Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja infrastruktury z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów sanitarnych związanych z COVID – 19 w segmencie A w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. , na działce nr 150 obręb 3 Inowrocław Zadanie zostanie zrealizowane w całości przy dofinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 358 13 00 , fax. 52 358 13 03
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
    ul. Przy Stawku 12
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 358 13 00, fax. 52 358 13 03
    REGON: 10625117000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja infrastruktury z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów sanitarnych związanych z COVID – 19 w segmencie A w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. , na działce nr 150 obręb 3 Inowrocław Zadanie zostanie zrealizowane w całości przy dofinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Przebudowa i modernizacja infrastruktury z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów sanitarnych związanych z COVID – 19 w segmencie A w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. , na działce nr 150 obręb 3 Inowrocław Zadanie zostanie zrealizowane w całości przy dofinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I 1. Etap I obejmujący wykonanie całości prac prawej strony segmentu A Zakres robót obejmuje : 1. Demontaż wszelkich instalacji: wod – kan. , C.O. wyposażenia sanitarnego, stolarki drzwiowej wewnątrz, wyposażenia meblowego zespołów mieszkalnych wraz z wywozem i utylizacją. 2. W pionie okien korytarzowych na zewnątrz , ustawienie rusztowania jako komunikacja między kondygnacjami w trakcie prowadzenia robót. 3. Wyburzenie ścianek działowych z utylizacją gruzu. 4. Demontaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych od strony korytarzy z utylizacją. 5. Dyslokacja i wykonanie nowych otworów drzwiowych w ciągach korytarzowych. 6. Rozbiórka istniejących podłoży pod posadzki w pokojach i korytarzach ( do wierzchu warstwy konstrukcyjnej stropu DZ 3 ). 7. Murowanie projektowanych ścianek działowych. 8. Montaż instalacji elektrycznych, telewizyjnych, internetowych, przywoławczych, dostępu i p. poż. 9. Montaż instalacji wod. – kan. i centralnego ogrzewania z połączeniem przez stołówkę z instalacją w piwnicy. 10. Wymiana okien i zestawów okienno-balkonowych, w oknach klamki zamykające i otwierające okna zamontować na 1/3 wysokości skrzydła od krawędzi dolnej. 11. Demontaż balustrad balkonowych. 12. Montaż balustrad balkonowych ze stali nierdzewnej i szkła bezpiecznego. 13. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. 14. Wykonanie posadzek betonowych wraz z izolacjami przeciw wilgotności, akustycznymi i termoizolacyjnymi. 15. Montaż sufitów podwieszanych w ciągach korytarzowych, przedsionkach i łazienkach oraz zabudów pionów i poziomów z instalacjami. 16. Osadzenie nowych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami obwiedniowymi. 17. Wykonanie robót malarskich w wszystkich pomieszczeniach i ułożenie na ścianach okładzin ściennych z szkliwionych płytek oraz luster w łazienkach. 18. Montaż kompletnego osprzętu elektrycznego dla poszczególnych pomieszczeń. 19. Ułożenie posadzek z tarketu, paneli PCV, terakoty(R9 i R11) i spieku w kabinach natryskowych. 20. Wyposażenie i montaż w łazienkach baterii, umywalek i sanitariatów. 21. Montaż sufitów podwieszonych w ciągach korytarzowych, przedsionkach i łazienkach. Na dwa tygodnie przed planowanym zakończeniem wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w formie papierowej, niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2. Etap II obejmujący prowadzenie prac nieuciążliwych umożliwiających prowadzenie działalności leczniczej w segmencie A oraz wykonanie prac z wyłączeniem lewej strony segmentu A, z zastrzeżeniem że będzie on realizowany w przypadku uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I Zakres robót obejmuje : 1. Demontaż wszelkich instalacji: wod – kan. C.O. wyposażenia sanitarnego, stolarki drzwiowej wewnątrz, wyposażenia meblowego zespołów mieszkalnych wraz z wywozem i utylizacją. 2. W pionie okien korytarzowych na zewnątrz , ustawienie rusztowania jako komunikacja między kondygnacjami w trakcie prowadzenia robót. 3. Wyburzenie ścianek działowych z utylizacją gruzu. 4. Demontaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych od strony korytarzy z utylizacją. 5. Dyslokacja i wykonanie nowych otworów drzwiowych w ciągach korytarzowych. 6. Rozbiórka istniejących podłoży pod posadzki w pokojach i korytarzach ( do wierzchu warstwy konstrukcyjnej stropu DZ 3 ). 7. Murowanie projektowanych ścianek działowych. 8. Montaż instalacji elektrycznych, telewizyjnych, internetowych, przywoławczych, dostępu i p. poż. 9. Montaż instalacji wod. – kan. i centralnego ogrzewania z połączeniem z instalacją w piwnicy. 10. Wymiana okien i zestawów okienno-balkonowych, w oknach klamki zamykające i otwierające okna zamontować na 1/3 wysokości skrzydła od krawędzi dolnej. 11. Wymiana okien na zestawy portfonier, w oknach klamki zamykające i otwierające okna zamontować na 1/3 wysokości skrzydła od krawędzi dolnej. 12. Demontaż balustrad balkonowych. 13. Montaż balustrad balkonowych i portfonier ze stali nierdzewnej i szkła bezpiecznego. 14. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. 15. Wykonanie posadzek betonowych wraz z izolacjami przeciw wilgotności, akustycznymi i termoizolacyjnymi. 16. Montaż sufitów podwieszanych w ciągach korytarzowych, przedsionkach i łazienkach oraz zabudów pionów i poziomów z instalacjami. 17. Osadzenie nowych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami obwiedniowymi. 18. Wykonanie robót malarskich w wszystkich pomieszczeniach i ułożenie na ścianach okładzin ściennych z szkliwionych płytek oraz luster w łazienkach. 19. Montaż kompletnego osprzętu elektrycznego dla poszczególnych pomieszczeń. 20. Ułożenie posadzek z tarketu, paneli PCV, terakoty(R9 i R11) i spieku w kabinach natryskowych. 21. Wyposażenie i montaż w łazienkach baterii, umywalek i sanitariatów. 22. Montaż sufitów podwieszonych w ciągach korytarzowych, przedsionkach i łazienkach. Na dwa tygodnie przed planowanym zakończeniem wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w formie papierowej, niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja techniczno – wykonawcza, przedmiar robót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych robót. 3. W przypadku zaniechania przez Zamawiającego realizacji Etapu II z powodu nie otrzymania dofinansowania, nie będą miały zastosowania postanowienia zawarte w dalszych zapisach SIWZ, które odnoszą się do Etapu II. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zaniechaniu realizacji Etapu II z powodu braku dofinansowania nie później niż do dnia 31.05.2021r. 4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 5. Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny – Pan Karol Tabaczyński nr tel. 507 139 787. 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane w sposób niezakłócający funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi działalność w ruchu ciągłym. 6. Roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym / w tym roboty uciążliwe związane z nadmiernym hałasem, np. praca wiertarek, młotów, itp./ 7. Wykonawca zobowiązany jest do składowania wszelkich odpadów w pojemnikach ustawionych na terenie budowy, w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym oraz do wywożenia odpadów na bieżąco, a po zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy do całkowitego uporządkowania terenu budowy w terminie siedmiu dni od dnia zakończenia wykonywania robót. 8. Wykonawca odpowiada za organizację i zabezpieczenie ruchu na terenie wykonywania przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zminimalizowania uciążliwego wpływu prowadzonych robót na otaczające środowisko i użytkowników otaczających obiektów. 10. Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF + w programie kosztorysowym/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedłożenie kosztorysu ofertowego wraz z ofertą ma za zadanie potwierdzić prawidłowość dokonanej wyceny robót (miedzy innymi również wykluczenie rażąco niskiej ceny) oraz zgodność oferowanych robót z treścią SIWZ. 11. Użyte w projekcie i opracowaniach technicznych nazwy własne materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów i inne oraz przedstawione nazwy producentów stanowią jedynie wzorzec jakościowy i są podane w celu określenia wymogów jakościowych im stawianych. Projektant dopuszcza stosowanie innych, „lub równoważnych”: materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów i innych pod warunkiem zachowania tożsamych lub wyższych parametrów technicznych. Zamiana materiałów na „lub równoważne” o tych samych parametrach fizyko-chemicznych i wartościach użytkowych wymaga ponadto zgody Zamawiającego. 11. Wymóg zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, a także podwykonawca oraz dalszy podwykonawca zobowiązani są do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na cały okres realizacji zamówienia. 2. Obowiązek określony w ust. 1 dotyczy w szczególności pracy związanych z następującymi czynnościami: wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wykonania robót betonowo - murowych, wykonanie robót sanitarnych w zakresie wykonania instalacji wodno- kanalizacyjnej, wentylacji, wykonanie robót elektrycznych w zakresie wykonania instalacji elektrycznej i ppoż. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, a także podwykonawcy oraz dalszego podwykonawcy, w zakresie spełniania przez nich wymogu, o którym mowa w ust. 1. 4. W ramach sprawowanych czynności kontrolnych, o których mowa w ust. 3, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu, o którym mowa w ust. 1, i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości co do spełniania wymogu, o którym mowa w ust. 1, c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 5. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca, podwykonawca oraz dalszy podwykonawca, zobowiązani są na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu, o którym mowa w ust. 1, w wyznaczonym w wezwaniu terminie. 6. Za dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę oraz dalszego podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1, mogą być uznane przez Zamawiającego w szczególności: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, tj. w szczególności nie powinna zawierać adresów, nr PESEL pracowników, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób, które wykonują w trakcie realizacji przedmiotu umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, tj. w szczególności nie powinna zawierać adresów, nr PESEL pracowników. 7. Niezatrudnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, przerwa ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów w żądanym przez Zamawiającego w terminie będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować naliczeniem kar umownych, o której mowa w § 11 umowy. 8. Zmiana pracownika będzie możliwa w następującej sytuacji: a) na żądanie Wykonawcy w przypadku nienależytego wykonywania przez niego przedmiotu umowy, b) na wniosek Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach. 9. Zmiana pracownika dokonywana będzie na podstawie pisma Zamawiającego, które zawierać będzie dane pracownika oraz przyczyny wystąpienia o dokonanie zmiany. 10. W przypadku wątpliwości co do przestrzegania wymogu zatrudniania osób wykonujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę, zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie – zał. nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 60 000,00 . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572/. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Sanatorium Uzdrowiskowe ,,Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ul. Przy Stawku 12 88 – 100 Inowrocław Bank Spółdzielczy 40 8149 0000 2001 0002 2419 0001 z zaznaczeniem: Wadium przetargowe ZP-5-2020 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty przetargowej. 5. Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny tego warunku, ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, 2. Dokonanie oceny spełniania warunków odbędzie się według formy: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do siwz. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia winien złożyć każdy wykonawca. Uwaga 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Przekazanie w/w oświadczenia przez Wykonawcę następuje w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert tj. • kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, • ceny, terminy wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Pozostałe dokumenty dostarczone wraz z ofertą: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ, c) Oświadczenie dot. podwykonawstwa – załącznik nr 6 do SIWZ, d) Oświadczenie dot. tajemnicy przedsiębiorstwa – załącznik nr 7 do SIWZ, e) Oświadczenie dot. zatrudnienia – załącznik nr 8 do SIWZ, f) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp /dotyczy również spółki cywilnej/- jeżeli dotyczy. g) Aktualna polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 /kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem/ h) Dowód wpłaty wadium. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie – Załącznik nr 4 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców Wspólnie Ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, podlegają wykluczeniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach