Gmina Pińczów ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3573871 do 75 w. 47 , fax. 041 3572645
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10 10
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3573871 do 75 w. 47, fax. 041 3572645
REGON: 29100984000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA PIŃCZOWSKIEGO SAMORZĄDOWEGO CENTRUM KULTURY W PIŃCZOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru archeologicznego i konserwatorskiego przy realizacji zadania Przebudowa i modernizacja Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury w Pińczowie - kwota netto powyższych robót budowlanych wynosi 4 876 188,28 zł. 2. Zakres robót jaki będzie obejmował nadzór archeologiczny i konserwatorski nad robotami budowlanymi - zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i min. będzie obejmował: - ogrodzenie placu budowy; - rozbiórka części więźby dachowej z podziałem na mniejsze działki robocze, aby była możliwość zabezpieczenia budynku przed opadami atmosferycznymi; - rozebranie istniejących schodów betonowych wewnętrznych; - rozebranie ścianek murowanych wewnętrznych przewidzianych w projekcie; - rozebranie istniejącej posadzki wraz z podkładem; - skucie tynków zewnętrznych zgodnie z ekspertyzą mykologiczną; - wykonanie ścianek nowoprojektowanych w części piwnic, parteru, piętra i poddasza zgodnie z projektem budowlanym; - wykonanie wewnętrznej żelbetowej klatki schodowej; - wykonanie stropu nad poddaszem konstrukcji lekkiej; - wykonanie konstrukcji części dachu wraz z pokryciem z zachowaniem istniejących gabarytów; - równolegle można realizować roboty instalacyjne, wykończeniowe jak: tynki, posadzki, malowanie, stolarka okienna i drzwiowa, montaż szybu windy, podjazd dla niepełnosprawnych, murki oporowe przy schodach; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - renowacja obramień okiennych; - renowacja zegara słonecznego; - renowacja fryzu nad okapem; - wykonanie tynków renowacyjnych zewnętrznych, zgodnie z ekspertyzą mykologiczną; - wykonanie iniekcji ścian przyziemia; - wykonanie tynków wewnętrznych; - wykonanie nowych posadzek zgodnie z projektem. 3. Do obowiązków Inspektora nadzoru archeologicznego oraz konserwatorskiego należy sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego oraz konserwatorskiego przy prowadzeniu Przebudowy i modernizacji Pińczowskiego Samorządowego Centrum kultury w Pińczowie oraz opracowanie dokumentacji archeologicznej i konserwatorskiej z powyższych prac w dwóch egzemplarzach. 4. Inspektor nadzoru archeologicznego oraz konserwatorskiego przekaże dokumentację z nadzorowanych prac w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego, drugi przedłoży Świętokrzyskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w Kielcach. 5. Inspektor nadzoru archeologicznego oraz konserwatorskiego zobowiązuje się zlecony nadzór wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami, wytycznymi branżowymi, zasadami nowoczesnej wiedzy technicznej. 6. Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713519143
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), czyli: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2). 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) - zał. nr 2 do SIWZ; 2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia: 1). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia: dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają : - nadzór konserwatorski - osoba z tytułem zawodowym magistra - uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w zakresie konserwacji zabytków w tym wypadku konserwacja kamienia) oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, - nadzór archeologiczny - osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra archeologii oraz odbyły po ukończeniu studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę w zakresie tych badań. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania z powyższego. 3) Dokumenty, o których mowa w ppkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4). Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ratowniczych archeologicznych badań wykopaliskowych na stanowisku studnia na pow. 1 ar na Rynku Górnym w Bodzentynie w związku z realizacją inwestycji Rewitalizacja Miasta Bodzentyn - przebudowa Rynku Górnego oraz ulic Licealnej i Słonecznej w Bodzentynie wraz z opracowaniem wyników tych badań.
Dodano: 2013-06-12 - Pełnienie nadzoru archeologicznego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Kornicy w ramach Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Miasta i Gminy Końskie
Dodano: 2013-02-06 - Pełnienie nadzoru archeologicznego przy realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Wodzisław w 2012 roku dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej
Dodano: 2012-08-13 - Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych na stanowisku Prząsław 1 , na trasie realizowanej inwestycji pn.: Budowa DK nr 78 na odcinku Północnej obwodnicy Jędrzejowa wraz z opracowaniem wyników badań
Dodano: 2012-01-16 - Świadczenie usługi nadzoru archeologicznego i przeprowadzenia badań archeologicznych w trakcie realizacji inwestycji pn.: Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach w 2011-2013 r.
Dodano: 2012-01-10 - Wykonanie ratowniczych badań archeologicznych wykopaliskowych na stanowisku Jakuszowice 2, zlokalizowanym w obrębie realizowanej inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 776 na odcinku od granicy województwa do Buska-Zdroju wraz z remontem mostu przez rzekę Nidę w Wiślicy
Dodano: 2011-11-17 - Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych na trasie planowanej inwestycji pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 73 - klasy GP - na odcinku od granicy miasta Kielce do Woli Morawickiej wraz z budową obwodnicy miejscowości Morawica i Wola Morawicka - postępowanie nr 93/2011
Dodano: 2011-06-22 - Archeologiczne badania rozpoznawcze w rejonie murów miejskich (odcinek zachodni)
Dodano: 2010-04-30 - Pełnienie nadzoru archeologicznego i badania wykopaliskowe na podstawie Programu badań archeologicznych do Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Końskie, autor: Mariusz Ziółkowski, opracowanie z 2009r.
Dodano: 2010-04-16 - Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad zadaniem: Przebudowa dróg gminnych wraz z wybudowaniem infrastruktury towarzyszącej ulice: Śliska, Konopnickiej i Nowa we Włoszczowie.
Dodano: 2009-08-26