Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice.

GMINA CHŁOPICE ogłasza przetarg

  • Adres: 37-561 Chłopice, Chłopice 149A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CHŁOPICE
    Chłopice 149A
    37-561 Chłopice, woj. podkarpackie
    REGON: 650900507
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chlopice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy i modernizacji obiektów użyteczności publicznej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sali gimnastycznej w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice.3. Inwestycja zakłada w ramach przedmiotu umowy realizację następujących zadań:zadanie nr 1 – Remont budynku Urzędu Gminy w Chłopicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i klimatyzacji - obejmuje w szczególności: wymianę źródła ciepła, wymianę instalacji c.o. i c.w.u., dostawę i montaż klimatyzacji, wymianę i przebudowę instalacji elektrycznej, montaż instalacji fotowoltaicznej, remont pomieszczenia kotłowni, remont i doposażenie pomieszczenia serwerowni, remont pomieszczenia garażowego po OSP, montaż nasad kominowych, remont pomieszczeń urzędu, wykonanie nowej powłoki elewacyjnej na budynku, wymianę paneli podłogowych, wymianę stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej.zadanie nr 2 – Uzupełnienie elementów wentylacji budynku zarządzania kryzysowego - obejmuje montaż elektrycznych nasad kominowych.zadanie nr 3 – Rozbudowa i przebudowa Świetlicy w Łowcach - obejmuje w szczególności: rozbudowę budynku o nową część, dostawę i montaż wyposażenia podstawowego i technologicznego, przebudowę i budowę nowych instalacji c.o. i c.w.u, montaż instalacji klimatyzacji, przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznej, budowę nowego źródła ciepła, wykonanie zagospodarowania terenu, budowę nowego przyłącza kanalizacyjnego.zadanie nr 3a – Remont wskazanych elementów świetlicy w Łowcach - obejmuje w szczególności: demontaż istniejącego i budowę nowego źródła ciepła, malowanie elewacji budynku.zadanie nr 4 – Przebudowa świetlicy w Lutkowie - obejmuje w szczególności: przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznej, modernizację toalet z wymiana stolarki, budowę sceny wewnętrznej, wymianę źródła ciepła, montaż klimatyzatorów, wykonanie remontu pomieszczeń, rozbudowa sceny zewnętrznej, montaż bramy przesuwnej.zadanie nr 5 – Rozbudowa i przebudowa świetlicy w Zamiechowie - obejmuje w szczególności: rozbudowę budynku o nową część, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie remontu pomieszczeń świetlicy, wymianę źródła ciepła.zadanie nr 6 – Elementy termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Jankowicach - obejmuje w szczególności: docieplenie ścian zewnętrznych, wymianę źródła ciepła.zadanie nr 7 – Przebudowa wejścia świetlicy w Dobkowicach z elementami wymiany instalacji wewnętrznych - obejmuje w szczególności: demontaż i budowę nowych schodów i rampy, budowę zadaszenia nad wejściem, wymianę źródła ciepła.zadanie nr 8 – Przebudowa wejścia świetlicy w Boratynie z elementami wymiany instalacji wewnętrznych - obejmuje w szczególności: budowę zadaszenia nad wejściem, wymianę źródła ciepła, dostawę i montaż okapu w kuchni.zadanie nr 9 – Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Zamiechowie - obejmuje w szczególności: budowę instalacji fotowoltaicznej do 50kW.zadanie nr 10 – Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Chłopicach - obejmuje w szczególności: budowę instalacji fotowoltaicznej do 50kW.zadanie nr 11 - Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Chłopicach - obejmuje w szczególności: budowę instalacji fotowoltaicznej do 50kW.zadanie nr 11a - Montaż systemu monitoringu na Stacji Uzdatniania Wody w Chłopicach - obejmuje w szczególności: wykonanie systemu monitoringu i systemu alarmowego budynku SUW i zbiorników z woda pitną.zadanie nr 12 – Wymiana źródła ciepła w budynku byłego Gimnazjum w Boratynie - obejmuje w szczególności: wymianę źródła ciepła.zadanie nr 13 – Montaż klimatyzacji w budynku Kaplicy Cmentarnej w Boratynie - obejmuje w szczególności: montaż klimatyzatorów.zadanie nr 14 – Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo – sanitarnym oraz łącznikiem obejmującym pomieszczenia dydaktyczne przy Szkole Podstawowej w Dobkowicach.4. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie niezbędnych dokumentacji projektowych i wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (P+B) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych uzgodnień, decyzji/pozwoleń na realizację robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym w zakresie przebudowy i modernizacji obiektów użyteczności publicznej ujętych w zadaniach nr 1 – 13.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo – sanitarnym oraz łącznikiem obejmującym pomieszczenia dydaktyczne przy Szkole Podstawowej w Dobkowicach na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę ujętej w zadaniu nr 14.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Chłopicach nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 z dopiskiem „Wadium - nr sprawy: RG.271.4.2023 Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz budowa sali gimnastycznej na terenie gminy Chłopice”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Chłopice 37-561 Chłopice 149a;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie i nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie i nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed terminem składania ofert – informacja musi potwierdzać posiadanie środków lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony 00 /100);- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100);4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:- jedno (1) świadczenie polegające na wykonaniu roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia była budowa lub przebudowa lub rozbudowa obiektu kubaturowego o charakterze i przeznaczeniu sportowym (np. sale gimnastyczne, hale sportowe, stadiony, itp.) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500,00 m2 w ramach jednego zadania inwestycyjnego, w którego zakres wchodziło wykonanie instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania, elektrycznej;oraz;- jedno (1) świadczenie polegające na wykonaniu roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia była budowa lub przebudowa lub rozbudowa lub remont obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200,00 m2 w ramach jednego zadania inwestycyjnego , w którego zakres wchodziło wykonanie instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania, elektrycznej.- dysponuje co najmniej:- kierownikiem budowy – kierownik robót ogólnobudowlanych (co najmniej jedna osoba) posiadającym: minimum 5-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w bezpośrednim wykonawstwie ogólnobudowlanym; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2;- kierownikiem robót sanitarnych (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 3-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w bezpośrednim wykonawstwie instalacji sanitarnych; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji sanitarnych przy realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2;- kierownikiem robót elektrycznych (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 3-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w bezpośrednim wykonawstwie instalacji elektrycznych; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji elektrycznych przy realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2;.- projektanta w specjalności architektonicznej – Kierownik zespołu projektowego (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 5-letni staż pracy w projektowaniu, posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby.- projektanta w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 5-letni staż pracy w projektowaniu, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby.- projektanta w specjalności instalacyjnej – branża sanitarna (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 3-letni staż pracy w projektowaniu, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie instalacji sanitarnych obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby.- projektanta w specjalności instalacyjnej – branża elektryczna (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 3-letni staż pracy w projektowaniu, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie instalacji elektrycznych obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby.Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2021r., poz.1646). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych oraz wykaz osób stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach