Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Baboszewo(pow. płoński).

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6611091 w. 34 , fax. 023 6611071
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 023 6611091 w. 34, fax. 023 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Baboszewo(pow. płoński).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Modernizacja i przebudowa dróg: Zadanie I Przebudowa drogi gminnej Nr 300195W miejscowości Kiełki o długości 380 mb ? Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa gr. 15 cm po zagęszczeniu, z materiału dostarczonego z wytwórni lub wykonana sprzętem specjalistycznym - 1824,00 m2 ? Skropienie podbudowy emulsją asfaltową (szybkorozpadową) w ilości 0,7 kg/m2 - 1.748,00 m2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 i uziarnieniu 0/12,8 mm - 1.748 m2 Zadanie 2 Przebudowa drogi gminnej Nr 300146W w miejscowości Rzewin o dł. 950 mb ? Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa gr. 15 cm po zagęszczeniu, z materiału dostarczonego z wytwórni lub wykonana sprzętem specjalistycznym - 4.560,00 m2 ? Skropienie podbudowy emulsją asfaltową (szybkorozpadową) w ilości 0,7 kg/m2 - 4.370,00 m2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 i uziarnieniu 0/12,8 mm - 4.370,00 m2 Zadanie 3 Przebudowa drogi gminnej Nr 300128W Cywiny Dynguny o dł. 2.070,00 mb ? Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa gr. 15 cm po zagęszczeniu, z materiału dostarczonego z wytwórni lub wykonana sprzętem specjalistycznym - 8.901,00 m2 ? Skropienie podbudowy emulsją asfaltową (szybkorozpadową) w ilości 0,7 kg/m2 - 8.487 m2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 i uziarnieniu 0/12,8 mm - 8.487 m2 Zadanie 4 Przebudowa drogi gminnej Nr 300123W w miejscowości Brzeście Nowe-Cywiny Wojskie - o dł. 930,00 mb ? Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa gr. 15 cm po zagęszczeniu, z materiału dostarczonego z wytwórni lub wykonana sprzętem specjalistycznym - 4.464,,00 m2 ? Skropienie podbudowy emulsją asfaltową (szybkorozpadową) w ilości 0,7 kg/m2 - 4.278,00 m2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 i uziarnieniu 0/12,8 mm - 4.278 m2 Zadanie 5 Przebudowa drogi dojazdowej Lutomirzyn - Cywiny Dynguny o dł. 1.180,00 mb ? Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa gr. 15 cm po zagęszczeniu, z materiału dostarczonego z wytwórni lub wykonana sprzętem specjalistycznym - 5.664,00 m2 ? Skropienie podbudowy emulsją asfaltową (szybkorozpadową) w ilości 0,7 kg/m2 - 5.428,00 m2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 i uziarnieniu 0/12,8 mm - 5.428,00 m2 Zadanie 6 Przebudowa drogi gminnej Nr 300173W Budy Radzymińskie _ Jesionka - Goszczyce Średnie o dł. 2.570,00 mb ? Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa gr. 15 cm po zagęszczeniu, z materiału dostarczonego z wytwórni lub wykonana sprzętem specjalistycznym - 12.336,00 m2 ? Skropienie podbudowy emulsją asfaltową (szybkorozpadową) w ilości 0,7 kg/m2 - 11.822,00 m2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 i uziarnieniu 0/12,8 mm - 11.822,00 m2 2. Wykonanie czynności towarzyszących tj. zapewnienie i pokrycie kosztów fachowego nadzoru geodezyjnego w trakcie budowy, a po jej zakończeniu przedłożenie protokołu inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331316
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . WADIUM - 15.000 zł (słownie: - piętnaście tysięcy złotych- ) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej., - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz.275) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Baboszewo lub dołączyć do oferty. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polskiej Spółdzielczości O/Baboszewo Nr 47 1930 1578 2030 3000 0941 0007 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium 15.000 zł. 4. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 P.z.p. a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Udokumentowanie, że w okresie ostatnich pięciu lat Wykonawca zrealizował (był głównym wykonawcą) co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia tzn. roboty modernizacyjne dróg (wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej grysowej) o łącznej wartości nie mniejszej jak w ofercie. - Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej o specjalności z zakresu drogownictwa i dysponować co najmniej 2 letnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości. - Wykonawca musi dysponować następującym wyposażeniem technicznym. ? Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min. 7,5 ton - 2 szt. ? Koparko-ładowarka - - 1 ? Spycharka - 1 ? Walec stalowy gładki (8-10 ton) - 1 ? Układarka mas bitumicznych - 1 ? Zestaw do mechanicznej stabilizacji gruntu (siewnik + mieszarka). Wymóg dysponowania ww. urządzeniem wynika z konieczności uzyskania wysokiej jakości stabilizacji podbudowy. c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Wykonawca musi dysponować kapitałem obrotowym i kredytami ( po odjęciu zobowiązań) w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości robót określonych w Ofercie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 P.z.p.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta (Formularz ofertowy - załącznik Nr I.1 do SIWZ) oprócz oświadczenia wykonawcy (Załącznik Nr I.2 ) o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień Publicznych musi zawierać następujące dokumenty: A. Dokumenty potwierdzające wymogi formalne: 1) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem składania ofert) b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym ar.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy p.z.p c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy p.zp. ( dotycząca podmiotów zbiorowych). Informacje z KRK wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) dowód wniesienia wadium B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności + kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie drogownictwa + zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających przynależność do izby na dzień składania ofert. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja na załączonym formularzu ZATRUDNIENIE -Załącznik Nr I.5 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę) 2) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Uwaga! Wymagana tylko w przypadku składaniu oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych) 3) Wykaz niezbędnych do wykonanie zamówienia urządzeń i sprzętu , jakimi dysponuje Wykonawca (na załączonym formularzu WYPOSAŻENIE - Załącznik nr I.4 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę) 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, nazwa adres i nr telefonu Zamawiającego. (Na załączonym formularzu DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY -Załącznik Nr I.3 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę) Co najmniej dwa dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane należycie (referencje lub: rekomendacje, listy polecające podpisane protokoły odbioru, inne dokumenty, z których treści wynika, że roboty budowlane zostały wykonane należycie) 5) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. oraz wypełniona INFORMACJA FINANSOWA- (Załącznik nr I.6) wraz z kserokopią sprawozdań finansowych za ostatnie 3 lata (jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu) a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających, obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności za 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: W przypadku, gdy badanie sprawozdania finansowego za 2008 rok nie zostało zakończone wówczas należy załączyć sprawozdania z opinią biegłego rewidenta za lata 2005 ,2006, 2007. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna min. 1.000.000 zł Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN. C. Kosztorys ofertowy 1) Wykonawca wypełni kosztorys ofertowy zawierający: a) Wyszczególnienie zadań , c) Wartość poszczególnych elementów robót z podaniem cen jednostkowych netto, podatek VAT , wartość każdego zadania brutto, wartość ogólna robót (suma zadań) netto, podatek VAT, brutto. Kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania wskazanego zakresu robót. 2) Zaleca się, aby kosztorys ofertowy był sporządzony na załączonym druku - (Załącznik nr I.8) W kosztorysie ofertowym winna być dokonana odrębna wycena poszczególnych zadań. Zamawiający dopuszcza kosztorys sporządzony komputerowo (według programu kosztorysowania) lub w innej formie - pod warunkiem, że zawarte będą wszystkie pozycje wyszczególnione na załączonym do SIWZ druku kosztorysu ofertowego. D. Inne dokumenty: 1) Formularz umowy zaakceptowany przez Wykonawcę Załącznik Nr I.7, 2) Harmonogram realizacji robót Załącznik Nr I.9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach