Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja infrastruktury zewnętrznej w Pawilonie nr 5, w tym schodów wejściowych, zadaszonego podjazdu dla niepełnosprawnych, wewnętrznej drogi dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami, roboty w zakresie gospodarki szatą roślinną

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2012-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja infrastruktury zewnętrznej w Pawilonie nr 5, w tym schodów wejściowych, zadaszonego podjazdu dla niepełnosprawnych, wewnętrznej drogi dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami, roboty w zakresie gospodarki szatą roślinną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest Pawilon nr 5 - Przebudowa i modernizacja infrastruktury zewnętrznej (w tym: schodów wejściowych, zadaszonego podjazdu dla niepełnosprawnych, wewnętrznej drogi dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami, plus roboty w zakresie gospodarki szatą roślinną). 3.2.Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Warszawie ul. Kasprzaka 17.- Pawilon nr 5 (nr działki ewidencyjnej 17 7, obręb 6-04-08.) Prace będą wykonywane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego. 3.3.Prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez producentów poszczególnych elementów, produktów materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności lub aprobatą techniczną. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty towarzyszące związane z realizacją przedmiotu umowy (przygotowania dokumentów- protokoły z pomiarów, badań , itp., koniecznych do odbioru robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym). 3.4.KODY CPV: Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych CPV 45.21.51.40-0 Roboty ziemne CPV 45.11.12.00-0 Roboty betonowe-podjazd ,schody CPV 45.26.23.11-44, 45.26.23.10-7 Zadaszenie CPV 45.26.24.00-5, 42.61.21.00-9 Roboty izolacyjne CPV 45.32.00.00-6 Okładziny schodów, pochylni CPV 45.43.00.00-0 Balustrady stalowe CPV 45.42.11.60-3 Wymiana drzwi w przedsionku (drzwi alum. EI30,EI 60) CPV 45.42.10.00-4 Instalacje niskiego napięcia - linie kablowe CPV 45.31.56.00-4 Rozdzielnice CPV 45.31.57.00-5 Instalacja oświetleniowe CPV 45.31.10.00-0 Odwodnienie podjazdu CPV 45.11.12.40-2 Kanalizacja deszczowa CPV 45.11.12.40-2 Roboty ziemne CPV 45.11.12.00-0 Roboty montażowe CPV 45.23.13.00-8 Zabezpieczenie pni drzew na czas budowy CPV 45.11.12.00-0 Przesadzanie drzew CPV 45.11.12.00-0 Usuwanie drzew z wywozem CPV 45.11.12.00-0 Przycinanie koron drzew i krzewów CPV 45.11.12.00-0 3.5.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania są roboty budowlane wielobranżowe w zakresie przebudowy i modernizacji infrastruktury zewnętrznej (w tym: schodów wejściowych , zadaszonego podjazdu dla niepełnosprawnych, wewnętrznej drogi dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami , robotami w zakresie gospodarki szatą roślinną, robotami towarzyszącymi) dla potrzeb Pawilonu nr 5 Szpitala Wolskiego. Pawilon Nr 5 - jest niedostosowany : dla osób niepełnosprawnych oraz transportu chorych. Realizacja zadana inwestycyjnego polegała na przebudowaniu zewnętrznej infrastruktury w celu wykonania podjazdu dla karetek, pochylni dla osób niepełnosprawnych ruchowo ( wraz z robotami towarzyszącymi). 1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : I.Dokumentacja projektową wykonaną w listopadzie 2009 roku przez Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych SOSAK -SOSAK PROJEKT Spółka z o.o. 10-712 Olsztyn ul. Zodiakalna 2 - pn. Projekt budowlano- wykonawczy dokumentacji dostosowawczej dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdu dla karetek w Pawilonie nr 5 zawierającą: 1) Projekt B.W.- branża architektura Załącznik nr 1 do SIWZ Projektant mgr inż. Stanisław Sosak Sprawdzający mgr inż. Jerzy Borowik 2) Projekt B.W.- branża instalacje sanitarne Załącznik nr 2 do SIWZ Projektant mgr inż. Eugeniusz Kutyna Sprawdzający inż. Janusz Żurawik 3) Projekt B.W.- branża drogi Załącznik nr 3 do SIWZ Projektant mgr inż. Zdzisław Płotek Sprawdzający mgr inż. Dorota Wiśniewska. II. Dokumentacja projektową wykonaną w listopadzie 2009 roku przez Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie Sieczkowski- Nikoniuk Warszawa ul. Ząbkowska 38a lok.22 - pn. Projekt budowlano- wykonawczy dokumentacji dostosowawczej dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdu dla karetek w Pawilonie nr 5 zawierającą : 1) Projekt B.W.- branża konstrukcja Załącznik nr 4 do SIWZ Projektant mgr inż. Artur Sieczkowski Sprawdzający mgr inż. Wojciech Nikoniuk. III. Dokumentacją projektową wykonaną w listopadzie 2009 roku przez Pracownie Projektową PROEL M. Hanowski, Zb. Bardzicki Olsztyn ul. Wyszyńskiego 15 p.33 pn. Projekt budowlano- wykonawczy dokumentacji dostosowawczej dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdu dla karetek w Pawilonie nr 5 zawierającą : 1) Projekt B.W.- branża elektryczna Załącznik nr 5 do SIWZ Projektant Sprawdzający mgr inż. Marek Hanowski IV. Dokumentacją projektową wykonaną w listopadzie 2009 roku przez PPUH VIRENS mgr inż. Ludmiła Górnicka Olsztyn ul. Kopernika 12B m.6-pn. Projekt budowlano- wykonawczy dokumentacji dostosowawczej dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdu dla karetek w Pawilonie nr 5 zawierającą : 1) Projekt B.W.- branża architektura krajobrazu (w tym Inwentaryzacja szczegółowa zielni i Projekt gospodarki szatą roślinną Projektant mgr inż. Ludmiła Górnicka Załącznik nr 6 do SIWZ V. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonaną w listopadzie 2009 roku przez Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych SOSAK -SOSAK PROJEKT Spółka z o.o. 10-712 Olsztyn ul. Zodiakalna 2 dla Pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdu dla karetek w Pawilonie nr 5 Szpitala Wolskiego zawierającą; 1) Branżę: Architektura i Konstrukcja Roboty ogólnobudowlane Projektant mgr inż. Stanisław Sosak Sprawdzający mgr inż. Jerzy Borowik Załącznik nr 7 do SIWZ 2) Branżę: Instalacje sanitarne Projektant mgr inż. Eugeniusz Kutyna Sprawdzający inż. Janusz Żurawik Załącznik nr 8 do SIWZ 3) Branżę: Drogi Projektant mgr inż. Zdzisław Płotek Załącznik nr 9 do SIWZ. VI. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonaną w listopadzie 2009 roku przez Pracownie Projektową PROEL Marek Hanowski, Zbigniew Bardzicki Olsztyn ul. Wyszyńskiego 15 p.33 zawierającą : Branżę: Elektryczną Projektant Zbigniew Bardzicki Sprawdzający mgr inż. Marek Hanowski Załącznik nr 10 do SIWZ. VII. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonaną w listopadzie 2009 roku przez PPUH VIRENS mgr inż. Ludmiła Górnicka Olsztyn ul. Kopernika 12B m.6 zawierającą : 1) Branżę: Architektura krajobrazu (Usuniecie drzew i krzewów) Projektant mgr inż. Ludmiła Górnicka Załącznik nr 11 do SIWZ VIII. Przedmiary robót : - roboty budowlane Załącznik Nr 12 do SIWZ - roboty drogowe Załącznik Nr 13 do SIWZ - instalacje elektryczne Załącznik Nr 14 do SIWZ - odwodnienie podjazdu- Załącznik Nr 15 do SIWZ - gospodarka szatą roślinną Załącznik Nr 16 do SIWZ Ww. opracowania stanowią Złączniki do Nr 1 do Nr 16 do SIWZ Wyżej wymienioną dokumentację można pobrać http: zp.wolski.med.pl images paw5.zip Uwaga: Przedmiary robót są jedynie elementem pomocniczymi, nie stanowią podstawy do wyceny oferty. Ofertę na wykonanie ww prac należy wycenić zgodnie z ww dokumentacją projektową specyfikacjami technicznymi i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca określa cenę ryczałtową realizacji zamówienia. Poza wykonaniem robót określonych powyżej, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w ruchu na terenie szpitala. 2) Niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót; 3) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 4) Załączone w dokumentacji projektowej - oferty należy traktować tylko jako propozycje rozwiązania technicznego. Uwaga: Informujemy, że opłata administracyjną za wycinkę drzew i krzewów przewidzianych do usunięcia z zezwoleniem ( Tabela III.1 str.10- ) oraz (ewentualna ) opłata za usuniecie formy piennej tj. cisa (Tabela str. 10) - wg. dokumentacji w branży Architektura Krajobrazu Inwentaryzacja szczegółowa zieleni i projekt gospodarki szatą roślinną - jest po stronie Zamawiającego (który wystąpi o możliwość dokonania nasadzeń zastępczych). Uwaga: 1) Roboty będą prowadzone na terenie czynnego kompleksu szpitalnego. 2) W czasie prowadzenia robót, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezkolizyjne funkcjonowanie obiektu. 3) Cena umowna musi uwzględniać także wszystkie koszty towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia takie jak : - koszty organizacji, eksploatacji i likwidacji zaplecza budowy - koszty sporządzenia wszystkich niezbędnych dokumentów (protokóły z pomiarów , z badań, pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej itp.) koniecznych do odbioru robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Cena umowna musi uwzględniać wykonanie prac budowlanych towarzyszących w zakresie doprowadzenia do stanu pierwotnego biegu schodowego (wejścia z poziomu terenu na parter ) na klatce schodowej. Prace obejmują: roboty demontażowe (demontaż płyty stalowej perforowanej) plus roboty budowlane odtworzeniowe, drobne roboty malarskie (załącznik- zdjęcia obecna pochylnia wewn.). 4) Prace będą realizowane na podstawie: a) Decyzji - Pozwolenia na budowę b) Zezwolenia na wycinkę. Dokumenty zostaną przekazanie Wykonawcy robót przy Protokóle wprowadzenia na budowę. 5) Zleceniodawca decyduje o kolorystyce i fakturze materiałów (stolarka, glazura, itp.) zastosowanych do wbudowania. 6) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, przepisami prawa budowlanego, polska normą, przepisami B.H.P. i p. pożarowymi. 7) Załączone w dokumentacji projektowej - oferty należy traktować tylko jako propozycje rozwiązania technicznego. 8) Kierownik budowy jest zobowiązany do przedłożenia minimum 10 dni przed protokólarnym wprowadzeniem budowę wszystkich niezbędnych dokumentów wynikających z Prawa Budowlanego (oświadczenie, Plan BIOZ). 9) Nadmieniamy, że zespół budowlany Szpitala Wolskiego ujęty jest w wykazie zabytków nieruchomych. 10) Z ww dokumentacją projektową w wersji papierowej można się zapoznać się w Sekcji Inwestycji i Remontów Szpitala Wolskiego tel.0 22 38 94 714. 11) Prosimy o zapoznanie się z przedmiotem SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium kwocie: 10.320,89 zł. (słownie: dziesięć tysięcy trzysta dwadzieścia złotych i osiemdziesiąt dziewięć groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w formie pieniężnej; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami ). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, numer rachunku: 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. UWAGA!!! Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesienia wadium w formie niepieniężnej zaleca się dołączyć do oferty. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 , 9 8 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach