Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 00368 Warszawa, ul. Okólnik
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 278 309 , fax. 228 278 309
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
ul. Okólnik 2
00368 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 278 309, fax. 228 278 309
REGON: 27570200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i modernizacja pomieszczeń studyjnych i Sali Koncertowej w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie” III etap - wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu windy osobowej wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie głównej klatki schodowej w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie przy ulicy Okólnik 2 - postępowanie powtórne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest III etap realizacji projektu czyli wykonanie w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie robót budowlanych w zakresie dostawy i montażu windy przeszklonej w rejonie głównej klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi. Projekt jako całość przewiduje przebudowę i modernizację pomieszczeń studyjnych i Sali Koncertowej w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina wraz z zakupem wyposażenia niezbędnym do prowadzenia działalności kulturalnej, w tym – edukacji artystycznej. Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Podstawowym celem zamówienia jest realizacja III etapu zamierzenia budowlanego objętego umową o dofinansowanie „Przebudowa i modernizacja pomieszczeń studyjnych i Sali Koncertowej w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie” w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. Zakres prac obejmuje: Wykonanie ogólnej koncepcji projektowej urządzenia dźwigowego. Wykonanie dokumentacji wykonawczej niezbędnej dla dostawy i montażu urządzenia dźwigowego. Wykonanie robót budowlanych towarzyszących wbudowaniu urządzenia dźwigowego, w tym np. dostosowanie podestów schodowych do przystanków oraz dostosowanie balustrad schodowych do dźwigu. Wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej wraz z uzyskaniem pozytywnej opinii rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. w dokumentacji powykonawczej. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji budowy, w tym dokumentacji powykonawczej, Wykonanie testów, badań i ekspertyz, o ile takie okażą się niezbędne w trakcie budowy i po zakończeniu robót, przygotowanie i uczestniczenie w odbiorach UDT i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu, Udzielenie gwarancji. Szczegółowy zakres z uwzględnieniem wyłączenia prac nie ujętych w III etapie inwestycji określają: 1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, 2) projekt wykonawczy. Zamawiający oczekuje w pierwszej kolejności przedstawienia ogólnej koncepcji projektowej urządzenia dźwigowego do akceptacji. Prace przygotowawcze i zabezpieczające należy uzgodnić z Zamawiającym w terminie do trzech tygodni po podpisaniu Umowy. UWAGA : Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wstępnego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji inwestycji w zakresie przedmiotu zamówienia. Harmonogram prac winien uwzględniać konieczność wykonania robót wewnątrz obiektu w taki sposób i takim czasie aby umożliwić ich zakończenie nie później niż pięć miesięcy od podpisania umowy. Wszelkie otwory w ścianach zewnętrznych dla wyodrębnionego rejonu prac należy wyposażyć w szczelne przegrody stosownie do rodzaju prowadzonych prac tak, aby zminimalizować ich uciążliwość dla Uczelni. Wykonywanie prac głośnych należy planować w dostosowaniu do kalendarza wydarzeń artystycznych Uczelni. Złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą harmonogram prac zostanie w terminie 3 tygodni od podpisania umowy uzupełniony o wskazówki Zamawiającego (o ile takie będą niezbędne), i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Wykonawca złoży harmonogram-rzeczowo finansowy, (dalej „Harmonogram rzeczowo - finansowy”). Harmonogram rzeczowo-finansowy może być modyfikowany w trakcie realizacji Umowy wyłącznie za zgodą Zamawiającego i jedynie w zakresie zmian dotyczących pośrednich terminów realizacji poszczególnych części Umowy, z tym zastrzeżeniem, że nie mogą one spowodować wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 2 do SIWZ oraz istotne postanowienia umowy będące załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dokumentacja techniczna zawarta jest w załączniku 2 do SIWZ. Materiał w załączniku nr 6 ma charakter pomocniczo-poglądowy – nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 15 2490 0005 0000 4600 8064 2270 z dopiskiem Studia Nagrań – winda (24). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29