Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego - w zakresie etapu II.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2011-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego - w zakresie etapu II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego- w zakresie etapu II - budynek starej szkoły. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonanie do początku nowego roku szkolnego 2010/2011 przebudowy budynku starej szkoły z zespołu szkół w Warczu. Szkoła jest budynkiem parterowym, z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczonym (skład opału, pomieszczenie byłej kotłowni). W obiekcie przewidziano przebudowę całego układu funkcjonalnego z dostosowaniem parteru szkoły dla osób niepełnosprawnych. W budynku zostaną wyodrębnione pomieszczenia: PARTER: - 3 sale lekcyjne, - sala rehabilitacyjna, - pokój pracy indywidualnej, - szatnie, - wiatrołap, - hall, - zespół szatni, łazienek i WC, - pomieszczenie woźnego, - klatka schodowa PODDASZE UŻYTKOWE: - klatka schodowa, - korytarz, - pokój nauczycielski, - pokoje: Dyrektora, sekretariatu i księgowości, - pokoje terapeutyczne, - biblioteka, - pomieszczenie gospodarcze, - WC PIWNICA: - klatka schodowa, - skład opału, - kotłownia Przebudowie podlega cały budynek starej szkoły w tym: - wszystkie pomieszczenia i ciągi komunikacyjne, - wymiana poszycia dachowego wraz z blacharką, - wykonanie nowych wejść do budynku - wykonanie chodników wokół budynków. Remontowi podlega budynek gospodarczy, w tym: - wymiana poszycia dachowego, - wykonanie nowej elewacji, - wymiana posadzek cementowych, - wymiana wrót i drzwi budynku. Przed rozpoczęciem prac związanych z remontem należy wykonać prace przygotowawcze w zakresie robót rozbiórkowych budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. 2.2. Wykonanie prac zewnętrznych, w tym: - uzupełnienie ogrodzenia, - wykonanie ciągów pieszych i jezdnych, miejsc parkingowych, - przygotowanie miejsca pod składowanie opału, - uporządkowanie terenów zielonych: z nawiezieniem humusu, obsianiem trawą i wykonaniem nasadzeń Budynek starej szkoły należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne, tj.: a)Instalacje sanitarne: - instalacja wodno-kanalizacyjna, - instalacja co. z istniejącej kotłowni na paliwo stałe zlokalizowanej w budynku Nowej Szkoły, - instalacja CWU z zasobnika zlokalizowanego w pomieszczeniu kotłowni w piwnicy. - instalacja odwodnienia dachów - wentylacja mechaniczna b) Instalacje elektryczne: - instalacja elektryczna 230 V - instalacja elektryczna 380 V - instalacja RTV - instalacja telefoniczna - instalacja odgromowa - instalacja p. poż. Wykonawca ma obowiązek wykonania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 komplety dla wszystkich branż. Dla instalacji należy sporządzić dokumentację powykonawczą podpisaną przez osoby uprawnione oraz przygotować dokumenty odbiorowe zawierające wyniki badań instalacji oraz oświadczenia o poprawności wykonania. UWAGA: W ramach realizacji przedmiotu przetargu i w wycenie ofertowej należy, przy pomocy systemów bezprzewodowych lub przewodowych zapewnić skuteczne współdziałanie instalacji teletechnicznych (instalacja telefoniczna i sieci komputerowe) w budynkach nowej i starej szkoły. Całość prac wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez LINIA PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA Danuta Szafrańska ul. Grażyny 18/4 80 - 438 Gdańsk oraz zgodnie z warunkami Pozwolenia na budowę nr 976/2010 z dnia 24.08.2010r.. (załączniki nr 10 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót, kosztorysami nakładczymi oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). Przekazanie terenu budowy do realizacji przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 5 dni od daty podpisania niniejszej umowy, po przedłożeniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru następujących dokumentów: a) szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót, którego elementami będą elementy scalone z kosztorysu ofertowego, b) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dla zapewnienia poprawności realizacji inwestycji Zamawiający wprowadza KARTY MATERIAŁOWE. Przed wbudowaniem podstawowych materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inwestorowi karty materiałowej wg załączonego wzoru (KARTA MATERIAŁOWA WRAZ Z WYKAZEM PODSTAWOWYCH MATERIAŁÓW), której zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru i Inwestora jest podstawą do zastosowania materiału. UWAGA: Zamawiający informuje, że załącznik nr 7 do SIWZ (oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie i zapoznaniu się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi) jest załącznikiem dodatkowym. Brak oświadczenia w złożonej ofercie nie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 6 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 10 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną, o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 7 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 7.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 8.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 25.02.2011 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach