Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg
- Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
- Data zamieszczenia: 2017-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61
02777 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
REGON: 1525964000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i modernizacja lokali mieszkalnych nr 85, 89, 93, 97 wraz z ich podziałem na 8 lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. rtm. W. Pileckiego 111 w Warszawie oraz budowę 6 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, na terenie działki nr ew. 57/10 z obrębu 1-10-79 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa i modernizacja lokali mieszkalnych nr 85, 89, 93, 97 wraz z ich podziałem na 8 lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. rtm. W. Pileckiego 111 w Warszawie oraz budowę 6 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, na terenie działki nr ew. 57/10 z obrębu 1-10-79 w Warszawie W wyniku przebudowy istniejących 4 lokali mieszkalnych o powierzchniach przekraczających 80 m2 uzyska się 8 lokali o powierzchniach ok. 30 m2. Pozwoli to na realizację potrzeb mieszkaniowych większej liczby osób zakwalifikowanych dla najmu. Ogólna powierzchnia użytkowa lokali, które będą przebudowywane 3 915,10 m2. Roboty budowlane będą prowadzone na 4 kondygnacjach nadziemnych w piątej klatce schodowej w zamieszkałym budynku, w którym transport materiałów będzie odbywał się tą samą drogą komunikacyjną (schody i podesty klatki schodowej), z której korzystają mieszkańcy. Budynek nie jest wyposażony w dźwigi osobowe. Szczegóły dotyczące zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych znajdują się w dokumentacji projektowej wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. Zakres robót obejmuje, m.in.: - roboty wyburzeniowe istniejących ścian i aranżacji pomieszczeń poszczególnych lokali oraz części podestów klatki schodowej na poszczególnych kondygnacjach przylegających do lokali mieszkalnych, - zmianę układu funkcjonalnego i użytkowego lokali mieszkalnych na 4 kondygnacjach nadziemnych oraz układu komunikacji zgodnie z dokumentacją budowalną wykonawczą, - wykonanie trwałych ścian dzielących nowe lokale między sobą oraz od strony klatek schodowych, - wykonanie ścian działowych w lokalach, - wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych w pomieszczeniach powstałych w wyniku wykonanych robót budowlanych, - wymianę i montaż w nowych miejscach stolarki otworowej (okna, drzwi), - roboty wykończeniowe – tynkowanie ścian, malowanie, ułożenie wykładzin podłogowych w lokalach i części klatek schodowych, - mycie okien i sprzątanie terenu. Obowiązki Wykonawcy 1) Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z dostarczoną mu dokumentacją budowlaną wykonawczą oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, w oparciu o przedmiar i sporządzony przez siebie na jego podstawie kosztorys ofertowy, 2) Wykonawca ma obowiązek prowadzić Dziennik budowy i dokonywać w nim zapisów wszelkich zdarzeń mających wpływ na prowadzone roboty, 3) Wykonawca obowiązany jest zachować szczególną staranność i ostrożność przy realizacji prac budowlanych, ponieważ budynek jest zasiedlony, a roboty budowlane będą wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie zamieszkałych lokali, 4) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom budynku i osobom trzecim oraz do zminimalizowania uciążliwości powstałych w trakcie wykonywania prac budowlanych, 5) każdorazowo po zakończeniu prac budowlanych w danym dniu teren prac należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych, zaś klatkę schodową i teren przyległy wysprzątać, 6) na bieżąco należy zapewnić czystość i porządek na klatce schodowej i w piwnicy, 7) należy zabezpieczyć odpady budowlane, przed ich wywiezieniem w celu utylizacji, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych, a szczególnie dzieci. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpady powstałe w trakcie wykonywanych prac i ich utylizację zgodnie z przepisami, 8) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy osoby wykonujące przez cały okres realizacji zamówienia na terenie budowy, czynności z zakresu robót ogólnobudowlanych, takich jak roboty rozbiórkowe, murarskie, malarskie, wykończeniowe, itp. i na każde żądanie Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jest zobowiązany do potwierdzenia zatrudnienia ww. osób, 9) przez cały czas wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż kwota zamówienia. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy. Rozliczenia za usługę Rozliczanie wykonawcy za wykonane usługi jest opisane we wzorze umowy stanowiącym materiał w postępowaniu. Przewidziano możliwość odbiorów częściowych nie przekraczających ogółem 80% wartości przysługującego wynagrodzenia. Pozostałe ustalenia 1) materiały i urządzenia użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), przepisami ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883) oraz spełniać wymogi ustawy z 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 322) i posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. 2) w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia terenu przyległego do terenu budowy – chodniki, podjazdy, ciągi piesze, w tym klatka schodowa, urządzenia małej architektury, zieleń, itp., Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na swój koszt, 3) termin rozpoczęcia robót zostanie określony w umowie na realizację zamówienia, zakończenie robót jest planowane nie później niż 15.12.2017 r., 4) ewentualne przerwy w wykonywaniu prac budowlanych mogą z zgodą Zamawiającego nastąpić tylko w uzasadnionych przypadkach, po odnotowaniu tego faktu w Dzienniku budowy, wraz z podaniem przyczyn i po akceptacji inspektora nadzoru. Reakcja na warunki atmosferyczne Roboty budowlane będą wykonywane wewnątrz budynku, więc co do zasady warunki atmosferyczne nie będą miały w pływu na ich przebieg. W okresie zimowym mogą jedynie powstać problemy spowodowane działającą instalacją centralnego ogrzewania, która trzeba będzie wyłączać okresowo na czas wykonywanych robót. Biorąc jednak pod uwagę, że planowany zakres prac przy instalacji centralnego ogrzewania nie jest wielki, nie powinno to stwarzać większych problemów, a tym bardziej zagrozić realizacji przedmiotu zamówienia. Może to być jedynie kłopotliwe dla mieszkańców, należy więc zaplanować prace, tak by były dla nich jak najmniej dokuczliwe. Warunki atmosferyczne będą miały wpływ jedynie wykonywanie miejsc postojowych zlokalizowanych na terenie zewnętrznym osiedla, dlatego będą one wykonywane w ostatniej fazie wiosną lub latem 2017. Także w tym przypadku nie ma potrzeby stosowania dodatkowych wymogów ze względu na warunki atmosferyczne. Inne ustalenia Przed złożeniem oferty istnieje możliwość zapoznania się z terenem prac oraz uzyskania dodatkowych informacji, codziennie w godzinach od 8:30 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem WZL – Janem Brutkowskim, tel. 224437282 i 224437279 (sekretariat WZL). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; - Przedmiary robót – załącznik nr 8c do SIWZ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16