Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Prusa 7 - zakres VI - roboty budowlane,wykonanie placu zewnętrznego,parkingu, boiska, wspinalni, ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenu.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2011-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Prusa 7 - zakres VI - roboty budowlane,wykonanie placu zewnętrznego,parkingu, boiska, wspinalni, ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: wznoszenie ogrodzeń w tym roboty ziemne, podłoża z materiałów sypkich, słupki stalowe, osadzenie i dostawa paneli ogrodzeniowych, osadzenie i dostawa bram wjazdowych wraz z sterowaniem. Wieża wspinaczkowa w tym roboty ziemne, podkłady betonowe, izolacja przeciwwilgociowa, płyty i ściany żelbetowe, zbrojenie, schody zewnętrzne stalowe. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu w tym roboty ziemne, rozścielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników, sadzenie i pielęgnacja krzewów, odwodnienie liniowe, zabezpieczenie fasady słupkami z rur stalowych, obrzeża betonowe, zakup dostawa i montaż masztów flagowych, roboty budowlane z zakresu parkingów (zagęszczanie terenu, podsypki i tłucznie, nawierzchnia) Budowa boiska sportowego w tym roboty ziemne, zagęszczanie terenu, podsypki i tłucznie, nawierzchnia, dostawa i montaż stojaków wraz z tablicami do gry w koszykówkę, dostawa i montaż słupków i siatki do gry w piłkę siatkową, montaż i dostawa bramek do gry w piłkę nożną. Instalacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego w tym prowadzenie przewodów ,dostawa i montaż latarń oświetleniowych i opraw zewnętrznych. Szczegółowo przedmiot i zakres robót opisany jest w: - dokumentacji projektowej - załącznik nr 2 do SIWZ obejmujący: projekt wykonawczy instalacji sanitarnych zewnętrznych, projekt wykonawczy kanalizacji sanitarnej - Aneks I,projekt wykonawczy układu pomiarowego komendy,projekt wykonawczy - architektura i zagospodarowanie terenu,projekt wykonawczy - konstrukcja stalowa część II,projekt wykonawczy - konstrukcja - część I,projekt wykonawczy - instalacje i urządzenia elektryczne oraz linie kablowe na terenie komendy,projekt wykonawczy - drogowy i organizacji ruchu, projekt wykonawczy - instalacji sanitarnych wewnętrznych,projekt wykonawczy - instalacji słaboprądowych,aneks do projektu wykonawczego część opisowa wyposażenia instalacji niskoprądowych i elektryczna,projekt budowlany. - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ, - przedmiarach robót - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych znaków towarowych, patentów, nazw, pochodzenia to należy je traktowac jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez projektanta, pod warunkiem, że będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne urządzenia , materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Przy sporządzaniu oferty należy wziąć pod uwagę, że roboty będą prowadzone na terenie czynnej Komendy Powiatowej PSP i realizacja tych robót musi być uzgodniona z Komendantem Powiatowym PSP. Prowadzenie robót nie może zakłócać bieżącej działalności komendy. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane na okres minimum 5 lat i rękojmi na cały przedmiot zamówienia minimum 5 lat. Zamawiający działa w imieniu i na rzecz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie, ul.K.Prusa 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach