Przetargi.pl
„Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Podedwórze”

Gmina Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 379 50 11 , fax. 83 379 50 08
  • Data zamieszczenia: 2023-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
    Podedwórze
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. 83 379 50 11, fax. 83 379 50 08
    REGON: 030237658
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Podedwórze”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00” w systemie zaprojektuj i wybuduj.1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095 L km odcinek E-F 19+779,00 do km 21+565,00 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności:a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ) zawierającej:-projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze). b) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZPrzebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00 musi być zgodna z przepisami zawartymi w:• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 luty 2015r (Dz. U. Nr 43, poz.329),• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003 r.) wraz z załącznikiem Nr 1-4,• ustawie z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z późniejszymi zmianami,• ustaleniami z Inwestorem na etapie projektowania,• warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli istniejącego uzbrojenia technicznego w przypadku konieczności jego przebudowy• innymi wytycznymi niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć.Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L zakłada poprawę parametrów geometryczno-konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:a) wykonanie poszerzeń oraz korekty przebiegu drogi dostosowując do istniejącego pasa drogowego,b) budowę kanału technologicznego lub uzyskanie zgody od Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego dla inwestycji,c) budowę i przebudowę zjazdów,d) przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi,e) przebudowę istniejących elementów odwodnienia,f) przebudowę istniejącego chodnika,g) przebudowę/odtworzenie istniejących poboczy i zieleńców w granicy pasa drogowego,h) wycinkę/pielęgnację drzew i wycinkę zakrzaczeń,i) aktualizację i wymianę oznakowania.Przed rozpoczęciem procedury uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień oraz przedzłożeniem wniosku zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, Pozwolenie na budowę Wykonawca uzgodni nazwę zadania inwestycyjnego z organem właściwym Starostwa Powiatowego w Parczewie przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego.Projekt budowlany lub materiały do zgłoszenia przed złożeniem do Starostwa Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektustałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminnej nr 103790L w m. Niecielin”.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 103790L w m. Niecielin.Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 1+352,45. Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie przede wszystkim uregulowanie przebiegu drogi tak aby w całości przebiegała w działce drogowej. Ponadto w celu poprawienia równości nawierzchni projektuje się rozbiórkę nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych(rozbiórka po stronie Inwestora), stabilizacje istniejącego podłoża cementem oraz wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej i tłuczniowej. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.Droga otrzyma jezdnię zasadniczej szerokości 3,50 m, z trzema mijankami długości 25 m,na których szerokość jezdni będzie wynosiła 5,00 m. Zjazdy do posesji i działki przyległe otrzymają nawierzchnię kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.Wody opadowe z powierzchni utwardzonych zostanązagospodarowane w granicach pasa drogi.W projekcie założono następujące parametry techniczne odcinka drogi gminnej:• klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa,• prędkość projektowana – Vp = 30 km/h,• kategoria ruchu - KR 1,• przekrój poprzeczny – droga jednojezdniowa jednopasowa z mijankami,• szerokość pasa ruchu – 3,50 m,• długość odcinka – 1 352,45 m,• szerokość poboczy – 2x0,75 m,• pochylenie poprzeczne jezdni – na prostej daszkowe 2%, jednostronne na łukach poziomych,• szerokość zasadnicza jezdni – 3,50 m, na mijankach 5,00 m,• pochylenie poboczy 8% w kierunku krawędzi pobocza.Zadanie nr 3 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103819L w m. Rusiły”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej 103819L w m. Rusiły.Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 1+485,00.Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Nawierzchnia mineralno-asfaltowa wyeliminuje powstające w kruszywie ubytki i wyboje. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.Droga otrzyma jezdnię zasadniczej szerokości 3,50 m, z trzema mijankami długości 25 m,na których szerokość jezdni będzie wynosiła 5,00 m. Zjazdy do posesji otrzymają nawierzchnię kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Wody opadowe z powierzchni utwardzonych zostaną zagospodarowane w granicach pasa drogi.Na całym odcinku projektuje się warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Następnie na wzmocnionej konstrukcji, zostanie ułożona warstwy mineralno-bitumiczna z betonu asfaltowego.W projekcie założono następujące parametry techniczne odcinka drogi gminnej:• klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa,• prędkość projektowana – Vp = 30 km/h,• kategoria ruchu - KR 1,• przekrój poprzeczny – 1/1 droga jednojezdniowa jednopasowa z mijankami,• szerokość pasa ruchu – 3,50 m,• długość odcinka – 1 485,00 m,• szerokość poboczy – 2x0,75 m,• pochylenie poprzeczne jezdni – na prostej daszkowe 2%, jednostronne na łukach poziomych,• szerokość zasadnicza jezdni – 3,50 m, na mijankach 5,00 m,• pochylenie poboczy 8% w kierunku krawędzi pobocza.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:a) Dla zadania nr 1 PFU ;b) Dla zadania nr 2 i 3 dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót3. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7a/b/c do SWZ.4. Wykonawca przedmiotu zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale 10 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:I. w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie wykonanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi owartości brutto nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto, co potwierdzi w wykazie wykonanych robót budowlanych, ich wartości,daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówpotwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty.Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu robót wg załącznika nr 10 do SWZ. Zamawiającydokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.II. dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizacjęzamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności:- co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalnościinżynieryjnej drogowej,- min. 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji projektanta posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej.Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu osób (załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania imion inazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach