SIWZ. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę nie mniej niż 8 osób wykonujących czynności związane z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Wymóg ten dotyczy tzw. pracowników fizycznych, operatorów sprzętu budowlanego realizujących roboty ziemne, sanitarne, elektryczne itp.. Wymóg nie dotyczy dostawców materiałów budowlanych/urządzeń oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz.U. z 2019, poz. 1040). Tym samym, określa się w § 5 ust. 4 wzoru umowy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę określonych wymagań oraz sankcji za niespełnienie tych wymagań. 4. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Pozostałe szczegółowe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia do oferty Harmonogramu prowadzenia prac na budowie, w którym powinny zostać określone etapy, zakres i termin wykonania poszczególnych prac, przy czym etapów nie powinno być mniej niż 5 i nie więcej niż 10. Przedmiotowy dokument będzie stanowić również Załącznik do umowy, w której szczegółowo określono uregulowania w tym zakresie. 7. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinna być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i wymaganiami określonymi w SIWZ. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych Wykonawca okaże i przekaże Zamawiającemu na każde jego żądanie. 8. Wykonanie prac nie ujętych w dokumentach niniejszego postępowania, a bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia, takich jak: roboty przygotowawcze, towarzyszące, pomocnicze i zabezpieczające, związane z wykonaniem wszystkich niezbędnych robót i czynności dla objętego zamówieniem zakresu rzeczowego, wykonanie niezbędnych badań i pomiarów jak również roboty porządkowe, związane z likwidacją placu i zaplecza budowy, a doprowadzające do pozytywnego i terminowego odbioru końcowego przedmiotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Pekao S.A. O/W-w numer konta: 77 1240 3464 1111 0010 6320 9674, z adnotacją: Wadium - Sprawa nr: KZ-24/2019. 4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 3. ppkt. 2)-5), z ich treści musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA STADIONU LEKKOATLETYCZNEGO PRZY UL. WITELONA 25 AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU. Wadium- Sprawa nr KZ-24/2019. 5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie pieniężnej, to będzie ono skutecznie wniesione, gdy najpóźniej w terminie składania ofert kwota ta zostanie uznana na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy Pzp (powyższy pkt. 3 ppkt. 2)-5)) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8. Wadium wnoszone w wymienionych formach w pkt. 3. ppkt. 2)-5) należy złożyć w oryginale w Kwesturze Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, al. I. J. Paderewskiego 35, pok. nr 28 w godzinach 7.00-15.00.Prosimy nie dołączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 9. Z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 10. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym Rozdziale zostanie uznana za odrzuconą. Pozostałe informacje dotyczące wadium zostały szczegółowo opisane w Rozdziale IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę złożoną w wyznaczonym terminie składają się: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ/umowy, 2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4) Wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) zgodnie z zapisem Rozdziału XI pkt. 16. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 6) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.- jeżeli dotyczy 7) Harmonogram prowadzenia prac. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IV. pkt. 4 a) ppkt. 12) SIWZ, Zamawiający żąda: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 9); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (patrz poniższy pkt. 3). 3. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach