Przetargi.pl
„Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Opole Lubelskie” - CZĘŚĆ I –"Przebudowa drogi gminnej nr 108178L w miejscowości Góry Opolskie od km 0+000,00 do 1+169,86" - CZĘŚĆ II - Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej Nr 108165L w m. Góry Kluczkowickie do gruntów rolnych z podziałem na dwa odcinki: a) od km 0+000 do km 0+348 dz. nr ewid.: 143/3 i 295/3 b) od km 0+348 do km 0+797 dz. nr ewid. 128, 263

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Opole Lubelskie” - CZĘŚĆ I –"Przebudowa drogi gminnej nr 108178L w miejscowości Góry Opolskie od km 0+000,00 do 1+169,86" - CZĘŚĆ II - Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej Nr 108165L w m. Góry Kluczkowickie do gruntów rolnych z podziałem na dwa odcinki: a) od km 0+000 do km 0+348 dz. nr ewid.: 143/3 i 295/3 b) od km 0+348 do km 0+797 dz. nr ewid. 128, 263
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części: - CZĘŚĆ I –"Przebudowa drogi gminnej nr 108178L w miejscowości Góry Opolskie od km 0+000,00 do 1+169,86", polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni drogi, wykonaniu warstwy mrozoochronnej z piasku, wykonaniu podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, wykonaniu podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego, plantowaniu i humusowaniu skarp i terenu w granicach pasa drogowego oraz na wykonaniu oznakowania pionowego drogi. - CZĘŚĆ II - Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej Nr 108165L w m. Góry Kluczkowickie do gruntów rolnych z podziałem na dwa odcinki: a) od km 0+000 do km 0+348 dz. nr ewid.: 143/3 i 295/3 - polegać będzie na wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego z zagęszczeniem mechanicznym średniej grubości 15 cm, wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm, wykonaniu warstwy wyrównawczej grubości 3 cm z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego na istniejących płytach drogowych betonowych 30x30x15 cm na warstwie piasku grubości 15 cm oraz na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego. b) od km 0+348 do km 0+797 dz. nr ewid. 128, 263 - polegać będzie na wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego z zagęszczeniem mechanicznym średniej grubości 15 cm, wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm, wykonaniu warstwy wyrównawczej grubości 3 cm z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego. 2. W zakresie części II przedmiotu zamówienia zostaną podpisane dwie odrębne umowy na wyżej opisany odcinek a oraz b. 3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje oraz wdroży zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu drogowego oraz zakupi konieczne oznakowanie. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa, SST oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 8. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach